eino mutku 06.03.2009 20:39:21 | |
---|
tml: Mielenkiintoisempi aihe olisi "Ainoaksi haikkapelliksi?". Eli jos sinulla olisi vain yksi haikkapelti, olisiko se ylä- vai alapelti? Mites ainoa ride? Istanbul vai kenties Paiste? :) kalamies#23 >-)))>
joo justiinsa joo |
hollmi-5 06.03.2009 20:46:21 | |
---|
tml: Mun badge lähti irti ihan itsestään, joten se ei ollut ongelma. Mielenkiintoisempi aihe olisi "Ainoaksi haikkapelliksi?". Eli jos sinulla olisi vain yksi haikkapelti, olisiko se ylä- vai alapelti? Niin tai: olisiko fillarissasi etu- vai takakiekko? Mutta virveleitä ei välttämättä kahta tarvita. Luulen, että suurimmalla osalla rumpaleista on vain yksi virveli. Meitä useamman, kuin kaksi (tai kaksikymmentä) omistavia on vähemmistö koko joukosta? Minä en vain osaa päättää, mikä ainoaksi olisi jäämässä, jos olisi pakko päättää. Joku käyttöpeli se kuitenkin keräilykappaleiden sijaan olisi. Ehkäpä 5x14" Supra vuodelta -64 tai 6,5x14" Supersensitive vuodelta -71 näistä omistani. Jos uutta laittaisin, niin sitten COB-runkoinen Ludwig tubelugeilla, kun ne tubelugit antavat hiukan lisää avoimmutta sointiin. Ehkäpä 5x14", kun sillä on muuntautumiskykyä enemmän kuin 6,5" syvällä, vaikka niitä aina keikkaseteissäni kuljetankin... Ota tästä nyt selvää :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 07.03.2009 12:58:51 | |
---|
eino mutku: Mites ainoa ride? Istanbul vai kenties Paiste? :) Aikamoisen etsimisen jälkeen mulle on jäänyt Bosphoruksen 21" custom. Ohut isolla sorvaamattomalla kuvulla. Mutta jos tekisin paljon eri musiikkityylien keikkoja tai studiosessioita, pitäisi näitäkin olla ainakin kolme. Vaikeaa. |
hansakemanelius 08.03.2009 22:45:34 | |
---|
Kailis: Vaikeaa. Kah, on Kailis vaihtanut säädyllisempään avattareen..... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kailis 08.03.2009 22:50:32 (muokattu 08.03.2009 22:51:53) | |
---|
hansakemanelius: Kah, on Kailis vaihtanut säädyllisempään avattareen..... Joo. Tykkäsin kyllä mutta jotkut voi pahoittaa mielensä ja erehtyä pitämään Shovinishtina. Ei kuitenkaan Shostakovitsinä. |
hansakemanelius 08.03.2009 23:00:32 | |
---|
Kailis: Joo. Tykkäsin kyllä mutta jotkut voi pahoittaa mielensä ja erehtyä pitämään ....vitsinä. Vähän piti editoida..... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kailis 08.03.2009 23:09:21 | |
---|
hansakemanelius: Vähän piti editoida..... Kaikilla ei ole niin sofistikoitunutta ja kulturellia huumorintajua kuin sulla. |
Juupe 08.03.2009 23:17:58 | |
---|
markkuliini: Lueskelin muidenkin vastauksia, ja ihmetyttää 6,5" suprien määrä vastauksissa. Hieno virveli, yksi lempirumpujani, mutta pakko sanoa, että mun mielestä se ei ole kovin monipuolinen peli. Mun korvaan aika persoonallinen soitin. Paljon keskiääntä ja kopinaa. Aika harvalle keikalle vien. Loistava, nimenomaan, ROKKIrumpu mun mielestä. Olen soittanut 6,5" supralla sekä rokettirollia että mm. tanssimusiikkia, paljon. Molemmissa tapauksissa on tullut kehuja soundista, paljon. |
hansakemanelius 09.03.2009 09:55:21 | |
---|
Kailis: Kaikilla ei ole niin monta virveliä kuin sulla. Menikö se Slingerlandi kaupaksi jonka pistit huutonettiin? Miten suuri soundillinen ero on tuossa Slinkussa verrattuna esim. Supraan vai ovatko hyvinkin samankuuloisia? Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kailis 10.03.2009 18:33:01 | |
---|
hansakemanelius: niin monta virveliä Menikö se Slingerlandi kaupaksi jonka pistit huutonettiin? Miten suuri soundillinen ero on tuossa Slinkussa verrattuna esim. Supraan vai ovatko hyvinkin samankuuloisia? On se mennyt. Kokemukset Suprasta ovat niin kaukaisia ettei voi vertailla =( Slingyssä on hillitön pop ja crack. Kuitenkin sellainen hienostunut ja herkkä peli. Eri kalvoilla saa soundia muutettua paljonkin. Mitään hirveää botnea siitä ei irtoa. Yksi uudempi (-77) on vielä. Mulle on jenkeistä tulossa samalla rungolla mutta TDR koneistolla varustettu. Buddy Rich oli yksi tuon koneiston kehittelijä. Matto menee molemmista päistä yli. http://www.reflectiononline.com/images/TDR%20badge%20side.jpg Lisäksi on tulossa tuolla Zoomatic koneistolla 14"X6,5" COB. Onneksi tuovat niitä tipoittain, pari kerrallaan. Ei muuten nurkat antaisi periksi. Helkkarin vaikeaa luopua mistään, kun niissä on aina oma persoonallinen luonteensa. Pitää vain laittaa riviin ja katsoa mistä voi luopua. |
Legenda 11.03.2009 08:13:07 | |
---|
Kailis: On se mennyt. Kokemukset Suprasta ovat niin kaukaisia ettei voi vertailla =( Slingyssä on hillitön pop ja crack. Kuitenkin sellainen hienostunut ja herkkä peli. Eri kalvoilla saa soundia muutettua paljonkin. Mitään hirveää botnea siitä ei irtoa. Yksi uudempi (-77) on vielä. Mulle on jenkeistä tulossa samalla rungolla mutta TDR koneistolla varustettu. Buddy Rich oli yksi tuon koneiston kehittelijä. Matto menee molemmista päistä yli. http://www.reflectiononline.com/images/TDR%20badge%20side.jpg Lisäksi on tulossa tuolla Zoomatic koneistolla 14"X6,5" COB. Onneksi tuovat niitä tipoittain, pari kerrallaan. Ei muuten nurkat antaisi periksi. Helkkarin vaikeaa luopua mistään, kun niissä on aina oma persoonallinen luonteensa. Pitää vain laittaa riviin ja katsoa mistä voi luopua.Mä varaan tuon sitten kun kyllästyt!!!!Aivan helvetin komea peli. legenda on hyvä juoma! |
Kailis 11.03.2009 09:31:08 | |
---|
Kokemukset Suprasta ovat niin kaukaisia ettei voi vertailla On poika sekaisin...mullahan pyörii treeniksen lattialla se pre-serial Super Sensitive...Yritän jossain välissä vertailla. Pitäis kyllä kalvottaa samalla tavalla. |
Ernesti 11.03.2009 19:36:18 | |
---|
Rogers Dyna-Sonic COB 5x14. Toimii. Eikä tuu olemaan oikein muitakaan ennen kun joskus taas kehtaa sijoittaa.. |
hansakemanelius 11.03.2009 19:57:30 | |
---|
Kailis: On poika sekaisin...mullahan pyörii treeniksen lattialla se pre-serial Super Sensitive...Yritän jossain välissä vertailla. Pitäis kyllä kalvottaa samalla tavalla. Mitä se siellä itsekseen pyörii. Vaihdatko pariin mäyräkoiraan....? Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kailis 11.03.2009 19:58:06 | |
---|
|
hansakemanelius: Mitä se siellä itsekseen pyörii. Vaihdatko pariin mäyräkoiraan....? Mä oon enemmän kissaihmisiä =D |
Ernesti 11.03.2009 19:59:45 | |
---|
|
hansakemanelius 11.03.2009 20:29:17 | |
---|
Kailis: Mä oon enemmän kissaihmisiä =D Kissastani en luovu, mutta voisin lainata sen pariksi viikoksi kun lähdetään matkalle... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Bumbarr 12.03.2009 14:22:50 | |
---|
Mulle kyllä kelpaa toi mun acro.. Suprahan tietenkin ois parempi (isot pojat sano), jos osais soittaa.. Tai edes virittää.. Mutta tällä hetkellä en tarvitse parempaa.. Kuullostaa hyvältä naturellina ja mikitettynä. Ja jopa MINÄ osaan sen virittää. Kilpikonnat rockkaa! |
Kailis 12.03.2009 17:25:58 | |
---|
Bumbarr: Mulle kyllä kelpaa toi mun acro.. Suprahan tietenkin ois parempi (isot pojat sano), jos osais soittaa.. Tai edes virittää.. Mutta tällä hetkellä en tarvitse parempaa.. Kuullostaa hyvältä naturellina ja mikitettynä. Ja jopa MINÄ osaan sen virittää. Psst...siinä on sama runko kuin Suprassa, mutta hilseilemättömällä eloksoinnilla ja 8:lla lugilla. Jotkut on jopa sitä mieltä että Acro olis parempi, kun runko soi enemmän. Älä kerro Holestormille =D |