Aihe: Mirislouta bassolla, 4-sormitekniikkaa mm.
1
Ville S
11.03.2009 11:35:59
Kraaps: No, eikäku passona passona, kato semmottisena hifihärpyttimenä, millä voe soettaa tosi korkeelta ja tosikovvoo ja hirmu matalalta hirmukovvoo...
tauranen
11.03.2009 12:14:22
Ville S: Kattokaas tuore video:
http://www.youtube.com/watch?v=0Sq8ssyQ92k

Mitä tää kitaransoitto tekee bassopalstalla.
Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja!
Teijo K.
11.03.2009 12:19:04

Hienoa bassokitaran soittoa. Rumpalille silti pointsit rumpukompin ja kiipparisoolon samanaikaisesta vetämisestä.
Aina saa kärsiä ja hävetä.
Jooba
11.03.2009 12:46:41

Jätkät laitto oman videon tänne. Respect! =) Nätisti kyllä rullaa biisi, katsoin aikoinaan Talentin missä olitte. Sattui just tuo biisi siihen sillon.
Ville S
11.03.2009 13:11:02
tauranen: Mitä tää kitaransoitto tekee bassopalstalla.

Eksyi, sori.
Kraaps: No, eikäku passona passona, kato semmottisena hifihärpyttimenä, millä voe soettaa tosi korkeelta ja tosikovvoo ja hirmu matalalta hirmukovvoo...
tauranen
11.03.2009 13:20:27
Ville S: Eksyi, sori.

Vitsi, en mie tosissani, mutta melkein. ihan hieno versio vaikka noi yli nelikieliset ahdistaakin.
Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja!
T.Nick
12.03.2009 08:43:22
Pystyyks tollain neljällä sormella alottaa soittamaan tosta vaan, vai suositteletteko että käy tasaamassa päät verstaalla ensin?

Ja tuo rumpalin toiminta oli mulle myös uutta hiton hienoa toimintaa.
"Tästä meidän ohjelmatoimistosta löytyy Viron ja Eestin asiantuntijat."
Ville S
12.03.2009 09:46:04
Thominisk: Pystyyks tollain neljällä sormella alottaa soittamaan tosta vaan, vai suositteletteko että käy tasaamassa päät verstaalla ensin?

Ja tuo rumpalin toiminta oli mulle myös uutta hiton hienoa toimintaa.

Joo, ehdottomasti verstaalle aluks, tai sit pikkurilliin jatke jostain :P

Oikeasti, käden asentoha siinä ratkaisee, ja vuosien treeni. Ite alotin joskus varmaa v. 2003 treenaamaan tuota nelisormi tekniikkaa, ja vielä olis paljon opittavaa, mutta onhan se tässä reilussa viidessä vuodessa kehittyny jonki verran.

Joo, moni ei vedä rumpuja ja synaa samaan aikaan. Meillä on monopoliasema.
Seba
12.03.2009 16:39:43

Hieno repäisy :)

Pisti iteenikin kärpäsen ja rupesin eilen treeneissä veivaamaan tuota sen minkä ulkoa muistin :)
Tosin plekulla on mentävä kun mun sormet ei viuhu lähellekään tarpeeksi nopsaan..

Vähän tuntui olevan huono yleisö tuolla vai vaikuttiko vaan videolla?
Ville S
12.03.2009 21:50:14
Oli siellä silleen hyvä yleisö, sellasta perus suomalaismeininkiä että katellaan, annetaan mukavat aplodit mut vasta keikan jälkee nousuhumalassa kehuskellaan kasvotusten.
stenel
12.03.2009 22:55:42
Ilmeisesti taidokasta soittoa mutta basson saundi voisi olla särmäkkäämpi.
Jag känner en bott
pekezu
13.03.2009 13:44:06

Jäbät vetää kyllä kiitettävästi. Voisit Villeboi opetella seuraavaks veteleen basuunaa tota vauhtia kielellä. Jos ei nyt naisia heru niin sitten ainakin heruis.
Kivestä kirveltää kun kirveellä kivittää.
Ville S
16.03.2009 10:26:45
stenel: Ilmeisesti taidokasta soittoa mutta basson saundi voisi olla särmäkkäämpi.

Kiitti.
Se kuulosti hyvälle ainakin siihen missä itse soitin. Tietysti tila, miksaus ja videon mikki vaikuttavat asiaan... sekä se, että vaihdoin setin keskellä bassoa.

Pekezulta päivän kommentti :P
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)