Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sustain-pedaali
1 2 3 4 547 48 49 50 51
Pylkkänen
21.09.2008 13:24:55 (muokattu 21.09.2008 14:42:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mihinkäs se täältä on hävinnyt?
 
Mod huom: muutin otsikon. Antakaa mennä
 
Viikset miehen tekee!
samulijp
11.03.2009 11:15:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ville viaton: Aikas velikultia nuo serkkupoijat Osmo Ikonen ja Petteri Sariola http://www.youtube.com/watch?v=p4t4ppk9pWw
 
No huh huh!! Aivan loistava. "kolisee kuin keilahallissa"
 
"Funkin up tonight!"
Xardan
11.03.2009 15:22:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtavata!
 
Music is my life, if not, then hell with me!
Lennu
11.03.2009 18:55:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ville viaton: Aikas velikultia nuo serkkupoijat Osmo Ikonen ja Petteri Sariola http://www.youtube.com/watch?v=p4t4ppk9pWw
 
e: siis eivät minun serkkupoikiani vaan toistensa..

 
On se varmaan helppoo ku osaa niin.
ville viaton
11.03.2009 21:14:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: On se varmaan helppoo ku osaa niin.
 
Niin, saatana, menisivät kotiinsa sieltä pomppimasta.
 
Kyllä mun mielestä life-musa on parasta.
Mikael
11.03.2009 21:30:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahas, uudet Mac Prot on sitten ilmestyneet... aika päivittää studion kone.
 
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
Epämuusikko
12.03.2009 11:47:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

James Taylor One Man Band-DVD:tä katsomme. hyvä on kyllä.
 
"Pay peanuts, get monkeys". Kesy animaali #1
Anonymous-jazz
12.03.2009 17:05:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä vaan noilla toimii: http://www.youtube.com/watch?v=SfxYjQ9ZuSU
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Mikael
12.03.2009 18:07:33 (muokattu 12.03.2009 18:07:56)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Kyllä vaan noilla toimii: http://www.youtube.com/watch?v=SfxYjQ9ZuSU
 
Eissaatana... periaatteessa kaikki tossa oli tietyllä tapaa ihan totta mut silti samalla siinä on jotain pahasti vituillaan. Vähän niinku joku amerikkalainen liikeenjohdon konsultti olis määritellyt miten musaa pitää tehdä. Tollain saa tietty varmaan aikaan nopeasti vitun hyviä mainoksia tai Seinfeld-tunnareita :D
 
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
poppamies
12.03.2009 18:11:47 (muokattu 12.03.2009 18:12:20)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael: Eissaatana... periaatteessa kaikki tossa oli tietyllä tapaa ihan totta mut silti samalla siinä on jotain pahasti vituillaan. Vähän niinku joku amerikkalainen liikeenjohdon konsultti olis määritellyt miten musaa pitää tehdä. Tollain saa tietty varmaan aikaan nopeasti vitun hyviä mainoksia tai Seinfeld-tunnareita :D
 
ei mennyt sulla sanom ilmeisestikään perille. Mä olen ihan samaa mieltä Nathan'in ja poikien kanssa . Fiilis on enemmän kuin 50% koko hommasta. Jos soittaminen on vaikeeta niin se ei yksinkertaisesti vain toimi. Pitää olla helppoa.
 
G strings are for strippers!
Notefix
12.03.2009 18:50:50 (muokattu 12.03.2009 18:51:50)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael: Eissaatana... periaatteessa kaikki tossa oli tietyllä tapaa ihan totta mut silti samalla siinä on jotain pahasti vituillaan.

Mun mielestä siinä asenteessa että Neil Young-tyyppinen on suunnilleen ainoata oikeata musaa jota saa digata on jotain pahasti viturallaan. Suppeata ja ahdistavaa. Mutta ei siitä sen enempää, makuasioita.

Mutta tärkeämpään asiaan, oletkos jo hankkinut Mac Pro:n? Mulla on vaikeuksia valita kun olen noita suorituskykykäppyröitä tsiigannut. Pakko olis hankkia, mutta kun on nyt jostain syystä vaikeaa. Ja uus UAD kans...
 
"Layers of layers of shit!"
JCM
12.03.2009 20:08:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Notefix: Mun mielestä siinä asenteessa että Neil Young-tyyppinen on suunnilleen ainoata oikeata musaa jota saa digata on jotain pahasti viturallaan. Suppeata ja ahdistavaa. Mutta ei siitä sen enempää, makuasioita.
 
Liika asenteellisuus yleensäkin on vähän niin ja näin. Asiassa kuin asiassa. Munsta:D

Mutta tärkeämpään asiaan, oletkos jo hankkinut Mac Pro:n? Mulla on vaikeuksia valita kun olen noita suorituskykykäppyröitä tsiigannut. Pakko olis hankkia, mutta kun on nyt jostain syystä vaikeaa. Ja uus UAD kans...
 
Tämä on kans yks:D
 
Kun tulee jotain uutta, uusia päivityksiä, uutta rautaa, tai jotain, niin hetihän se on saatava:D Sitten niiden uusien ominaisuuksien kanssa värkätään pari kuukautta kun tulee taas uudet versiot ja sama rumba. Hoho.
isojussi
12.03.2009 23:57:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Notefix: Mun mielestä siinä asenteessa että mikä tahansa-tyyppinen on suunnilleen ainoata oikeata musaa jota saa digata on jotain pahasti viturallaan. Suppeata ja ahdistavaa...
 
Tästä juteltiin just tänään Martson kanssa.
 
Mun ainakin tars jäävätä itteni Elvis-keskusteluissa. Hehe.
 
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
Mikael
13.03.2009 08:41:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Notefix: Mun mielestä siinä asenteessa että Neil Young-tyyppinen on suunnilleen ainoata oikeata musaa jota saa digata on jotain pahasti viturallaan. Suppeata ja ahdistavaa.
 
No tosta mä oon ihan samaa mieltä. Mut mä en tarkoittanut ton em. videoklipin musaa tai soittajia - hyvät soittajat studiossahan ovat mitä mahtavin asia. Mä meinasin vaan tota ton videon ällömakeilevaa mainoshenkistä ja amerikkalaisen bisnesskulttuurin - lähes sarasvuolaista - meininkiä. Tuli ihan mieleen jotkut jenkkifirmojen sisäiset hyvän meiningin ja myyntihenkisyyden koulutusvideot mitä joskus on tullut nähtyä...

Mutta tärkeämpään asiaan, oletkos jo hankkinut Mac Pro:n? Mulla on vaikeuksia valita kun olen noita suorituskykykäppyröitä tsiigannut. Pakko olis hankkia, mutta kun on nyt jostain syystä vaikeaa. Ja uus UAD kans...
 
Mä luulen että mä en lähde noihin uusiin vaan hoidan nyt poistuvan 2.8GHz Dual Quad-Core Xeonin. Didgidesignita mennee kuitenkin taas tovi ennen kuin kaikki toimii uuden prossun kanssa ok. Nykyiseen 2.0GHz Dual G5:n verrattuna tulee joka tapauksessa tehoa lisää aivan valtavasti, varsinkin kun pitä päivittää myös UAD-2:seen, jonka Quad on 10x tehokkaampi kuin nykyinen UAD1.
 
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
Notefix
13.03.2009 09:34:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä luulen että mä en lähde noihin uusiin vaan hoidan nyt poistuvan 2.8GHz Dual Quad-Core Xeonin.

Harkitsin myös itse niitä, mutta, mutta niidenkään hinnottelu ei kai ole tullut alas. Suomessa on markkinat kai niin pienet, että ei tule sellaisia vanhan poistotarjouksia kuin mitä netissä on lukenut. Toisaalta noissa uusissa muistin käsittely on kai nopeutunut, joka taas on audiotyön kannalta tärkeä ominaisuus. Joka tapauksessa ainoa varma juttu on että rahaa palaa taas, koska tää neljä vuotta palvellut G5 on vihdoin tullut tiensä päähän!

Mac Pro...UAD-2, Lisää plugeja edelliseen, Uus Powercore, pro tools 8 päivitys...ehkä music production toolkit?, Koviksia *3, samplekirjastojen päivitykset, muistia...sitten vielä asennuspäivät....
 
"Layers of layers of shit!"
Ossi
13.03.2009 14:16:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä meinasin vaan tota ton videon ällömakeilevaa mainoshenkistä ja amerikkalaisen bisnesskulttuurin - lähes sarasvuolaista - meininkiä.
 
Mua ei oikeastaan häiritse yhtään edes ällömakeus, jos taustalla on aito ja oikea juttu. Se nyt vaan on tuolla tuollaista :D Parempi yltiöpositiivisuus, kuin slaavilais-suomalais-ugrilais-siperialainen "..ttu tästä kuitenkaan mitään tuu"-mentaliteetti ja synkistely, joka on vienyt ja tulee viemään monta täkäläistä mainiota pelimannia ennenaikaisesti kalmiston asukiksi.
 
ville viaton
13.03.2009 14:38:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ossi: Mua ei oikeastaan häiritse yhtään edes ällömakeus, jos taustalla on aito ja oikea juttu. Se nyt vaan on tuolla tuollaista :D Parempi yltiöpositiivisuus, kuin slaavilais-suomalais-ugrilais-siperialainen "..ttu tästä kuitenkaan mitään tuu"-mentaliteetti ja synkistely, joka on vienyt ja tulee viemään monta täkäläistä mainiota pelimannia ennenaikaisesti kalmiston asukiksi.
 
Sen takia ihailenkin ruotsalaisia ja norjalaisia muusikoita. Ne ovat juuri siltä väliltä.
 
Kyllä mun mielestä life-musa on parasta.
Fuzzy Boner
13.03.2009 14:44:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin no.. on täällä se meininki aika naurunsekaista kans usein sessioissa tai keikalla. Huonot jutut sinkoilee jatkuvasti.
 
ville viaton
13.03.2009 15:40:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fuzzy Boner: Niin no.. on täällä se meininki aika naurunsekaista kans usein sessioissa tai keikalla. Huonot jutut sinkoilee jatkuvasti.
 
Niin mutta te nyt olettekin ihan jenkkejä.
 
Kyllä mun mielestä life-musa on parasta.
Mikael
13.03.2009 16:17:17 (muokattu 13.03.2009 16:23:51)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ossi: Mua ei oikeastaan häiritse yhtään edes ällömakeus, jos taustalla on aito ja oikea juttu.
 
Ehkä mä oon vaan ollut aikanaan liian kauan amerikkalaisen yrityskultturin vaikutuspiirissä ja tullut pahasti yliherkäksi - nykyäänhän mä olen kommari :D
 
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=8&ag=96&t=440&a=3753
 
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 547 48 49 50 51

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «