Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Therapy?
1 2 3
monoculture
10.03.2009 15:14:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pohjois-Irlannin poikien uus lätty ilmestymässä 23.3.
 
http://www.therapyquestionmark.co.uk/news/read.php?newsid=241
http://www.myspace.com/therapyquestionmark
 
Ekat kelat kiekosta:
One Cure:n aikaista meininkiä snadisti, vähän syntikkaakin jopa, Isolation-riffii, psykedeliaa, säröä sekä reilusti äkkiväärää poljentoa..
 
"Melodia ei ole mitään muuta kuin CBS valepuvussa. Vittumaiset promoottoritkin on ihan samaa kamaa!" -Billy Bragg (Rumba 1/88)
Simo78
10.03.2009 18:30:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tää näitä pakkohankintoja. No mulle iskee aina ja ikuisesti parhaiten ne vanhat levyt, ei siitä pääse mihinkään. Kuitenkin aivan helvetin kova bändi, yksi parhaista. Toivottavasti eksyvät Suomeen keikalle!!
 
inkognito
10.03.2009 21:24:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän tuntuu, että yhtyeellä on ollut vaikeuksia saada aikaan toimivia albumikokonaisuuksia Infernal Loven jälkeen. Se ja Troublegum ovat kuitenkin mahtavia äänitteitä!
 
www.sotaleski.tk
jannu
11.03.2009 01:34:54 (muokattu 11.03.2009 01:39:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

inkognito: Vähän tuntuu, että yhtyeellä on ollut vaikeuksia saada aikaan toimivia albumikokonaisuuksia Infernal Loven jälkeen. Se ja Troublegum ovat kuitenkin mahtavia äänitteitä!
 
Ai? Mun mielestä Suicide Pact - You First ja One Cure Fits All ovat erittäin toimivaa rytyytystä. Siis tietysti Troublegum ja Infernal Love ovat parhaita ja loistavia, mutta odotan kyllä uutta innolla. Cairns on edelleen maailman vittumaisin jätkä ja se on hienoa.
 
"Hi Wuss-man! We love you Batman!"
Simo78
11.03.2009 08:10:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

highanxiety(en jaksa googlettaa nimeä oikein) on mun mielestä erittäin toimiva ja hyvä levy.
 
carnation
11.03.2009 13:21:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

High Anxiety on bändin paras levy heti Troublegumin jälkeen. Biisit potkii ja meininki on helvetin hyvä. Harmi, ettei Therapy? oikein nykyään saa ansaitsemaansa arvostusta, yhtye on todellinen helmi. Uusi levy, jes!
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
tommijk
11.03.2009 13:29:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

inkognito: Vähän tuntuu, että yhtyeellä on ollut vaikeuksia saada aikaan toimivia albumikokonaisuuksia Infernal Loven jälkeen. Se ja Troublegum ovat kuitenkin mahtavia äänitteitä!
 
Mä en oo ikinä oikein ymmärtänyt Infernal Loven hehkutusta.. Vaikka se olikin levy jonka kautta bändiin tutustuin. Yksi bändin huonoimpia, imo. Mulla on ehkä muutenkin Therapyn suhteen outo maku, kun pidän Semi-detached levyä yhtenä bändin parhaista. Levy on kait cairnsin inhokki kaikessa poppimaisuudessaan. Myös Never Apologize, Never Explain toimii, vaikka onkin aika synkkää paahtoa.
 
inkognito
11.03.2009 16:48:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei meikäläinen ainakaan ole saanut samanlaisia säväreitä muista kuulemistani albumikokonaisuuksista kuin Troublegum ja Infernal Love. Muutamia hienoja yksittäisiä biisejä sieltä täältä saattaa kuitenkin löytyä.
 
www.sotaleski.tk
macid
12.03.2009 12:10:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oon tykännyt lähes kaikista Therapy?n levyistä, ja luulin olevani ainoa suomessa joka bändin vielä muistaa.
 
missäs muutan ootte tuota uutta levyä kuullut, kun minä en ainakaan löytänyt myspacesta ku yhden uuden biisin.
 
tenkainen
13.03.2009 13:26:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtavaa. Never.. on mun mielestä ehkä se paras levy, jotenkin se äänimaailma on ihan omaa luokkaansa.
Troublegumin ylistystä en ole koskaan ymmärtänyt, jotenkin tylsä levy. Toinen, joka ei toimi on toistaseks uusin, One cure. Kaikki muut levyt sitten toimii.
Tuo myspacen biisi kuulostaa hyvältä, levyä odotellessa.
 
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
Meester Henk
13.03.2009 14:21:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kas kun kukaan Nursea ei maininnut. Kestää melkeinpä kuuntelua paremmin kuin Troublegum. Ei kai tosta kieroutuneempaa meininkiä voi juuri saada aikaan. Skyward on myös eräs suosikkibiiseistäni, löytyy Caucasian Psychosikselta.
 
Echtleder
13.03.2009 18:03:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Top3-levyt:
 
Troublegum
Suicide Pact: You First
Nurse
 
Ei ole Truplakumin ytimekkyyden voittanutta, mutta oon jo jonkin aikaa toivonut että näille tulis mieli tehdä jotain siitä saman punkpoprock-biisin kaavasta poikkeavaa niin kuin SP:YF:lla. Ja esim. kokoelman Fat Camp on aivan mahtava biisi.
 
RocknRoll
13.03.2009 20:05:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Troublegum on pelkästään Trigger inside biisin takia aivan mahtava, ja biisi itsessään on sanojen takia aivan huikea.
Andy jos joku on ilkeä paha setä joka syö viattoman pienen punanuttuisen tytön.
 
Therapy? on minun number 1 bändi ollut jo Luoja ties monettako vuotta.
 
Vemmy
14.03.2009 15:07:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostoslistalle menee heti kun ilmestyy, ei näiden mukavien miekkosten tuotoksiin ole vielä koskaan joutunut pettymään. Olisi kyllä jo korkea aika saada keikkaakin tänne suuntaan aikaiseksi.
 
Ketä kiinnostaa.
McNulty
14.03.2009 20:13:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Get into the car and keep it down... city lights look like warnings now.
 
Meikäläiselle on eniten kolissut tuo "hittilevy" ja sen jälkeen on jotenkin ollut vaikeampi tarttua Therapy?:n uudempaan matskuun. Pitänee kyllä Crooked Timberille antaa mahdollisuus myös.
 
The game's out there, and it's play or get played. That simple.
tenkainen
24.03.2009 22:42:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaveri tuossa huomautti, että Spotifyssä onpi jo kuunneltavana!
 
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
jannu
24.03.2009 23:00:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tenkainen: Kaveri tuossa huomautti, että Spotifyssä onpi jo kuunneltavana!
 
Näköjään. Jumalaudes, ainakin kolme ekaa ovat potkineet hienosti perseelle.
 
"Hi Wuss-man! We love you Batman!"
carnation
02.04.2009 16:32:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tenkainen: Kaveri tuossa huomautti, että Spotifyssä onpi jo kuunneltavana!
 
Vasta kerran kuuntelin läpi, paha lähteä sanomaan vielä juuta taikka jaata, mutta kiesus että tuo kymmenminuuttinen instrumentaali Magic Mountain on hieno. Esittelee mukavasti vähän uusia puolia tästä bändistä, ei sitä tarvitse koko ajan kiristellä hampaita tai olla häijyjä.
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Karnow
04.04.2009 18:48:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rajoittuneilla hyvä tilaisuus tutustua uudempaan tuotantoon sillä ainakin Itiksen Anttilassa oli High Anxiety, Never Apologise ja One Cure Fits All alelaarissa hintaan 3.99/lätty. Hinta-laatusuhde ns. erittäin kova.
 
Niin pysyvät nämä kolme: kuutamo, kaiho ja katkeruus. Mutta suurin niistä on kuutamo.
Alphie
22.04.2009 19:37:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin samalla reissulla, kun käytiin bändin kanssa pyörähtämässä Helsingissä Äänen ja vimman semifinaaleissa niin Therapy?:n levyn One Cure Fits All hintaan 4e ja kyllä muuten kannatti ostaa, vaikka bändiä en oo pahemmin aiemmin kuulluukkaan! Toimii!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «