Aihe: The PJS Experience : Used To Love Her (Guns n' Roses cover)
1
PJS
23.02.2004 04:22:41

Ei toimi noin...

Eli menkää www.sunpoint.net/~pyrtsy

ja sieltä sitte klikatkaa haluamanne biisi.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
NORTON
23.02.2004 18:07:26

En tunnistanut edes biisiä, joten olet tehnyt todella persoonallisen sovituksen :)
Anteeksi!
PJS
23.02.2004 23:12:30

Et edes sanoista, ja soinnutkin oli sanat. Ja laulumelodia vaiks toi mun laulutyyli on niin kehittymätön et kovin melodista se ei oo.

Mut coveroidessa onki ideana tehdä omankuulloista jälkeä...kai.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
BlackLight
23.02.2004 23:18:59
No kyllähän meitsi ainaski tunnistaa laakist....
joo ja vois kyl olla huonompikin coveri...ei muuta
NORTON
24.02.2004 13:29:45

Et edes sanoista, ja soinnutkin oli sanat. Ja laulumelodia vaiks toi mun laulutyyli on niin kehittymätön et kovin melodista se ei oo.

Mut coveroidessa onki ideana tehdä omankuulloista jälkeä...kai.

No vitsillä heitin. Ihan hyvä se oli. Ei hyvästä biisistä voi huonoa versiota tehdä, tai kenties muut kuin minä.
Anteeksi!
PJS
24.02.2004 13:37:47

No vitsillä heitin. Ihan hyvä se oli. Ei hyvästä biisistä voi huonoa versiota tehdä, tai kenties muut kuin minä.

NO en mä sitä ottanu onneks mitenkään itteeni...ja sun lisäkses paskoja biisejä osaa tehdä allekirjoittanut. Mä saisin varmaan sössittyä ukkonooankin jollain ihme kikkailuilla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt