jakeni 09.03.2009 05:30:19 | |
---|
walttoni: Satakuntaan, Porin seudulle... Ei muuten vaikuta kaistanvaihtaminen. On ihan faktatietoa. Ohitustilanteessa tulee ajettua yleensä vasemmalla kaistalle, ja kamera räpsähtää takuuvarmasti. Niissä peltitötteröissä ei ole kuin muutama kamera, joten tuo sun juttu selittyy sillä. Vitut... Ei muuten pidä paikkaansa...ainakaan normi kaksikaistaisella tiellä.Tulin viime syksynä bussi Mesellä Lahdesta Tampereelle päin kun Hauhon jälkeen ohitseni suhautti Hoppa hiukan ennen Vitsiälän peltitolppaa..ajoin itse mittarin mukaan vajaata satasta n.95km/h. ja kamera välähti mulle mutta ei juuri mua ohittaneelle Fordille,jonka vauhti oli 120km/h vähintään ja ohitti tolpan kohdan vastaantulijan kaistalla. Fordi veti samaa ohituskaistaa pitkän matkaa ja vaihto sen tolpan jälkeen>>olis kaiken järjen mukaan silläkin pitänyt välähtää...väliäkin oli riittävästi. Että simmosta faktaa ja 70e. lappu.Ei kysyttävää,kiitos. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
jakeni 09.03.2009 05:36:01 | |
---|
WanhaWetäjä: Just...TK on vissiin sun idolisi?
KUINKA paljon sä voitat sillä että ajat väsyneenä ns riskirajoilla, jos matkaa on 200-500km?Lyhyemmillä matkoilla hyöty on olematon... Mitä sä teet tuolla voitetulla ajalla on?Ei ymmärrä , ei millään...kyse on muutamista minuuteista, ehkä puolesta tunnista, kuitenkin?Ei noita saa varastoon, eihän? Ma Ikaalinen, tuuraus, aattelin ajella rajotusten mukaan... Kuka helvetin TK ? Mä oon sun idoli. Ja jokainen ajaakoon mun puolesta oman valintansa,taitojen ja lompsan mukaan..että sen tiärät,nih! Tää on mun elämä. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
walttoni 09.03.2009 06:54:53 | |
---|
Turvallista matkaa. COVS2. |
half 09.03.2009 07:16:25 | |
---|
La Riihikoski. COVS jäsen N:o 5 |
Musiikkia korville 09.03.2009 09:07:19 (muokattu 09.03.2009 12:23:44) | |
---|
Ke Huittinen, pe Häijää, La Somero Edit: Tajusin just, että tän viikon sunnuntai on vapaa ja sen jälkeen tehdäänkin töitä 6 viikkoa ilman ainuttakaan vapaapäivää. Hyvä meininki. By: MK |
WanhaWetäjä 09.03.2009 13:31:41 | |
---|
jakeni: Kuka helvetin TK ? No kukahan ois? Mä oon sun idoli. Juu juu.. Ja jokainen ajaakoon mun puolesta oman valintansa,taitojen ja lompsan mukaan..että sen tiärät,nih! Koheleita on myös muusikoissa, solisteista puhumattakaan, mä ajattelen asian niin että olen vastuussa kyydissäni olevista kuin myös muista liikenteessä olevista, vastuu ei ole sitä että ajalee yön pimeydessä tai huonoissa olesuhteissa huikeita ylinopeuksia, eihän?Omien ajataitojen yliarviointi ja ylimielisyys +satojentuhansien kilometrien rutiini voi olla aika vaarallinen yhdistelmä...rauhallisuus ja maltti sopii mun luonteelle paremmin, niin liikenteessä kuin muussakin elämässä. Tää on mun elämä. Varmasti...jokaisella on oma elämänsä, lienee omassa harkinnassa antaako se oikeuden olla piittaamatta muista liikenteessä ja muutenkin?Olen kyllä huomannut sen että myös soittajissa on mistään mitään piittaamatonta porukkaa, eletään tosiaankin ihan omien sääntöjen mukaan, muista välittämättä ja oma etu aina kaiken muun edellä.Jotenkin en haluaisi uskoa että sä kuulut ko ryhmään? Sori off topic, poistun häpeillen ja katson peiliin... |
jakeni 09.03.2009 14:45:15 | |
---|
Menikö läpi....ei kai? Kuhan ny vähä vaa. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Coelhinho21 09.03.2009 22:32:03 | |
---|
pari päivän päästä junaan.. kokematon paikka se.. jännä nähä kuinka ahtasta tullee.. http://www.myspace.com/kekelammassaari |
Juupe 09.03.2009 22:32:56 | |
---|
Huomenna Wanhan kellariin tuurailemaan, kootut teokset, miehet tuttuja, naisia (keyb. ja pystö) en ole ennen nähnyt. Mitähän saadaan aikaan... |
Marshall83 10.03.2009 09:49:28 | |
---|
Pe Kurikka, La Aura -Asia kunnossa. |
vesku.ka 10.03.2009 09:51:47 | |
---|
Covs ykkösen kans lähdetään julistamaan humpan ilosanomaa Rukalle. Välissä käydään Rovaniemellä että saa vähän ajaakin välillä. Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko. COVS nro. 9. |
Seinäjoelle pariksi illaksi. Humppajyrä |
jon lord 10.03.2009 13:01:48 | |
---|
Mummukerhoon pitäisi kohta lähteä. COVS jäsen N.o 3 |
kuunsirppi 10.03.2009 19:38:09 | |
---|
jon lord: Mummukerhoon pitäisi kohta lähteä. Mä tulin just Iltasoitto -merilaulukonsertin treeneistä. Konsertti on perjantai-iltana. Sitten lauantaina on yhden ry:n 30-vuotisjuhla, jonne ollaan menossa ja sitä ennen päivällä neljän tunnin kuorotreenit Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
paice60 10.03.2009 21:41:08 | |
---|
Torstaina Vantaalle ja lauantaina Poriin. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
jjussila 10.03.2009 21:58:46 | |
---|
Perjantai Turkkuseen ja lauantaina Espoo...laitetaan taas humppa kiertoon. ..ei helev...olisko noin?..... |
Lennu 11.03.2009 02:36:33 | |
---|
Mä en kyllä ymmärrä miks pitäis ajaa väsyneenä, voihan aina vetää piriä niin jaksaa. |
mack the knife 11.03.2009 02:41:52 | |
---|
Lennu: Mä en kyllä ymmärrä miks pitäis ajaa väsyneenä, voihan aina vetää piriä niin jaksaa. Hauska homma, Flaco Jimenez kuunteli Eddie Guerreroa. Sanoi El Disgusto -biisistä, että on se vähän erilaista nykyään, ennen vedettiin kaljaa ja pilveä, niin oli vähän loivat liikkeet haitarin kanssa. Nykyään ne vetää kokaiinia ja viskiä, onko se ihme, että nopeammin taittuu. COVS n:o 1. |
jape2 11.03.2009 11:30:09 | |
---|
Vai Eddie Gonzalesiako olis kuunnellu vai mikä se oli? Tää on niin tätä. |
mack the knife 11.03.2009 12:15:48 | |
---|
jape2: Vai Eddie Gonzalesiako olis kuunnellu vai mikä se oli? Eddie Gonzalez on bändin nimi, mutta hanuristi on Eddie Guerrero. COVS n:o 1. |