juuso a 17.03.2007 01:09:47 | |
---|
Ultra Bra, PMMP ja Tiktak kotimaisista. Ulkomaalaisista taas Korn, AC/DC ja Slayer. On niitä paljon muitakin mutta noi nyt on varmaan ne joiden kohdalla käänsin kelkkani ihan täysin jossain vaiheessa. Nykyään ainakin tajuan jättää vannomatta etten tule koskaan kuuntelemaan jotain bändiä. |
LamaAjanElvis 17.03.2007 01:26:19 | |
---|
Joskus ala-asteella en kuunnellut mitään muuta kuin vanhaa kolmen soinnun rokkia ja poikkeuksia oli vain Ganesin ja CCR:n parit kaavasta poikkeavat biisit. Nykyään menee melkein mikä tahansa tilu tai R'n'B ... jopa Puff Daddyn eli "P Diddyn" Sting/Police... mikälie cover tekee vaikutuksen. Kaikki kelpaa nykyään, paitsi paska musiikki. "We're all going to die." "Just once in your life man, try to be positive!" "Ok, i'm positive that we're all going to die."
Sormet lähtee soundista. |
rainmaker 17.03.2007 20:15:53 | |
---|
PMMP. En olisi ikinä uskonut voivani pitää ko. yhtyeestä silloin kun Rusketusraidat ilmestyi. Mutta toisin kävi. Tämä minullakin, Rusketusraidat kun tuli vaikkapa autoillessa radiosta, oli pakko vaihtaa kanavaa. Kovemmat kädet ja Leskiäidin tyttäret -levyiltä jotkut biisit on jopa loistavia. Soundeista tykkään erityisen paljon. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
Horatius-87 17.03.2007 23:24:35 | |
---|
tähän ei voi sanoa muuta kuin Iron Maiden. juu ja metallica ja nyt uusi ihastus megadeth hassuinta tässä on se, että tuntuu että kyseiset bändit ovat lähestulkoon kaikkien näiden sivujen käyttäjien suosikkeja. itsellä syttyy myöhään. ja huomatkaa lähestulkoon. Tauon paikka! Kahvia & pullaa! |
Sakmäster 18.03.2007 00:50:22 | |
---|
Nine Inch Nails Larsson bergeri |
Dtfani 18.03.2007 10:09:26 | |
---|
Guns 'n' Roses DT on oikeesti syvältä.. |
Kyrie Eleison 24.03.2007 01:11:13 | |
---|
Nylon Beat --> lähinnä siinä Jonnan ääneen olen tykästynyt ja mimmi osaisi kyllä laulaa ihan rokkiakin eikä mitään bimboseksidiskotuksia, mihinköhän lienee kadonnut!? Muita; Bon Jovi, Chris Isaak - äh, en jaksa nyt miettiä enempää. *Nukkumaan* Kunhan kulutan aikaa.. |
Fortune 24.03.2007 11:23:32 | |
---|
Nylon Beat --> lähinnä siinä Jonnan ääneen olen tykästynyt ja mimmi osaisi kyllä laulaa ihan rokkiakin eikä mitään bimboseksidiskotuksia, mihinköhän lienee kadonnut!? http://www.jonnasproblem.com/ Look behind you, a three-necked guitar! |
Rattata 24.03.2007 12:29:52 | |
---|
Niinhän se tempaisee...nolo myöntää mutta todella hyvä biisi;) Samaa mieltä. Ja uusin sinkku Say It Right on myös parhautta. Enkä mä nää kyllä mitään noloo jos tykkää :) |
carnation 24.03.2007 13:32:46 (muokattu 24.03.2007 13:34:24) | |
---|
Samaa mieltä. Ja uusin sinkku Say It Right on myös parhautta. Enkä mä nää kyllä mitään noloo jos tykkää :) Nelly Furtado on saanut minutkin "koukkuun", tässä lähiaikoina on tullut kuunneltua aika paljon tuota viimeisintä Loose-levyä. Onhan ne singlet ihan parhaita: Maneater, Say It Right, Promiscuous ja All Good Things (Come to an End). Miten voi olla näin hyvää poppia! Normaalisti tällainen kama aiheutta ehkä pieniä oksennusreaktioita, mutta tuo Furtadon levy on oikeastaan aika hyvä. En minä sitä muuten olisi kuunnellut niin paljoa. |
Rattata 24.03.2007 13:42:08 | |
---|
Nelly Furtado on saanut minutkin "koukkuun", tässä lähiaikoina on tullut kuunneltua aika paljon tuota viimeisintä Loose-levyä. Onhan ne singlet ihan parhaita: Maneater, Say It Right, Promiscuous ja All Good Things (Come to an End). Miten voi olla näin hyvää poppia! Normaalisti tällainen kama aiheutta ehkä pieniä oksennusreaktioita, mutta tuo Furtadon levy on oikeastaan aika hyvä. En minä sitä muuten olisi kuunnellut niin paljoa. Kun Maneaterin kuulin ensimmäistä kertaa, silloin jo ajattelin että pitäisiköhän ostaa levy. No nyt kun olen kuullut muitakin biisejä, varsinkin All Good Things ja Say It Right, jotka ovat vielä parempia biisejä, niin voi olla levyn hankinta oikeasti aika lähellä. |
zapateados 25.03.2007 13:03:27 | |
---|
Tool ei ole koskaan aiemmin säväyttänyt, mut tän uuden levyn "Pot" nimisen biisin takia bändi lähti tarkempaan kuunteluun. Ainakin osa bändin tuotannosta kolahtaa. Erityisesti noi bassolinjat koukuttaa toimivasti, kuten tuossa yllämainitussa biisissä. Sound of blues and Havanna Club... |
k@ssu 09.03.2009 20:23:32 | |
---|
SLIPKNOT Maskit päässä lavalla heilummassa ajattelin THIS IS SHIT |
Jazzista tai bluesista en olisi pari vuotta sitten kuvitellut voivani millään tykätä, nykyään esim. SRV ja Charlie Parker ovat aktiivisesti soittimessa. We may be humans, but we're still animals |
Topa- 09.03.2009 21:03:32 | |
---|
Varmaan kaikki räppärit joita kuuntelen. Yläasteella oli menossa perus hevimdlkausi jolloin muuta ei saanut eikä voinut kuunnella. |
-Mickill- 12.03.2009 21:08:15 | |
---|
Zen Cafe. Kymmenen vuotta oon tota bändiä inhonnu, mut viime vuonna tajusin et "Todella Kaunis" on aivan järkyttävän hieno biisi. En kyllä olisi koskaan uskonut että joskus hehkuttasin jotain Zen Cafen biisiä kenellekään taikka soittaisin sitä kitaralla ja vielä laulaisin mukana.. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
professori 25.03.2009 00:34:22 (muokattu 25.03.2009 00:35:41) | |
---|
Public Enemy! En dissaa räppiä periaatteesta, mutta eipä ole kyseinen genre antanut minulle mitään sitten 6. luokan. Sen sijaan Public Enemyn It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back on aika kovaa menoa! En nyt voi maasta taivaaseen kehua, mutta kyllä sitä on mielikseen kuunnellut. Myös Asa vaikuttaisi asialliselta, voisi kokeilla joskus. "God damn you Walter! You fuckin' asshole! Everything's a fuckin' travesty with you, man! And what was all that shit about Vietnam? What the FUCK, has anything got to do with Vietnam? What the fuck are you talking about?" |
haukotus 25.03.2009 08:47:08 (muokattu 25.03.2009 08:48:38) | |
---|
Joskus ekalla ja tokalla luokalla kaikki kuuntelivat räppiä koska ei muuta musiikkia ollut kuullut paitti iskelmää ja jotain mainstreamia ja räppi kuulosti tyhmän pikku lapsen korvaan "siistiltä" ja hevistä koskaan kuultukkaan joten tottakai se oli paskaa, eihän se räppiäkään ollut. Joskus sitten kolmosella isukki soitti mulle maidenia ja metallicaa ja tälle tielle ollaan jääty. No voi vittu röydin saatana koko tekstin yli puolet vain hävisi uudestaan en kirjoita. Pyh! |
Milkop 25.03.2009 09:34:46 (muokattu 25.03.2009 09:35:04) | |
---|
haukotus: Joskus sitten kolmosella isukki soitti mulle maidenia ja metallicaa ja tälle tielle ollaan jääty. Osanottoni. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Lauri0 25.03.2009 09:39:59 | |
---|
Topa-: Varmaan kaikki räppärit joita kuuntelen. Yläasteella oli menossa perus hevimdlkausi jolloin muuta ei saanut eikä voinut kuunnella. Mulla sama. En venyttele koskaan. |