spinningthingintheceiling 08.03.2009 11:34:27 | |
---|
Sleijer- Christ Illusion? Her lips said no, but her eyes said, "Read my lips!" -Dr. Niles Crane |
d3monilaama 08.03.2009 11:55:35 (muokattu 08.03.2009 11:55:53) | |
---|
spinningthingintheceiling: Sleijer- Christ Illusion? Tuo on albumin nimi, biisiä vielä kaipaisin. Kymmenes raita. Ei oo yhtään käyttistä. |
spinningthingintheceiling 08.03.2009 13:21:40 | |
---|
No sittenhän se on Supremist. Her lips said no, but her eyes said, "Read my lips!" -Dr. Niles Crane |
d3monilaama 08.03.2009 16:26:43 | |
---|
spinningthingintheceiling: No sittenhän se on Supremist. Onhan sen. Uutta. Ei oo yhtään käyttistä. |
spinningthingintheceiling 08.03.2009 18:30:40 | |
---|
Jooo...sai soveltaa hieman tässä. Eli siis suomenkielinen biisi kyseessä. Take hold of my hand It's the guide of your end In distress one's slave is praying Dragging the misery down Carving his name in flesh through bone, through skin The surface of rust burning When grace meets evil Tearing it carves the soul When something within dies Ripping through the shadows Screams from below the graves Cuckoo in it's spirit murder In it's heart death is calling Whom one's lust is serving Death brought the bastard When sorrow is scratching it's scars Skinning away your will When wind shoots you in the back Spitting with a curse Her lips said no, but her eyes said, "Read my lips!" -Dr. Niles Crane |
Landstr 08.03.2009 20:17:23 | |
---|
Ajattara - Koito Krapulan paranteleminen viinalla on tarkkaa touhua ku ripulin paranteleminen piereskelemällä. -Bluesmies |
Landstr: Ajattara - Koito Oikein! Ole hyvä vain sitten. Nopeasti arvattu suhteessa aikaan, jonka tota näpersin. : D Her lips said no, but her eyes said, "Read my lips!" -Dr. Niles Crane |
W-Man 13.03.2009 13:29:23 (muokattu 13.03.2009 13:30:07) | |
---|
Saiskohan Landstr pistettyä uutta lyriikkaa ni päästään eteenpäin? Vai pistääkö joku muu? Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Foulheart 13.03.2009 14:44:16 | |
---|
Pistän yhden tähän väliin mutta jos edellinen arvaaja antaa kuulua itsestään niin unohdamme tämän. Tuhat tähteä palavat yössä leiskuva kunnia saapuu viimeisenä päivänä Viimeinkin kuin yhtenä, me voimme liittyä Ei parempaa, ei vähempää kun liitymme tähtiin Viimeinkin kuin yhtenä... Be not afraid. I think we have so much in common. Be very afraid... |
Landstr 13.03.2009 16:31:53 | |
---|
Foulheart: Pistän yhden tähän väliin mutta jos edellinen arvaaja antaa kuulua itsestään niin unohdamme tämän. Tuhat tähteä palavat yössä leiskuva kunnia saapuu viimeisenä päivänä Viimeinkin kuin yhtenä, me voimme liittyä Ei parempaa, ei vähempää kun liitymme tähtiin Viimeinkin kuin yhtenä... Viti unohdin joten tämä olkoon sitten se uusi arvattava. Krapulan paranteleminen viinalla on tarkkaa touhua ku ripulin paranteleminen piereskelemällä. -Bluesmies |
Foulheart 14.03.2009 21:24:52 | |
---|
Vähän vihjettä. Kyseessä on suomalainen powerörinähevi bändi. Kyseinen biisi on toiselta levyltä. Laulajan etunimi on Sami. Nyt sitten vähän yritystä. Be not afraid. I think we have so much in common. Be very afraid... |
Foulheart 15.03.2009 19:52:00 | |
---|
Pistetään vielä yksi vihje. Levy jolta biisi löytyy on nimeltään Corona Borealis. Be not afraid. I think we have so much in common. Be very afraid... |
Rauniotorni 15.03.2009 20:11:46 | |
---|
No sittenhän tää on Cadacross - Among The Stars It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
Foulheart 16.03.2009 11:52:32 | |
---|
Aivan. Dismember jatkakoon. Meni kyllä aikaa että joku arvasi. Be not afraid. I think we have so much in common. Be very afraid... |
Rauniotorni 16.03.2009 18:34:21 | |
---|
Iätön, ikuinen ylväydessä Katsokaa houkutuksen käärmettä Silmät kiiltävät viisaudesta Kielet kertovat käännetystä totuudesta Olen niellyt hirtetyn miehen siemennesteen Nekrofagisella mieltymyksellä Ja anna paholaisen astua sisään Kaikella mahdillaan Ja sietämättömässä häpeässä, käsittämättömän pimeytesi valaisema Kumarran sinulle isä, olen avattu Anna puukkojesi lävistää ja niiden myrkyllisen armon vapautua Näiden nälkäisten suonien kautta Epäpuhtain veristä, suurin tuskista! It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
hullu_ukko 16.03.2009 18:39:37 | |
---|
Dismembered: Iätön, ikuinen ylväydessä Katsokaa houkutuksen käärmettä Silmät kiiltävät viisaudesta Kielet kertovat käännetystä totuudesta Olen niellyt hirtetyn miehen siemennesteen Nekrofagisella mieltymyksellä Ja anna paholaisen astua sisään Kaikella mahdillaan Ja sietämättömässä häpeässä, käsittämättömän pimeytesi valaisema Kumarran sinulle isä, olen avattu Anna puukkojesi lävistää ja niiden myrkyllisen armon vapautua Näiden nälkäisten suonien kautta Epäpuhtain veristä, suurin tuskista! Watain - Devil's Blood M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Rauniotorni 16.03.2009 18:40:07 | |
---|
hullu_ukko: Watain - Devil's Blood Oikein, olipas nopeaa :) It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
hullu_ukko 16.03.2009 19:44:20 (muokattu 16.03.2009 19:45:55) | |
---|
Dismembered: Oikein, olipas nopeaa :) Ei oo häpee olla nopee, paitsi ehkä joissain jutuissa. Täs olis... Biisin pohjakielenä on englanti, mutta loppupäässä oli lisäksi mm. saksaa ja yhtä toista kieltä: Sisäistetty konflikti, ulkoistettu sodaksi. Laulaen ylistän kapinaasi oi Lucifer, Kointähti. Valontuoja, ikiaikaisesti yön verhoama, olen Helvetti, rikinkatkuinen tulinen kärsimyksen järvi. Mustennettu sydämeni on myrkyllisten käärmeiden muodostama sykkivä massa, joka irvokkaasti kiemurtelee kun hitaasti luon kuolevan nahkani. Pimeydessä, Olet luokseni saapuva. Pimeydessä, Olet minua kumartava. Pimeydessä, Olet minun iankaikkisesti. Sinun kirouksesi, kaikki valheeni, olkoot siunattuja. Kärpästen herra. Syntipukki. Kartettu ja halveksittu, minun kirkkoni on uhraukseni. Kulje perässäni kadotukseni saleihin. Lailla viikatteen minä kylvän kuolemaa, tuhoani niittäen. Monarkki, nostettuna syyllisyyden valtaistuimelleni. Olen Helvetti, hedelmätön pyhättö rappion ja välinpitämättömyyden. Asuinkelvottomia, pimennetyt, kylmän tyhjän tilan syvyydet. Minun hautuumaani, sairauden katakombit ja haudat. Mahtava, sortunut kuolleiden jumaluuksien temppeli. Kuolleiden kirjani, ikuinen kirous kadonneena syvyyteen. Minä näin, kuinka merestä nousi peto. Sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja kaikissa kymmenessä sarvessa oli kruunu ja jokaiseen päähän oli kirjoitettu herjaava nimi. Kohotkoon Saatanan pyhättö. Valheita, helvetin valtakunnan johtaja! Helvetin absoluuttinen valta. Infernaalinen uhraukseni. Henkiinherätetty peto on syvälle minuun juurtunut. Minä kuulun vain itselleni. En ole mitään, poistettu on nimeni. Minun murheeni, minun valtakuntani. Minun tahtoni, minun kiroukseni. Sisääni ja ulos minusta. Päivittäin kehoni näkee nälkää, ja sieluni janoaa uutta. Minä kannan syytä, kuten minä kärsin syytöksistä. Minä olen kiusauksessa, enkä löydä tietä ulos siitä. Sillä minun on tuska, viha ja kaipuu. Kuolemaani saakka... Aamen. Kumarra Herrasi, Manalan ruhtinaan edessä. Minä olen nouseva. Rienauksen keskellä olen hallitseva. Ja lopulta, kun olet minun, sinusta tulee kaltaiseni. Pyhättöjen pyhätössä, tulisessa rikinkatkuisessa järvessä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
d3monilaama 16.03.2009 20:47:54 | |
---|
No tähän on vaivaa nähty enemmän kuin laki sallii :D Celtic Frost - Triptych: Synagoga Satanae Ei oo yhtään käyttistä. |
hullu_ukko 16.03.2009 22:14:00 | |
---|
d3monilaama: No tähän on vaivaa nähty enemmän kuin laki sallii :D Celtic Frost - Triptych: Synagoga Satanae Triptych II oikeastaan, mutta oikeinhan se. En nyt vaivasta tiedä, suhteellisen simppeliä englantia kuitenkin verrattuna siihen mitä mä yleensä tänne käännän... Latinan (nettisanakirjan kanssa kääntämistä) ja muutaman saksankielisessä osuudessa esiintyvän sanan kanssa saikin vähän sitten jo vääntää tosin... Mutta jatkakaatten. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |