Aihe: Mikkosten Maailma
1 2 3 4 5 6 710 11 12 13 14
Juhani
09.03.2009 10:07:40

AP: Hirveä teoshan tuo on, mutta ainakin nimensä mukainen eli Mikkosten maailma. Ei se nimittäin ainakaan tästä maailmasta ollut.

Mietin samaa, hyvin nimetty. Ja kyllähän tuosta kaikessa korniudessaan näki kuinka tietoisia tekijät ovat siitä mitä ollaan tekemässä. Enemmän kuin "päähenkilöt" itse.
Kimmo72
09.03.2009 10:31:08
En kattonu. Mua ei mitkään Mikkoset kiinnosta.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Bluesmies
09.03.2009 14:37:04
Ja mikäs se viimeinen lause siinä ohjelmassa oli? "Suomi tarvitsee Mikkosia." tms.?!?
Pluto
09.03.2009 14:41:58
jannu: Käväisi mielessä, että oliskohan YLE osallistunut, tietoisesti vai tietämättään, "kilpailevan" kanavan ohjelmiston promootioon? Kyllähän tuo tietty aamuteevee-esiintyminen näin jälkikäteen ajateltuna teaserista menisi.

Niin, tuskinpa se oli sattumaa että rouva Timo TA Mikkonen kävi puhumassa höpönlöpönlöllää hieman ennen oman ohjelman lanseerausta.
Dillon, you son of a bitch!
Jäärä
09.03.2009 14:45:02
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1662651

Keijolla on kuitenkin vahva fiilis siitä, että kun puhelinäänestyksen tulos julkaistaan torstaina, niin mystisesti ohjelman jatkamisen puolesta äänestäneiden puoli voittaa niukkalla äänienemmistöllä.

Taas apinaa koijataan.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
laakeri
09.03.2009 14:46:29
Pakkohan noiden Mikkosten on tajuta, millaisella asenteella tuota ohjelmaa katsotaan. En pysty kuvittelemaan ihmistä, joka ohjelmaa katsoessaan nyökkäilee ja on tyytyväinen siihen, että vihdoinkin yhteiskunnan ongelmat tuodaan esille oikeassa valossa. Toki sellaisia ihmisiä on, ainakin T.A:n mukaan Ninan TV-esiintymisestäkin tuli "paljon positiivista palautetta". Sanoiko jopa, että suurin osa olisi positiivista. Jos sanoi, se kyllä syö sanomisilta kaiken pohjan pois.
Milkop
09.03.2009 15:18:09

Mikkoset ovat huolissaan muun muassa siitä, että miehet eivät ole enää miehiä eivätkä naiset naisia. Ilmastonmuutoksesta tarjotaan vääriä tietoja ja koiraatkin pyrkivät lisääntymään keskenään. Lapset eivät ole koskaan voineet niin huonosti kuin nykyisin, ja viinaa ja tupakkaa vetävät äidit ne vasta hirveitä ovat.

Minä. En. Ymmärrä. Enää. Mitään.
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
KooAa
09.03.2009 15:55:58
Onks mikään sukupolvi ikinä ollu niin pihalla elämästä kuin intterneet-sukupolvi?
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen.
jannu
09.03.2009 16:29:33
KooAa: Onks mikään sukupolvi ikinä ollu niin pihalla elämästä kuin intterneet-sukupolvi?

Onks intterneet-sukupolvi se joka keksi intteerneetin vai se joka ei ole elänyt aikana ennen sitä?
"Hi Wuss-man! We love you Batman!"
KooAa
09.03.2009 18:15:51
jannu: Onks intterneet-sukupolvi se joka keksi intteerneetin vai se joka ei ole elänyt aikana ennen sitä?

Tuo jäläkkimmäinen.
Nuages
09.03.2009 19:20:11 (muokattu 09.03.2009 19:21:21)
KooAa: Onks mikään sukupolvi ikinä ollu niin pihalla elämästä kuin intterneet-sukupolvi?

Ei taida tuo historia olla sun vahvimpia aloja??
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
Rattata
09.03.2009 19:29:02
Kiitos Nelosen netti-tv:n, minäkin näin tämän. Olihan se aika häiritsevää katseltavaa. Kovin on synkkä meininki Mikkosilla, tuntuu että kaikki on enemmän tai vähemmän päin persettä. Kaikesta pitää valittaa. Ja minkä ihmeen takia ne koko ajan puhu kirjakieltä?? Häiritsevää.

Mutta Timolla oli komee hiihtopuku.
KooAa
09.03.2009 19:32:53
Galder: Ei taida tuo historia olla sun vahvimpia aloja??

Jos tuon pystyt päättelemään niin pitäis sun pystyä jotain muutakin päättelemään.
Burn
09.03.2009 19:55:26

KooAa: Jos tuon pystyt päättelemään niin pitäis sun pystyä jotain muutakin päättelemään.

Mainio vastapallo.
Synestesian ilmainen nettisinkku julkaistu, testaa omasi! http://synestesia.net
Mika Kangas
09.03.2009 20:20:06
Kävin netistä katsomassa tän kohun takia lähinnä enkä oikein ymmärrä mitä tässä nyt oli sellaista mikä sai suomalaiset raivoihinsa.Aika normilta 60-70-luvun perheeltä toi vaikutti.Samanlaisessa vietin itsekin lapsuuteni,tosin myös mutsi kävi töissä kunhan oli saanut meikäläisen leikkikouluikään ja kämppäkin oli pienempi.Mutta faija oli pomo,mutsi hoiti pääasiassa kotityöt ja ruokapöydässä syötiin samaan aikaan kaikki.Enemmänkin vaikuttaa siltä että tämä raivostuttaa vain sen takia koska kyseessä on Timo T.A. Mikkonen,jos joku muu perhe olisi tehnyt samanlaisen jutun olisi koko homma kuitattu olankohautuksella.Ja olihan noi monessa asiassa oikeassakin.En erittele missä ettei tuu riitaa :).
Qsine
09.03.2009 20:57:22

Ketkä hemmetin Mikkoset?
"Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat".
DJKaaos
09.03.2009 22:54:30
Mika Kangas: Kävin netistä katsomassa tän kohun takia lähinnä enkä oikein ymmärrä mitä tässä nyt oli sellaista mikä sai suomalaiset raivoihinsa.Aika normilta 60-70-luvun perheeltä toi vaikutti.

Joo ei kai siinä mitään jos elettäis 60-lukua, mutta kun nyt eletään vuotta 2009.
Minä olen minä.
jannu
10.03.2009 03:40:44
KooAa: Tuo jäläkkimmäinen.

No jos ajatellaan asiaa siltä kantilta, että kyseinen sukupolvi on päässyt ensimmäisenä huutamaan teiniangstinsa ja maailmantuskansa ilmoille julkisesti niin, että kaikki maailmassa varmasti kuulevat, niin olet oikeassa.

Mutta ottaen huomioon, että vaikkapa rock&rollin pauloihin joutuneet teinit oltiin passittamassa aikanaan suoraan helvetiin tai ainakin vähintään kasvatuslaitokseen, niin ei kai tää sen kummempaa menoa ole. Eri aika, eri lieveilmiöt. Enemmän mua huolestuttaa sen internet-sukupolven vanhempien tola ja käytös.
"Hi Wuss-man! We love you Batman!"
MaD PiAnIsT
10.03.2009 09:27:22

Taitaa T.A olla vähän P.A kun joutuu tämmösellä yrityksellä tehdä rahaa. Lähtis takas sinne jenkkilään, sopii sinne paljon paremminkin:)
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)