Aihe: Tuska 2009
1 2 3 4 512 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Räkkipeli
08.03.2009 21:30:27
Mun mielestä on aika daijjua mennä juomaa jotain femman tuoppeja jonnekki peräpermannolle kun alueelle saa tuoda kuitenkin sitä juomaa ihan omasta takaa. Silti siellä kuitenkin riittää aivan vitusti asiointia siellä anniskelualueella.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Ben_D
08.03.2009 21:37:52

Räkkipeli: Mun mielestä on aika daijjua mennä juomaa jotain femman tuoppeja jonnekki peräpermannolle kun alueelle saa tuoda kuitenkin sitä juomaa ihan omasta takaa. Silti siellä kuitenkin riittää aivan vitusti asiointia siellä anniskelualueella.

Eihän ne omat juomat montaa tuntia vanhene....voishan sinne viedä 2 litraa kirkasta blandattuna limuun, mutta sitten on kuula niin jumissa, että ei tiedä mikä maa ja valuutta.

Jotenkin se aina jalka vie bissealueelle / ravintolaan....oltiin missä tahansa. 100 euroa ei ole nykyhinnoilla vielä edes paljoa kun ravintolassa juo koko päivän.
Fierce New EP Streaming@http://www.myspace.com/fiercemetal
Simo78
08.03.2009 21:51:30
Ben_D: Eihän ne omat juomat montaa tuntia vanhene....voishan sinne viedä 2 litraa kirkasta blandattuna limuun, mutta sitten on kuula niin jumissa, että ei tiedä mikä maa ja valuutta.

Jotenkin se aina jalka vie bissealueelle / ravintolaan....oltiin missä tahansa. 100 euroa ei ole nykyhinnoilla vielä edes paljoa kun ravintolassa juo koko päivän.

Mun nykyisellä viinapäällä satanen on ihan vitusti! Viime känneihin meni rahaa about 20€--> no tietenkin alla oli muutama soittajan ilmainen juoma ja jokunen oli kuulemma tarjottu. Tulee sen verran vähän läträttyä, että nousee turhan helposti kuuppaan...
Simo78
08.03.2009 21:51:35 (muokattu 08.03.2009 21:52:03)
tuplat tuli, kun tää netti töksähtelee...
Räkkipeli
09.03.2009 21:51:13 (muokattu 09.03.2009 21:51:48)
Ben_D: Eihän ne omat juomat montaa tuntia vanhene....voishan sinne viedä 2 litraa kirkasta blandattuna limuun, mutta sitten on kuula niin jumissa, että ei tiedä mikä maa ja valuutta.

Oma suositus: Reppuun muovikassi, jonne pari kolme kylmäkallea, sitten kolme isoa pulloa (ite käytän puolentoistalitran limupulloja) täyteen olutta reppuun ja menoksi. Monia on arvelluttanut tässä se, että väljähtyykö olut, mutta voin sanoa; ei väljähdy. Ja pysyy kylmänä. Muutama muovituoppi mukaan ja viola! :)
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Ben_D
09.03.2009 21:54:44

Räkkipeli: Oma suositus: Reppuun muovikassi, jonne pari kolme kylmäkallea, sitten kolme isoa pulloa (ite käytän puolentoistalitran limupulloja) täyteen olutta reppuun ja menoksi. Monia on arvelluttanut tässä se, että väljähtyykö olut, mutta voin sanoa; ei väljähdy. Ja pysyy kylmänä. Muutama muovituoppi mukaan ja viola! :)

Ei huono....meillä vaan aina jengi häviää sinne kaljatelttaan ennemmin tai myöhemmin...yleensä ennemmin :)
Fierce New EP Streaming@http://www.myspace.com/fiercemetal
Deathrace King
10.03.2009 01:08:01

Simo78: Kiljua? Pontikkaa? :-D

Ei nyt sentään :D Lonkeroa ja siideriä puolen litran pulloissa, mahdollisesti punkkua muovipullossa tai pahvitötsässä ja jotain väkevämpää lantrattuna(kossuvissyä, tai viinasta batteryyn tai limelimuun lantrattuna). Oluttahan ei muovipullosta juoda, sitä voi sit hakea sieltä teltasta jos tulee pakottava tarve :)

Illalla sit baariin et saa sitä massiakin tuhlattua ;)
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA!
Väinämöinen
10.03.2009 08:34:46
Kuivajäähän on itse kovuus, jos festarireissulla juominkeja pitää kylmänä pitää. Saakohan sitä vielä? Tuskaan en kyllä ehkä sitä ottaisi...
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner
Caught In The Between Cause of Death Frozen Semen
Simo78
10.03.2009 09:01:16
Deathrace King: Ei nyt sentään :D Lonkeroa ja siideriä puolen litran pulloissa, mahdollisesti punkkua muovipullossa tai pahvitötsässä ja jotain väkevämpää lantrattuna(kossuvissyä, tai viinasta batteryyn tai limelimuun lantrattuna). Oluttahan ei muovipullosta juoda, sitä voi sit hakea sieltä teltasta jos tulee pakottava tarve :)

Illalla sit baariin et saa sitä massiakin tuhlattua ;)

Eiku vaan tossa sun viestissä luki "omia keitoksia", niin eihän siihen voi olla tarttumatta:-). Muuten join viime vuonna tuskassa olutta muovipullosta, ihan hyvältä maistu. Siidereitä ja lonkeroita en pysty juomaan...
CanYouStayStill
10.03.2009 12:47:40

Dodii nyt tuli majapaikka varattua. Eipähän tarvitse sitä enää murehtia. Alkavat varmaan olee pikku hiljaa loppuunvarattuja. Vielä kun saisi liput :D. Niin ja mitäs sitä Tuskassa joisi....
Deathrace King
10.03.2009 13:22:14

Simo78: Eiku vaan tossa sun viestissä luki "omia keitoksia", niin eihän siihen voi olla tarttumatta:-). Muuten join viime vuonna tuskassa olutta muovipullosta, ihan hyvältä maistu. Siidereitä ja lonkeroita en pysty juomaan...

Joo, no nyt tajuan, haha! Itsekin join yhden "muovibissen" kun yks tuttu tarjos ja kyllä siinä mielestäni sen verran eroa on, että en ainakaan sellaista aio itse ostaa. Itsekään ei siidereitä tule normaalisti juotua oikein ikinä, mutta Tuskassahan ne maistuu hyvin. Ja kyllä ne menee hyvin vähän lämpimänäkin, mitään jäitä ole ikinä hommannu.
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA!
Räkkipeli
10.03.2009 13:47:25
Väinämöinen: Kuivajäähän on itse kovuus, jos festarireissulla juominkeja pitää kylmänä pitää. Saakohan sitä vielä? Tuskaan en kyllä ehkä sitä ottaisi...

Ei ne sanonu mitään ainakaan mulle kun katsoivat laukkuun.
Snapo
10.03.2009 16:24:53 (muokattu 10.03.2009 16:26:51)
Simo78: Eiku vaan tossa sun viestissä luki "omia keitoksia", niin eihän siihen voi olla tarttumatta:-). Muuten join viime vuonna tuskassa olutta muovipullosta, ihan hyvältä maistu. Siidereitä ja lonkeroita en pysty juomaan...

Itelläkin oli olutta pahvisessa litran appelsiinimehupurkissa. Muuten pelitti ihan hyvin paitsi 15min:ssa se oli saunalämpöistä, vaahdot tursusi korkin läpi ja melko äkkiä se korkkikin irtosi kierteineen. Loppujenlopuksi purkki rupes vielä jostain kohtaa vuotamaan siellä Amon Amarthin letkajenkassa.

E: niin eihän nuo tuolla tuskassa paljoo kyyläillyt. Repussa oli huppari päällimmäisenä eikä ne ruennu kokeilemaan/vilkuilemaan kummemmin.
"Heavy kitarat on toinen juttu mutta ne on ohut kaulasia ja sopii lähinnä pelkkään tilitykseen." -zanteri
teukka
10.03.2009 16:32:37
SampoJ: Itelläkin oli olutta pahvisessa litran appelsiinimehupurkissa. Muuten pelitti ihan hyvin paitsi 15min:ssa se oli saunalämpöistä, vaahdot tursusi korkin läpi ja melko äkkiä se korkkikin irtosi kierteineen. Loppujenlopuksi purkki rupes vielä jostain kohtaa vuotamaan siellä Amon Amarthin letkajenkassa.

E: niin eihän nuo tuolla tuskassa paljoo kyyläillyt. Repussa oli huppari päällimmäisenä eikä ne ruennu kokeilemaan/vilkuilemaan kummemmin.

On muuten vihoviimeinen homma alkaa siirtämään kaljaa astiasta toiseen...
Kaljaa tulee vedettyä pääasiassa mutta sitten kun se väljähtyy ja lämpiää muutenkin
nopeesti niin kyllä lähtee nimittäin pitkä sylki.
Hyi helvetti:)
There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!!
Deathrace King
10.03.2009 16:37:22

Lauantain lippu hommattu. Eka kerta kun joutuu "sortumaan" tällaiseen, aina ennen ollut kolmen päivän lippu. Rahasta ei ollut kiinni, lähinnä siitä että periaatteesta ei paskoista bändeistä makseta, sunnuntai on niin huono vitsi ku olla ja voi. Nyt kävi näin.
Räkkipeli
10.03.2009 17:00:30 (muokattu 10.03.2009 17:01:02)
teukka: On muuten vihoviimeinen homma alkaa siirtämään kaljaa astiasta toiseen...
Kaljaa tulee vedettyä pääasiassa mutta sitten kun se väljähtyy ja lämpiää muutenkin
nopeesti niin kyllä lähtee nimittäin pitkä sylki.
Hyi helvetti:)

Toiset osaa, toiset ei. ;)
tommium
10.03.2009 18:31:31 (muokattu 10.03.2009 18:32:23)
2 bändiähän on Tuskaan vielä vahvistamatta eli sunnuntaille Volbeatin tilalle tulee pääesiintyjäksi joko Burzum, koska Vikernes pääsee just vapaalle tai sitten Faith No More, joka palaa takaisin ja soittaa Itävallassa kesäkuun 19-21 päivä eli hyvin ehtisi Tuskaan :)
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
Simo78
10.03.2009 18:34:35 (muokattu 10.03.2009 18:35:14)
SampoJ: Itelläkin oli olutta pahvisessa litran appelsiinimehupurkissa. Muuten pelitti ihan hyvin paitsi 15min:ssa se oli saunalämpöistä, vaahdot tursusi korkin läpi ja melko äkkiä se korkkikin irtosi kierteineen. Loppujenlopuksi purkki rupes vielä jostain kohtaa vuotamaan siellä Amon Amarthin letkajenkassa.

Mulla oli ihan tehdaspakattuja muovipullobissejä, koffia jos en väärin muista. Ainakin meitin lähisiwasta saa noita. Mä oon oikeesti mieluummin juomatta, kuin että joisin viinaa tai siideriä. Huikkaa voi ottaa, mutta en sen enempää. Eli olen todella ronkeli juomisieni suhteen...
Snapo
10.03.2009 19:38:45
Juu kalja on kyllä ehkä paskinta festarijuomaa jos ei ole jossain anniskelualueella ostamassa kevyesti ylihinnoiteltuja huurteisia. Viuna on ihan asiallinen, ei tarvii kantaa selkä vääränä ja menee lämpimänä paremmin kun hyvin. Appelsiinituoremehua vaikka sitten kaveriksi siihen..
"Heavy kitarat on toinen juttu mutta ne on ohut kaulasia ja sopii lähinnä pelkkään tilitykseen." -zanteri
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)