Janne19691 22.02.2004 09:06:21 | |
---|
Mulla ainakaan Beatles look-alike bändit ei herätä sen suurempia jee-fiiliksiä. Kopio mikä kopio :) Ameriikassa näitä on kuulemma ihan älyttömästi ja ne keikkailee kuulemma paljon. Olen seurannut jonkun aikaa http://www.voxtalks.com/ (hyvä paikka jos on kiinnostunut Beatleseistä ja sen aiheen ympärillä olevista asioista) keskustelu saittia ja siellä yhdellä kaverilla on tämmöinen bändi http://www.thefabfour.net/ Käykää tsiikaamassa audio/video -osasto. No siinä on taas yksi Beatles kopio mutta pirkules kun kuulostaa niin samaltakin vielä. No ainakin mun mielestä niillä äijillä on tosi samanlainen soundi lauluääniä muoten. Varsinkin "John" ja "Paul". Rule #1: There are no rules. |
herb 22.02.2004 09:59:37 | |
---|
Mulla ainakaan Beatles look-alike bändit ei herätä sen suurempia jee-fiiliksiä. Kopio mikä kopio :) Nimenomaan tuo look-puoli tuntuu olevan jälleen kovin suosittua. Polkkatukkainen pukukvartetti soittamassa kitararockia on yhtä tuttu näky, kuin puhelias nuorimies liian suurissa housuissa. Tosin voihan se olla ettei tuo ole koskaan muodista poistunutkaan, ja vain omassa päässäni kehittelen joitain tyylien comebackeja, mutta jotenkin tuntuu että ensin näiden kaiken maailman The Strokesien takia oli farkku/t-paita -miehiä joka nurkalla, ja nyt taasen alkaa olla Johneja ja Pauleja. |
Kuha 22.02.2004 10:51:21 | |
---|
Jiri Nikkisen Get Back -Beatles tribuuttibändi on vallan mainio. |
Super-Jari 22.02.2004 11:13:54 | |
---|
Beatallica Ihminen on röytämällä tullut joten on se myös röytämällä lähtevä. |
depe 22.02.2004 12:04:01 | |
---|
Beatallica Beatallica on kyllä kova. "To survive a war, you gotta become war" - John Rambo |
kingdom 22.02.2004 16:10:45 | |
---|
Mike Portnoylla ja Neal Morsella on myös Beatles-tribuuttibändi, Yellow Matter Custard. Itse en ole sitä kuullut mutta mieli tekisi. You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution |
Brian May jr. 22.02.2004 17:35:35 | |
---|
Beatallica on kyllä kova. Niin on. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Velko 22.02.2004 21:27:12 | |
---|
Minä olen kuullut levyllisen sellaista Beatles-tribuuttibändiä, joka soitti Beatlesin biisejä swingjazzinna kokoonpanolla piano, kontrabasso, rummut. Svengasi loistavasti. Tyyli oli loistava, soittotaito samoin, sovitukset mahtavia. Yllättävän hyvin Beatles swingiksi taipui. Siinä mielestäni mainio esimerkki hyvistä covereista! Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa. |
Big Daddyn "Sgt. Pepper..." - albumi on mielestäni vallan erinomainen ja etenkin pirun hauska. Kai sitäkin voi jonkinlaisena tribuuttina pitää. - It's been a long time coming - |
Larry 23.02.2004 15:51:15 | |
---|
Jiri Nikkisen Get Back -Beatles tribuuttibändi on vallan mainio. Älä muuta viserrä. Pirun hyvää ja "oikean" kuuloista kamaa. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Malungizimo 23.02.2004 18:11:27 | |
---|
Minä olen kuullut levyllisen sellaista Beatles-tribuuttibändiä, joka soitti Beatlesin biisejä swingjazzinna kokoonpanolla piano, kontrabasso, rummut. Svengasi loistavasti. Tyyli oli loistava, soittotaito samoin, sovitukset mahtavia. Yllättävän hyvin Beatles swingiksi taipui. Siinä mielestäni mainio esimerkki hyvistä covereista! Jesh! Se on hyvä levy. Löysin joskus Anttilan ale-korista. Kyseessä on Modern Gustin Trio. Hyviä soittajia, hienolla staililla. Aluks tuli mieleen, että mahtaa olla aikamoista raiskaamista, mutta loppupeleissä erinomaisen omaleimaista. |
juici 24.02.2004 18:47:52 | |
---|
The Rutleshan on vanha "kopiobändi". "All You Need Is Cash" taisi olla bändin suurin hitti. Kuvien perusteella ainakin kopiointi vietiin suht' huippuun. "And now for something completely different..." | Neurotic Defense hakee edelleen RUMPALIA KUOPIOSTA TAI SEN LÄHISTÖLTÄ! |