Aihe: Joe Robinson
1
t-mies
08.03.2009 13:41:43
Aika kaupalliseksi alkavat mennä nämä viestit täällä. Mutta ei se näytä olevan mikään ongelma osapuolille. Mitähän sitä itse alkaisi täällä myymään.
Kimmo72
09.03.2009 12:09:04
No johan oli mainos :D
Mut hyvinhän se vetää joo.
http://www.youtube.com/results?sear … amp;page=&utm_source=opensearch
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
wedevirtanen
10.03.2009 19:42:31
Joo, Emmanuelin konserttimainoksia täällä on jo ollutkin ennen hänen Suomen vierailujaan.
Peace and love brothers and sisters!
jannu79
12.03.2009 19:33:19

No minua ei ainakaan tällaset "mainokset" haittaa, että muutkin tyypit saa mun puolesta ilmotella yhtä kiinnostivista keikoista jos on mitä ilmotella. Allekirjoittanut ei ollut kuullut hölkäsen pöläystäkään kyseisestä kaverista. Menisin kattoon varmasti jos oisin mestoilla.
Kun olen vasara - lyön kovaa. Kun olen alasin - olen kärsivällinen.
jazztr
15.03.2009 09:14:31
Upea konsertti eilen Malmisalilla. Kiitos tuosta taustainfosta. Ei ainoastaan virtuoosikitaristi vaan myös loistava lavapersoona. Todella positiivinen kokemus:)
duane
15.03.2009 12:40:51
jazztr: Upea konsertti eilen Malmisalilla. Kiitos tuosta taustainfosta. Ei ainoastaan virtuoosikitaristi vaan myös loistava lavapersoona. Todella positiivinen kokemus:)

Samat sanat. Jopa ei-kitaristi vaimoni tykkäsi :) Eikä mua aloituksen kaltainen "mainonta" häiritse..
katellaan...
wedevirtanen
16.03.2009 01:05:45
Tarkemmin ajatellen ei minuakaan nämä 'mainokset' haittaa (Kuhan rutisin vaan (tuttuun tyyliin)), sillä onhan hyvä tietää, jos joku kitaristi tulee Suomessa poikkeamaan ja Topah kirjoitti vielä ansiokkaan esittelyn kaverista.

Tänne akustisen kitaran osastolle voisi puolestani laittaa vaikkapa tietoa esim. klassisen kitaran konserteista ym. akustisen kitaran soittajien konserteissa. Vähemmän kuuluisempienkin osalta. Esim. kirkoissa on usein klassisen kitaran konsertteja, mutta niistä informoidaan sangen huonosti, joten tänne vaan, ympäri suomen kaikki kitarakonsertit!
Peace and love brothers and sisters!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)