baron: 1. Tulonhankkimiskulut on vähennyskelpoisia 2. Jokainen tarvitsee vaatteet. Pitää vaan osoittaa että keikkailua varten tarvitsee asusteen, jolla ei ole muuta käyttöä. Tolle Lordille se varmaan on helppoa, mutta ei muillekaan mahdotonta. Luulisi verottajankin ymmärtävän, että sitä keikkapukua ei tule laitettua sunnuntaina kirkkoon, vaan ei se ymmärrä. Joskus olen ajatellut, että tämäki skisma joidenki verottajien kanssa juontuu siitä, että sinne on jossain vaiheessa lähetelty suurin piirtein kaikki perheen vaatekuitit. Jos pelin pitää rehellisenä, niin aika helposti niiden vähennysten luulisi menevän läpi - puku kerran kahteen kolmeen vuoteen, paita kerran tai kaksi vuodessa jne. |
isojussi: Plussaa Martsolle. Oot just asian ytimessä - Miettikää ite, miten verottajana asioihin suhtautuisitte. Ja kannattaa kysyä etukäteen. Ne kyllä neuvoo. Niinkuin mä kerroin: Jokaikinen vähennys, jota oon A4:n verran perustellut, on multa aina mennyt läpi. Kyllä sillä kirjoittamisella tuntipalkoille pääsee. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
baron: Niinkuin mä kerroin: Jokaikinen vähennys, jota oon A4:n verran perustellut, on multa aina mennyt läpi. Kyllä sillä kirjoittamisella tuntipalkoille pääsee. Sä kirjoitat tietysti latinaksi eikä verottaja voi tunnustaa osaamattomuuttaan ko. kielen suhteen joten sen on pakko hyväksyä sun vaatimukset ;) COVS jäsen nro 6 |