-RaT- 06.03.2009 17:51:26 | |
---|
Moikka. Jotain mätää Venäjänmaalla? Koch Twintone II on nyt alkanut helisyttelemään EL34-pääteputkia noin 20 soittotunnin jälkeen, vahvistin biasoitiin asiallisesti ja sen jälkeen nökötti nurkassa, joten mistään mekaanisesta viasta ei liene kyse. Edellisen kerran samantyyppiset putket kestivät noin puolitoista kuukautta ilman helinää, silloin ajattelin jonkun keikan päätteksi kohdelleeni lämmintä vahvistinta kaltoin, vaikka sitä yritän välttääkin. Ilmeisesti tuo helinä on ainakin jossain määrin EL34:n ominaisuus? Ainakin tältä vaikuttaa kun googlettaa esim "EL34 rattle" tms. Kokemuksia siipi-Svetlanoiden laadusta? Ja lienevätkö 6L6:t pitkäikäisempiä/tasalaatuisempia tms? Nätin äänesi, sen äänitän. |
Tinippa84 06.03.2009 19:07:12 | |
---|
Mulla joskus oli yhdessä carvinin nupissa ko. putket, ei valittamista. Mesaan ajattelin vaihtaa nuo C svetlanat jahka sen aika tulee. Ostan JCM 800 2203:n!!! |
Tympee Huttunen 06.03.2009 19:30:55 | |
---|
Itse olen pariin nuppiin noita C Svetlanoita pistänyt. Toimineet todella hyvin. |
shamu 06.03.2009 19:33:56 (muokattu 06.03.2009 19:35:07) | |
---|
Mulla on Twintone II alkuperäisillä putkilla (n. 8kk vanha peli) ja helisee ikävästi välillä. Taitaa olla Twintonen ominaisuus...:( |
StevieRayVehkakoski 06.03.2009 19:41:56 (muokattu 06.03.2009 19:42:21) | |
---|
Mulla on yksi pari just noita =C=-Svetlana EL34:sia ruvennut helisemään ja myöskin 1 kpl 12AX7 on täysin käyttökelvoton, toinen puoli oskilloi ja toinen surisee. You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had |
-RaT- 06.03.2009 21:53:33 | |
---|
shamu: Mulla on Twintone II alkuperäisillä putkilla (n. 8kk vanha peli) ja helisee ikävästi välillä. Taitaa olla Twintonen ominaisuus...:( Hmm. Minä en oikein jaksa uskoa että kyseessä olisi vahvistimesta johtuva juttu.. eikä kyllä usko kaikkitietävä interwebsikään. Esim. surullisenkuuluisasta Peaveyn Classic- sarjan putkiongelmista löytyy juttua vaikka kuinka paljon mutta tästä Kochista ei halaistua sanaa, kaikki vaan hehkuttaa. Nätin äänesi, sen äänitän. |
oiva tumpeloinen 06.03.2009 21:59:32 | |
---|
Mulla on ollut moiset Marsun päättärissä. Molemmat kanavat on potkinut ilman ongelmia jonkusen vuoden, tosin nyt on alkanut tulla oireita, että putket olisivat tiensä päässä. |
-RaT-: Hmm. Minä en oikein jaksa uskoa että kyseessä olisi vahvistimesta johtuva juttu.. eikä kyllä usko kaikkitietävä interwebsikään. Esim. surullisenkuuluisasta Peaveyn Classic- sarjan putkiongelmista löytyy juttua vaikka kuinka paljon mutta tästä Kochista ei halaistua sanaa, kaikki vaan hehkuttaa. Tutulla on Twintone I ja on jokusen kerran käynyt tohtorilla. Itellä on Svetlanat toiminut Fenkussa ja nyt Diezelissä ilman ongelmia. All you really need is your imagination... And a Tele... |
shamu 07.03.2009 07:23:12 | |
---|
-RaT-: Hmm. Minä en oikein jaksa uskoa että kyseessä olisi vahvistimesta johtuva juttu.. eikä kyllä usko kaikkitietävä interwebsikään. Esim. surullisenkuuluisasta Peaveyn Classic- sarjan putkiongelmista löytyy juttua vaikka kuinka paljon mutta tästä Kochista ei halaistua sanaa, kaikki vaan hehkuttaa. No hyvä jos näin on. En ole tosiaan tarkistanut mitkä putket siellä helisee. |