Aihe: Deanilta Dime-amp
1
bfoc
06.03.2009 22:06:52
Aika tumpulta kuullosti. Ei gainit kuullostanut Dimeltä ja volumen puutteesta kärsi koko pätkä. Läppärin kajarit varmaan vaikuttaa, mutta jäsi sellainen tuntuma että 10w treenivahvain on rakennettu halfstackin sisään.

Silti lienee sellanen tuote et halvalla rahat pois kersoilta a la Alexi-200 -keppi summuut. Paljonhan tuommoinen maksaa...
sutiojrikellA
taskumatti
06.03.2009 22:35:39 (muokattu 06.03.2009 22:40:46)
Oli melko paskaa toi soundi ja soitto.. Itse en henk koht. tykkää kaverin soundeista. Jos kuitenkin pitäisi valita hänen randallit, taikka tämä uusi malli, niin valittisin ehdottomasti randallin.

Mun mielestä melko keljua lätätä kuolleen kaverin nimi johonki vahvistimen kylkeen ja myydä sitä miljoonilla eteenpäin. En nimittäi usko että Darrelkaa olis kovinkaa innostunu tästä hänen uudesta vahvistimestaan :D

EDIT: Kitaroilla se on onnistunut. Mutta taitais kaveri kääntyä haudassa ku kuulis mimmone vahvari on kyseessä :D
Hello musician. I want to play a game.
Rootteri
06.03.2009 23:12:27 (muokattu 06.03.2009 23:13:47)
Trunkku? Paskalta kuulosti..:|
Ja varmaa hintaakin enemmän kuin laki sallii..
"Poor Dime's good name is getting raped,fuck you Dean! "
Ziggy Bubba
06.03.2009 23:23:14

Enpä tiennykään, että Dean tekee vahvareita. Karmeaa soundia rumista pöntöistä, joita markkinoidaan täyttä häkää kuolleen miehen nimellä. Nice.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
cross
06.03.2009 23:36:58
taskumatti: Mun mielestä melko keljua lätätä kuolleen kaverin nimi johonki vahvistimen kylkeen ja myydä sitä miljoonilla eteenpäin. En nimittäi usko että Darrelkaa olis kovinkaa innostunu tästä hänen uudesta vahvistimestaan :D

No mutta hei.. "Rita Haney approved", kai nyt eukko tietää mikä on hyvää!

Just..
"AMON" belongs to "THEM"
Sam Hotman
06.03.2009 23:40:20
Kuulostipa harvinaisen paskalta. Ja olisi voinut tuo jannu soittaa muutakin kuin Walkkia.
Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski
Jucciz
06.03.2009 23:54:24
Yhtä paska soundi kuin Dimebagillakin. Ainoastaan erilainen.
Räbbänä
07.03.2009 00:15:44
Ei kyllä säväytä. Melkoiseksi rahastukseksi kyllä muuttunut tämä touhu vuosien saatossa.
ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta
McNulty
07.03.2009 09:03:21
Olen kyllä samaa mieltä Dean-foorumilaisten kanssa. Typerää rahastusta ja täyttä pa$kaa tuo touhu. Onneksi Dean Zelinskyllä ei ole enää muuta tekemistä Dean Guitarsin kanssa, kuin tuo nimi. Herra Dean lähti firmasta ja perusti oman DBZ Guitarsin.

http://dbzguitars.com/
giddyup!
trih
07.03.2009 15:19:36
bfoc: Aika tumpulta kuullosti. Ei gainit kuullostanut Dimeltä ja volumen puutteesta kärsi koko pätkä. Läppärin kajarit varmaan vaikuttaa, mutta jäsi sellainen tuntuma että 10w treenivahvain on rakennettu halfstackin sisään.

Silti lienee sellanen tuote et halvalla rahat pois kersoilta a la Alexi-200 -keppi summuut. Paljonhan tuommoinen maksaa...

Jos oikein ymmärsin niin 50W on tehoa ja hintaa 350$ nupille ja saman verran kaapille. Toi näyttää aika ankealta disainilta. Kyllä Dime-styrkan pitäisi olla enemmän metal. No tuollasta koppaa ilmeisesti löyty kiinasta halvimmalla.

Musicfarmin omistajan tytär tykkää vissiin Teh Rasmuksesta. On se suamipoppi ehtiny lyömään hyvin jenkkilässäkin vissiin kai.
Just.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)