kassper 22.02.2009 22:45:43 | |
---|
Onpa yllätys, että tästä Lontoon maasta tulevasta bändistä ei vielä ole keskustelua! Noh, korjataan se tässä ja nyt. Vuoden vaihteen jälkeen pärähti radiosta biisi, jossa laulettiin "lets grow old together and die at the same time". Ensimmäinen assosiaatio oli suomalaisbändi, tarkemmin Jyväskylästä.. Tiedä sitten miksi.. Paljastui sitten tuokin ajatus virheelliseksi ja hieman asiaa selvitettyäni sain selville, että kyseessä on Englantilainen White Lies. Tuo biisi, jonka mainitsin ei ensimmäisillä kerroilla aiheuttanut sen kummempaa reaktiota, mutta nyt sitä hetken kuultuani olen alkanut pitää siitä. Aika paljon. Tänään tuli vastaan lisää bändin musiikkia ja alan olla aika myyty. Sanovat synkistelyksi, mutta olen vahvasti eri mieltä, vaikka Joy Division vähän bändin musasta kuultaakin läpi. Minkäs laisia ajatuksi kyseinen bändi herättää muissa musiikin kuluttajissa? Onko tämä taas yksi semi-depressiivinen trio vai jotain parempaa? Levyä en vielä saanut hankittua kroonisen rahapulan vuoksi, mutta ehkä ensi kuussa.. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
Informaatiokameli 22.02.2009 23:41:05 (muokattu 23.02.2009 01:10:07) | |
---|
kassper: Onpa yllätys, että tästä Lontoon maasta tulevasta bändistä ei vielä ole keskustelua! Noh, korjataan se tässä ja nyt. Vuoden vaihteen jälkeen pärähti radiosta biisi, jossa laulettiin "lets grow old together and die at the same time". Ensimmäinen assosiaatio oli suomalaisbändi, tarkemmin Jyväskylästä.. Tiedä sitten miksi.. Paljastui sitten tuokin ajatus virheelliseksi ja hieman asiaa selvitettyäni sain selville, että kyseessä on Englantilainen White Lies. Tuo biisi, jonka mainitsin ei ensimmäisillä kerroilla aiheuttanut sen kummempaa reaktiota, mutta nyt sitä hetken kuultuani olen alkanut pitää siitä. Aika paljon. Tänään tuli vastaan lisää bändin musiikkia ja alan olla aika myyty. Sanovat synkistelyksi, mutta olen vahvasti eri mieltä, vaikka Joy Division vähän bändin musasta kuultaakin läpi. Minkäs laisia ajatuksi kyseinen bändi herättää muissa musiikin kuluttajissa? Onko tämä taas yksi semi-depressiivinen trio vai jotain parempaa? Levyä en vielä saanut hankittua kroonisen rahapulan vuoksi, mutta ehkä ensi kuussa.. Tuossa kolmossivulla on topikki, vaan voihan sitä jatkaa tässäkin :) http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=174784&co=60 Tosiaan, loistava yhtyehän tämä on. Jokin kumma tässä bändissä erottaa sen harmaasta massasta vaikka melkoista esikuvien apinointia biisit ovat. Levy on aivan täydellinen ja ollut tehokuuntelussa ilmestymisestään alkaen. Harmillista, että vain tuo To lose my life-biisi pyörii jatkuvasti radiossa, kyseessä kun on kuitenkin levyn ehkä heikoin biisi. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
kassper 23.02.2009 08:05:54 | |
---|
No prkl... Ei haussa näkynyt. Siispä ilmeisesti levy on ostamisen arvoinen :) Ehkäpä ovat valinneet tehosoittoon sen biisin, jonka puhkikuluminen ei ole niin suuri menetys. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
Artos de Vious 23.02.2009 11:29:40 | |
---|
kassper: Ehkäpä ovat valinneet tehosoittoon sen biisin, jonka puhkikuluminen ei ole niin suuri menetys. Tuo on myös levyn selkeästi lyhin biisi, muut ovat järjestään yli neljä minuuttia, tuo on vai hitusen päälle kolme. Voisin arvella, että tuollakin on jotain merkitystä. |
Cathi777 24.02.2009 20:37:18 | |
---|
kassper: No prkl... Ei haussa näkynyt. Siispä ilmeisesti levy on ostamisen arvoinen :) Ehkäpä ovat valinneet tehosoittoon sen biisin, jonka puhkikuluminen ei ole niin suuri menetys. Itse asiassa tuo on kyllä kerrassaan loistava biisi ja levyn parhaimmistoa. Siinä asiassa olen kyllä samaa mieltä, että vaikka ei millään tavoin keksi pyörää uudestaan niin silti toimii niin pirun hyvin. On ollut kyllä jo pari kuukautta yksi kuunnelluimmista levyistä itselläni. Only pop music can break my heart... |
Hiton hyvä levy, ei voi muuta sanoo. |
apua-mies 07.03.2009 15:48:04 | |
---|
ai täst on toinenkin ketju.no: loistava pändi,parempi kyllä kuin joku joy division joka ei kolahda ankeuden vuoksi |
Kirjoitus virhe 07.03.2009 17:20:24 | |
---|
Se biisi joka pyörii radiossa toimii yllättävän hyvin. Pitää kai hankkia koko levy kuunteluun kerran niin hehkutatte. Fuck that! I want my rockstars dead! -Bill Hicks |
dipshit 07.03.2009 17:47:02 | |
---|
Koko levy on tosi hyvä, mut ylivoimainen ykkönen on From the Stars. Ihan vitun kova biisi. "Music is there when words fail us" |