Aihe: Mikkosten Maailma
1 2 3 4 510 11 12 13 14
vpjarvi
06.03.2009 12:00:52

Mietin, että Nelosella saattaa olla joku huumorimotiivi tämän sarjan suhteen. Jostain uutisesta meinaan luin, että ohjelman taustajoukoissa on ainakin se joku nelosen ohjelmavastaava tai joku Mikko Silvennoinen, joka muistaakseni on julkihomo. Luulen meinaan, että ainakaan Silvennoinen ei olisi tätä ohjelmaa kanavalle laittamassa sen takia, että pitäisi Mikkosten mielipiteitä jotenkin fiksuina.
"A Cosssssssby sweater." http://www.mikseri.net/secondcumming
Boldari
06.03.2009 12:01:59
Sen kumemmin kenenkään rakkaudenhedelmiä arvostelematta, mutta toi oikeanpuoleinen näyttää vähän Fright Night leffan kansipimun ja Critterssin risteytykseltä.
"Opi englantia akun ja mikin kanssa. Learn english with a battery and a microphone."
Definhel
06.03.2009 12:32:25
Hähä. Poitsuille kypärät päähän ja kiväärit käteen. Kääpiöfasistit hyökkää!

Tuskin tätä nyt ihan vakavissaan ollaan tekemässä muiden kun Mikkosten mielestä.
Kielioppi = harhaoppi
Mustikkamuffinssi
06.03.2009 12:37:39
Kohta varmaan kaikki kanavat tarjoaa jotain vastaavaa kuraa, ja kaikkien on pakko äänestää (maksaa) jos haluaa nuo ohjelmat pois ruudusta.
Bonham
06.03.2009 13:37:38
Mikkosten maailma... ehkä maailma, jota kaikkein vähiten kaipaan
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
eino mutku
06.03.2009 14:41:51
laakeri: Ihan sama, kyse on Timon mielipiteestä, eikä Jumalan.

Siis eikö se olekaan sama asia?
kalamies#23 >-)))> joo justiinsa joo
bastardo
06.03.2009 15:16:25
Mää NIIIIIIIN odotan, että tää alkais jo, jotta se loppuis saman tien. Ja sen jälkeen koko Mikkosten perhe voitaisiin ampua ihan hirveän isolla katapultilla horisonttiin.
"If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins
Mediamoguli
06.03.2009 16:02:17
Pahoin pelkään tässä käyvän niin että Mikkosten ohjelma tyrmätään ENNÄTYSÄÄNIVYÖRYLLÄ josta taas Mikkoset saa uutta pökköä pesään. Huomiota kerjäävä koira on yleensä hyvä jättää huomioimatta, vai oliko se lapsi.

Sovitaaxhei kaikki suomalaiset että kukaan ei kato tota, eikä kukaan äänestä suuntaan tahi toiseen?
Pimeys komerossa on laajempi psykofyysinen kokemus
juuso a
06.03.2009 17:13:56

Antakee mulle ase niin ammun itteeni päähän.
Wake up!
hilloviiva
06.03.2009 17:16:53
juuso a: Antakee mulle ase niin ammun itteeni päähän.

Täl pääsis iltalehteen, sit voitais taas äänestää et oliko juuso a:n teko liian radikaali, tai oikeutettu vai ihan saman tekevä huomion hakujuttu, ja sit siitä voitais tehä tv-ohjelma. Siistii menoo!
Human nature. I do something nice for you, you do something nice for me, like not kill me. Next thing you know, we're friends. MacGyver
LiiMaNHeNKi
06.03.2009 17:35:38
Mediamoguli: Pahoin pelkään tässä käyvän niin että Mikkosten ohjelma tyrmätään ENNÄTYSÄÄNIVYÖRYLLÄ josta taas Mikkoset saa uutta pökköä pesään. Huomiota kerjäävä koira on yleensä hyvä jättää huomioimatta, vai oliko se lapsi.

Sovitaaxhei kaikki suomalaiset että kukaan ei kato tota, eikä kukaan äänestä suuntaan tahi toiseen?

Tälle linjalle ajattelin lähteä. En tosin muutenkaan seuraa mitään "muka tosi-TV-ohjemia", joten ihan sama.
Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen?
Closure
06.03.2009 18:47:21 (muokattu 06.03.2009 18:47:54)
vpjarvi: Mietin, että Nelosella saattaa olla joku huumorimotiivi tämän sarjan suhteen. Jostain uutisesta meinaan luin, että ohjelman taustajoukoissa on ainakin se joku nelosen ohjelmavastaava tai joku Mikko Silvennoinen, joka muistaakseni on julkihomo. Luulen meinaan, että ainakaan Silvennoinen ei olisi tätä ohjelmaa kanavalle laittamassa sen takia, että pitäisi Mikkosten mielipiteitä jotenkin fiksuina.

Homokortti pelattu! Kuinka kauan menee ennenkuin joku pelaa natsikortin?
"On se niin, että nelosen JOLLAKIN työntekijällä on VARMASTI vähän saksalainen sukunimi. Se sitten öm, TÄNNE NÄIN MEILLE MIKKOSIA TELEVISIOON PISTÄVÄT KUN SAKSALAISIA VÄHÄN OVAT! EI VARMASTI MITÄÄN KAPULOITA RATTAISIIN AINAKAAN LAITA. Puhumattakaan, että joku julkisaksalainen tuottaisi tuota ohjelmaa, varmasti pitäisi fiksuna noiden ajatuksia. Pyh!"
Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila
Rattata
06.03.2009 18:56:34
Muuten ihan sama, mut ikävää noiden lasten puolesta. Ihan niinkun ei olis riittävän vaikketa ollu jo ennestään.
Tympee Huttunen
06.03.2009 19:27:27
odd: Muuten ihan sama, mut ikävää noiden lasten puolesta. Ihan niinkun ei olis riittävän vaikketa ollu jo ennestään.

Mulla tuli ihan sama mieleen. Toivottavasti ei koulukiusaamista tms. esiinny.
kk80
06.03.2009 20:44:49
Burn: Kakarat näyttää tossa kuvassa vähän siltä etteivät olisi ihan niitä penaalin terävimpiä kyniä.

Jos nyt jätettäisiin ne lapset kuitenkin rauhaan. "Mediaperheeseen" syntymistä kukaan ei voi itse valita ja tuskimpa kersoilla on hirveästi sanottavaa siihen, että vanhemmat haluavat nassikat eetteriin. Julkkisten lapsilla ei ainakaan ole helpommat lähtökohdat lasten raadollisessa maailmassa pärjäämiseen, joten toivoa sopii etteivät kohtuuttomasti saa kärsiä vanhempiensa synneistä.

Hartaasti toivon että ihmisiltä löytyy sen verran harkintakykyä päättää sarja lyhyeen. Mitä kauemmin sarjaa esitetään, sitä enemmän Mikkoset pääsevät laukomaan typeryyksiä joista sitten taas nousee älyttömän typeriä "kohuja". Pahimmassa tapauksessa sarja lähtee niinkin lentoon ettei sitä "lakkauteta" ollenkaan. Ihmiset sanovat huonoksi tekosyyksi että "No oha ne ny iha tyhmii, mut mää kato sitä ku se ohjelma o iha älytön!".

Kohuillahan tätä sarjaa myydään. Jakso päättyy aina clifhangeriin jossa Mikkoset laukovat jotain joka saa massat älähtämään ja keltaisen lehdistön kirjoittelemaan. Veikkaisimpa, että lastenkasvatuksen lisäksi homot, sivarit, uranaiset, liberaalit ja ylipäänsä kaikki koti-uskonto-isänmaa kolminaisuutta rikkovat tekijät saavat kuulla kunniansa. Sinänsä ymmärrettävää Nelosen kannalta, mutta mitä ihmettä Mikkoset asiasta hyötyvät? Luulisi, että äijän televisiotuotanto business ei ole riippuvainen moisesta lööppikohusta, pikemminkin päinvastoin. Kaipa noilla on sitten jokin perverssi pakkomielle päteä ihmisten edessä. Samaa sakkia Tukiaisten ja muiden tyrkkyjen kanssa...
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Lord of the strings
07.03.2009 04:58:34
Iloisen ja sosiaalisen näköisiä mukuloita. Vekkuli perhe.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
tsugaru
07.03.2009 08:07:49 (muokattu 07.03.2009 08:21:52)
kk80: Jos nyt jätettäisiin ne lapset kuitenkin rauhaan. "Mediaperheeseen" syntymistä kukaan ei voi itse valita ja tuskimpa kersoilla on hirveästi sanottavaa siihen, että vanhemmat haluavat nassikat eetteriin. Julkkisten lapsilla ei ainakaan ole helpommat lähtökohdat lasten raadollisessa maailmassa pärjäämiseen, joten toivoa sopii etteivät kohtuuttomasti saa kärsiä vanhempiensa synneistä.

Asiaa! Tenavat näyttävät valokuvissa aina enemmän tai vähemmän vinksahtaneilta, kun onnelliset eivät vielä ole oppineet säätämään naamaansa peruslukemille.

Mutta muutenhan Mikkos-kuva on puhutteleva kuva ydinperheestä, tuosta monipäisestä ja vaateliasta kulutusyksiköstä, jota yhteiskunnan peruspilariksikin nimitetään.
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
reino
07.03.2009 11:42:07
Kai se on omia rajoja testattava ja yrittää katsoa eka jakso. Saa nähdä miten äijän käy...
ding-dong
Kikolaa
07.03.2009 11:48:33 (muokattu 07.03.2009 18:10:19)
Voi vittu. Lakatkaa tukemasta Mikkosia.

Jos kerta suututtaa niin lopettakaa heistä puhuminen. Tätä menoa heistä ei pääse varmana eroon.
One O'Clock Jump
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)