MK73 01.03.2009 12:36:47 | |
---|
Hiki ja vääntö. |
kapulat poikki 05.03.2009 09:11:14 | |
---|
Itsellä kokemusta sen verran että tyttörumpali osaa pitää perus kompin tahdissa ja jos on lahjakas niin jazziakin vetää mutta en usko kenenkään tytön pystyvän mihinkään death blastiin samalla temmolla kuin miehet. Hei älä ny viitti, ei karhukaan riehu koko aikaa, se syö välillä puolukoita... |
Kailis 05.03.2009 10:16:32 | |
---|
kapulat poikki: Itsellä kokemusta sen verran että tyttörumpali osaa pitää perus kompin tahdissa ja jos on lahjakas niin jazziakin vetää mutta en usko kenenkään tytön pystyvän mihinkään death blastiin samalla temmolla kuin miehet. Ja mihis tää niinku perustuu? |
Linnunlaulupuu 05.03.2009 13:13:40 (muokattu 05.03.2009 13:13:57) | |
---|
Kailis: Ja mihis tää niinku perustuu? Kai siinä on joku sellainen ajatus takana, että death grind blast dark metal frostic baltic power fist gryndercore ei ole pillunhajuista touhua. Ja se on paskaa. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Kailis 05.03.2009 13:26:41 | |
---|
Linnunlaulupuu: Kai siinä on joku sellainen ajatus takana, että death grind blast dark metal frostic baltic power fist gryndercore ei ole pillunhajuista touhua. Ja se on paskaa. Ei haise pimpille vaan kakalle. Ei ole munkaan kamaa juum. |
kapulat poikki 05.03.2009 15:29:27 | |
---|
Heh en fanita tätä lajia itsekkään mutta en usko naisen fysiikan riittävän moiseen. En itse ole ainakaan kuullut yhdenkään soittavan sitä "paskaa" samalla jytyllä kuin miehen. TUpla faneille se että en ole kuullut tytön soittavan niillä kuin perus beattia. En sorsi millään lailla, mutta nopeus ei riitä käsissä ja jaloissa uskoakseni tähän. Mutta sitten taas. Kukapa osaa miehistä soittaa selloa yms niin hyvin kuin useimmat tytöt/naiset. Nais rumpaleita vastaan ei ole mtn. Itse opettaisin mielelläni kultuani soittamaan jos innostuisi. Hei älä ny viitti, ei karhukaan riehu koko aikaa, se syö välillä puolukoita... |
kapulat poikki 05.03.2009 15:31:42 | |
---|
Eli ei taidoista vaan fysiikasta kyse. Juunou. Itse arvostan enemmän jazz rumpaleita enemmän kuin esim portnoytä tai jtn lerssiä. Hei älä ny viitti, ei karhukaan riehu koko aikaa, se syö välillä puolukoita... |
Kailis 05.03.2009 17:25:21 (muokattu 05.03.2009 17:27:58) | |
---|
Tää on niin pistämätöntä faktaa, logiikkaa ja argumentointia ilman yleistyksen häivääkään, että opponentit lakoavat pelkästä kunnioituksesta. |
Linnunlaulupuu 05.03.2009 17:55:20 | |
---|
Näin hyviä juttuja kuulin viimeksi silloin, kun olin tekemässä juttua impivaaran chauvinistien saunailloista. + sonorit ja supra. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Kailis 05.03.2009 18:08:25 | |
---|
Tuli muuten aika varteenotettava vaihtoehto mieleen siitä, miksei naiset vedä tupliksilla niin nopeasti kuin miehet. Ne on fiksumpia! Hohhohhoh!!! |
Ruutikallo 05.03.2009 18:54:39 | |
---|
kapulat poikki: Heh en fanita tätä lajia itsekkään mutta en usko naisen fysiikan riittävän moiseen. Fysiikan riittävyydestä, hmm,, riittäisiköhän hänellä?? Vaikke rumpali olekkaan. http://www.evawahlstrom.net/ Meikäpoijan se kyllä lätkäsis kanveesiin varmaan yhdellä suoralla. Ja varmistaakseen lopullisen knockoutin, vois vielä ladata sarjan vuorokäsi rolleja lärviin. =D [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
hollmi-5 05.03.2009 19:10:02 | |
---|
Ei se nopeus tule voimalla ja fysiikalla. Tekniikalla ja rentouden kautta se nopeus saadaan. Tytöillä on kaikki edellytykset nopeimpiin balsteihin. Plus toki Sonor ja Supra ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
MK73 05.03.2009 19:30:35 (muokattu 05.03.2009 20:17:49) | |
---|
Kailis: Tuli muuten aika varteenotettava vaihtoehto mieleen siitä, miksei naiset vedä tupliksilla niin nopeasti kuin miehet. Ne on fiksumpia! Hohhohhoh!!! Saattaa olla tottakin :-) Miksi suristella kahta-kolmeasataa tupliksilla, kun ompelukonekin on keksitty. Naiset huristelee mielummin sillä. Ajatekaa vaikka Pintandwefall -yhtyettä, joka aloitti toimintansa pelkkänä vitsinä. Eivät teknisesti kovinkaan kummoisia soittajia, mutta ovatpa saaneet aikaiseksi mielestäni erittäin oivallista musiikkia. Kyllä musikaalisuus, sielukkuus ja svengi kumpuavat pitkälti jostakin ihan muusta kuin soittotekniikasta tai nopeudesta. Fiksuja naikkosia juu... Hiki ja vääntö. |
Kyllä musikaalisuus, sielukkuus ja svengi kumpuavat pitkälti jostakin ihan muusta kuin yli 2oo bpm 16-osa tuplabasareista. Tytöillä on kaikki edellytykset nopeimpiin balsteihin. Ei ole. Niillä ei edes ole balsteja. Buahahahahah! |
hollmi-5 05.03.2009 20:31:56 | |
---|
Kailis: yli 2oo bpm 16-osa tuplabasareista.
Ei ole. Niillä ei edes ole balsteja. Buahahahahah! Öyh. Osaan krjoitaa... Soundit, piuhat ja kajarit. |
sahkuifk 05.03.2009 20:45:19 | |
---|
henydrum: Fysiikan riittävyydestä, hmm,, riittäisiköhän hänellä?? Vaikke rumpali olekkaan. http://www.evawahlstrom.net/ Meikäpoijan se kyllä lätkäsis kanveesiin varmaan yhdellä suoralla. Ja varmistaakseen lopullisen knockoutin, vois vielä ladata sarjan vuorokäsi rolleja lärviin. =DEva saattaa kyllä kompit heittääkkin, muijan ex, Juntunen nuorena pitkätukkana kolisteli rumpua kovastikkin. Oltiin yhteisillä keikoilla ja Jani tuumas mulle että ihan hyvin sää vedät, kyllä susta vielä rumpali tulee. Omasta mielestä olin silloin jo eikä tässä kauheesti ole takapakkia menty, mitenkähän sillä pojalla lienee, s,tana? Kotopuolessa tytöt kyllä tykkäs soittaa rumpuja mutta aina vähän vaan, tuli kuulemma hiki ja se ei ollu siistii... Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen. |
Analuuk 08.03.2009 17:36:17 | |
---|
Tää on niin pistämätöntä faktaa, logiikkaa ja argumentointia ilman yleistyksen häivääkään, että opponentit lakoavat pelkästä kunnioituksesta. Haha, tosta on pakko antaa plussa! Mun kokemusten mukaan tyttöoppilaat ovat keskinmääräistä lahjakkaampia kuin pojat. Treenaavat tunnollisemmin ja keskittyvät opettelemaan perusjutut kunnolla. Suurinta osaa pojista taas kiinnostaa enemmän räpeltäminen ja päätön kolaaminen jo ennen kuin perusbiitti ja paradidlekään ovat hanskassa. Ja tämä on fakta. Piste. http://youtube.com/watch?v=U2w4ZVWb3_Y |
south_of_heaven 08.03.2009 21:33:25 | |
---|
Ajatekaa vaikka Pintandwefall -yhtyettä, joka aloitti toimintansa pelkkänä vitsinä. Ja puusta pitkään ollaan päästy... Guitars are like assholes; Everybody has one. |
Ruutikallo 08.03.2009 23:45:18 | |
---|
Analuuk: Haha, tosta on pakko antaa plussa! Mun kokemusten mukaan tyttöoppilaat ovat keskinmääräistä lahjakkaampia kuin pojat. Treenaavat tunnollisemmin ja keskittyvät opettelemaan perusjutut kunnolla. Suurinta osaa pojista taas kiinnostaa enemmän räpeltäminen ja päätön kolaaminen jo ennen kuin perusbiitti ja paradidlekään ovat hanskassa. Ja tämä on fakta. Piste. Jees, samoilla linjoilla.. Mulla on 2 tyttöoppilasta. Öbaut samanikäisiä kuin nuo poikapuoleiset. Niillä on mielestäni/kokemukseni perusteella selvä ero. Flikat ottaa ehkä vakavammin/tosissaan tuon harrastuksen. Tiedä sitten... Valtaosa alkaa olemaa siinä puberteetin mutkavaiheessa jolloin, joko soitetaan keskitytään siihen juttuun tai sitten se jää taka-alalle. Tytöt ovat oman kokemukseni perusteella "tunnollisempia", Tai pitkäkatseisimpia. -H- [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
south_of_heaven 10.03.2009 02:27:39 (muokattu 10.03.2009 02:29:21) | |
---|
Tosta tublisbasaroinnista kun puhuttiin, niin tässä olis joku pätkä jostain muijasta. Ei tuo pelkkää basarointia oo ja alussa ei mee oikeen lapaseen mutta tuplat menee kyl paremmin ku kellää toisel muijal mitä oon nähny. Ja en lähde spekuloimaan onko tosiaan toi ton eno menny rummut ja axiksetki tyttöselle ostamaan. http://www.youtube.com/watch?v=qwUrrHrsKnU&feature=relatedGuitars are like assholes; Everybody has one. |