olazabal 05.03.2009 14:34:12 | |
---|
Onkohan sellaisia hadware-synia olemassa, joihin olis käyttöliittymä au plugarina (tai vsti)? Siis että homma toimisi niin, että kun sekvensserin kautta soittelisi synaa, niin ei tarttis kajota itse hw-synaan lainkaan, vaan kaikki ruuvaukset tehtäis softasta. Kaikki synan soundiasetukset tallentuisi biisin mukana ja päivittyisi automaattisesti ladattassa, ihan kuin softasynillä. Nykyään ärsyttää aina biisejä ladatessa, kun pitää ulkoisista synistä väännellä asetukset erikseen kuntoon, tai käyttää jotain dumppeja. Tekee mieli käyttää pelkkiä softasynia. Ymmärrättekö tuskani? |
Foranamo 05.03.2009 14:41:00 | |
---|
Access Virus TI:ssä on ainakin tuollainen toiminto, kohta joku luettelee varmaan lisää, mä en varmaksi muista muita kuin tuon, kun kerran moisen omistankin |
Roland SH201 on tälläinen, jossa tuo toiminto on "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
JPQ 05.03.2009 21:20:55 (muokattu 05.03.2009 21:23:16) | |
---|
Entä roland Soniccell siinähän kait muistelen myös tuo vst interface mutta mitä oikeasti meinaa en tiedä. En minäkään jaksa rautasamplesyniä juuri käytellä. Sääli kun noista ei oikein rahakaan saa jolla sais softa korvikkeet ja en ihan tiedä onnistuisiko edes kaikkien korvaus tarppeellisella laadulla softalla. |
Synastikki 05.03.2009 21:23:47 | |
---|
en ole aivan varma että toimiiko ihan näin mutta ainakin Korgin M50 ja M3 on editorit jotka toimivat Vstnä ja AU:na... en tosin ole varma kykeneekö näillä tuohon sekvenssointihommaan samalla kun ruuvaa sitä editoria. M3:seen saa kyllä Firewire-lisäosan jonka avulla pystyy streamaamaan audiota ja midiä joten sen kanssa pitäisi sitten ainaskin toimia. Elämässä pitää olla
tilua!
kalamies #51 >-)))> |
olazabal 06.03.2009 10:28:09 | |
---|
Kiitos vastauksista... eli näyttäähän noita tollasia olevan. Roland SH-201 vaikuttais hyvältä. Taidan laittaa sen hankintalistalle ja Roland Alpha Juno 1 myyntiin, kattokaa torilta - halvalla lähtee. |
JPQ 06.03.2009 14:12:40 | |
---|
olazabal: Kiitos vastauksista... eli näyttäähän noita tollasia olevan. Roland SH-201 vaikuttais hyvältä. Taidan laittaa sen hankintalistalle ja Roland Alpha Juno 1 myyntiin, kattokaa torilta - halvalla lähtee. voi kerhotilat kun ei ole mahkuja vois olla muuten ehkä jotenkin ok johonkin tuo Alpha Juno siis. |
xulu 06.03.2009 14:24:42 | |
---|
Itse olen käyttänyt Cubase device paneleja ja Sounddiveria DAW:in taustalla toimii mainiosti. Midiquest lupailee kaikenlaista mutta kyseistä paskakasaa ei kannata missään nimessä hjommata. the purity of German electronic music |