natch 04.03.2009 14:44:29 | |
---|
Kelpuuttaisin Ludwigin LM 402:n. Tuo kun olisi niin en muuta kaipaisi. |
K.Suninen 04.03.2009 22:49:09 | |
---|
Ehkä tilaisin kans tollasen DW acoustic EQ snaren 14x6,5 ja pistäisin vielä puuvantehet, niin kyllä sillä pärjäis. niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et? |
Velli 05.03.2009 13:30:43 | |
---|
Hmm... todella paha kysymys. Itse käytän eri virveleitä eri tyyppisissä tilanteissa. Vanhaa 70-luvun Hard Rockia tulee soitettua 6,5"-syvällä Supraphonicilla, nyky pop/rockia Yamaha Maple Custom-virveleillä, Jazzia olen mieltynyt soittamaan Pearlin 1 piece Custom Classicilla ja Bluesia Ludwig Jazz Festivalilla. Tällä hetkellä olen kyllä niin tykästynyt tuohon Jazz Festivaliin, että ehkä sen ottaisin ainoaksi jos olisi pakko valita. Puolen vuoden kuluttua ehkä taas Maple Customin... |
Nolte 05.03.2009 13:40:03 | |
---|
Väliaikatilanne Supra vs. muut -kisassa: Supra - 9 ääntä Muut - 12 ääntä Muilla niukka, mutta selvä johto. meiän bändin paras rumpali |
Kailis 05.03.2009 13:42:34 (muokattu 05.03.2009 13:43:44) | |
---|
Nolte: Väliaikatilanne Supra vs. muut -kisassa: Supra - 9 ääntä Muut - 12 ääntä Muutilla niukka, mutta selvä johto. Kirjoitetaanks toi "Moot"? Mist niit saa? |
Nolte 05.03.2009 13:45:00 | |
---|
Kailis: Kirjoitetaanks toi "Moot"? Mist niit saa? Se on WorldMax -kopio, Usassa tehty. Muut. Usasta. meiän bändin paras rumpali |
Kailis 05.03.2009 13:48:27 | |
---|
Nolte: Se on WorldMax -kopio, Usassa tehty. Muut. Usasta. No hitsi. Mä kun oon luullu et se Worl"Mad"Max kopio olis BB. |
Nolte 05.03.2009 13:49:50 | |
---|
Kailis: No hitsi. Mä kun oon luullu et se Worl"Mad"Max kopio olis BB. Se on toisen polven kopio. Kopioitu Muutista. meiän bändin paras rumpali |
hollmi-5 05.03.2009 13:59:20 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte: Väliaikatilanne Supra vs. muut -kisassa: Supra - 9 ääntä Muut - 12 ääntä Muilla niukka, mutta selvä johto. En ole vieä lomaa kantaani ilmoittanut, mutta kyllä muut johtaa :-) Tuossa on torilla yksi vahva ehdokas ainoaksi. Nyt nopeasti, sillä hinta on kohdallaan, koska demppari ei ole alkuperäinen ja käytönjälkeäkin kuuluu olevan: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=303841 Soundit, piuhat ja kajarit. |
Phil 05.03.2009 16:05:19 | |
---|
Olisin tilannut WorldMaxin, mutta oli loppu: http://www.drumsonly-shop.de/produc ... Name=snaredrums-worldmax-snaredrumsMulla on kanssa tuo kyseinen snare ja samasta paikasta ostettuna. Voin sanoa että TOIMII erittäin hyvin! Nuo single flanged vanteet vaikuttaa kanssa aika paljon soundiin. Ja ne jopa lähetti rummun ilman Worldmax logoa joka tuli erikseen muovipussissa :) |
bluesman86 05.03.2009 21:45:04 | |
---|
pahapaha mulla on 6.5 supra ja blackpantherin 5" teräs pömpeli molempi parempi http://www.myspace.com/sleazyactband |
Juupe 05.03.2009 22:59:16 | |
---|
Nolte: Väliaikatilanne Supra vs. muut -kisassa: Supra - 9 ääntä Muut - 12 ääntä Muilla niukka, mutta selvä johto. Täältä yksi ääni lisää Supralle, 6.5", mutta pronssi vai "tavallinen", kas siinä pulma, en osaa päättää, apuva, rahat vai kolmipyörä, kääk...! |
markkuliini 06.03.2009 03:00:56 (muokattu 06.03.2009 03:03:49) | |
---|
Munkin on pakko kirjoittaa kun Phil:ikin. :) Mä en oikeasti osaa vastata tähän vain yksi virveli-kysymykseen. En tiedä! Oikeasti. Jos nyt joku kysyis aseella uhaten, että mikä on sun monipuolisin virveli, niin melkeinpä sanoisin että Ludwig acrolite vanhoilla kalvoilla ja matolla. Ei se mun paras ole, mutta kaikkeen se käy. Tyhmä kysymys. Vastaan "tyhjä". :( Edit: Lueskelin muidenkin vastauksia, ja ihmetyttää 6,5" suprien määrä vastauksissa. Hieno virveli, yksi lempirumpujani, mutta pakko sanoa, että mun mielestä se ei ole kovin monipuolinen peli. Mun korvaan aika persoonallinen soitin. Paljon keskiääntä ja kopinaa. Aika harvalle keikalle vien. Loistava, nimenomaan, ROKKIrumpu mun mielestä. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Olli 06.03.2009 09:02:29 | |
---|
Tällä hetkellä on vain yksi, eli Yamahan Maple custom 5,5". Toimii hienosti soulista rockiin. |
Velli 06.03.2009 11:35:44 | |
---|
markkuliini: Lueskelin muidenkin vastauksia, ja ihmetyttää 6,5" suprien määrä vastauksissa. Hieno virveli, yksi lempirumpujani, mutta pakko sanoa, että mun mielestä se ei ole kovin monipuolinen peli. Mun korvaan aika persoonallinen soitin. Paljon keskiääntä ja kopinaa. Aika harvalle keikalle vien. Loistava, nimenomaan, ROKKIrumpu mun mielestä. Ihan samaa ihmettelin itsekin ja jokseenkin samaa mieltä olen myös pöntön soinnista. Spekuloin siinä sitten itsekseni, että palstalla lienee melko paljon rumpaleita, jota keskittyvät pelkästään rock-osastoon. Olli: Tällä hetkellä on vain yksi, eli Yamahan Maple custom 5,5". Toimii hienosti soulista rockiin. Tuo on kyllä ERITTÄIN hyvä all round-virveli. Sillä pystyy vetämään tilanteessa kuin tilanteessa. Tosin jokaiseen tyyliin löytyy mun mielestä vielä tuotakin paremmin toimiva rumpu, mutta ne ovatkin jo erittäin persoonallisia virveleitä. MC on harvinaisen neutraali (hyvällä tavalla). |
Ruutikallo 06.03.2009 12:23:12 | |
---|
Mä en oikeasti osaa vastata tähän vain yksi virveli-kysymykseen. En tiedä! Samat.. Ludwigejä vaan pintaraapaisulla päässy testaamaan joten en voi sanoa mielipidettäni niistä. Jos omista 6:sta snaresta pitäs ottaa ainoaksi niin se olisi Signian brass. Mutta ehdottomasti vaatisin mukaan myös custom woodhoopini. -H- [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
tml 06.03.2009 16:52:19 | |
---|
Phil: Ja ne jopa lähetti rummun ilman Worldmax logoa joka tuli erikseen muovipussissa :) Mun badge lähti irti ihan itsestään, joten se ei ollut ongelma. Mielenkiintoisempi aihe olisi "Ainoaksi haikkapelliksi?". Eli jos sinulla olisi vain yksi haikkapelti, olisiko se ylä- vai alapelti? |
Kailis 06.03.2009 17:02:57 | |
---|
tml: Mun badge lähti irti ihan itsestään, joten se ei ollut ongelma. Mielenkiintoisempi aihe olisi "Ainoaksi haikkapelliksi?". Eli jos sinulla olisi vain yksi haikkapelti, olisiko se ylä- vai alapelti? Ylä- tai alapelti, 18", 1300 grammaa. |
hansakemanelius 06.03.2009 20:28:29 | |
---|
Kailis: Ylä- tai alapelti, 18", 1300 grammaa. Aina sun pitää isotella..... Twistkompilla pärjää pitkälle... |