Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cliff Richard & Shadows Suomeen marraskuussa
1
Mikke-poika
26.02.2009 18:37:38 (muokattu 26.02.2009 18:38:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hartwall Areena 16.11.2009. Liput tulevat myyntiin ilmeisesti ensi viikolla.
Eipä hullumpaa.
 
http://www.cliffrichard.org/news/exclusive_european_dates.htm
 
Mr T
28.02.2009 20:20:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämäpä oli hieno uutinen. Molemmat olen nähnyt erikseen, joten menen taatusti katsomaan yhteiskeikankin.
 
Cliffillä on vielä tämä vuosi aikaa saada taas joku sinkku brittilistan ykköseksi. Muuten putki katkeaa. Hepullahan on ollut listaykkönen viidellä eri vuosikymmenellä, tällä vuosikymmenellä on tullut vissiin vain kakkostila.
 
'I hate your music and you hair is too long But I'll sign you up because I'd hate to be wrong'
Mikko_-Procyon-
04.03.2009 14:27:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Montakohan kertaa Shadows vielä tekee veryveryvery last time together -kiertueen? Yksi kaveri tuumasikin lakonisesti, että Hank Marvin soittaa varmaan omissa hautajaisissaankin (havaittuaan, että TWANG-tribuuttilevyllä Shadowsille soitti myös Hank Marvin).
 
Pahus vain kun ensi syksyllä on yksi isompi projekti menossa, niin ei uskalla alkaa lippuja varailemaan. The Shadows vaan on aina näkemisen arvoinen, tosin mitähän se sitten Cliffin kanssa on.. todnäk mainio setti.
 
Silver dollar forger
Tsugu Way
05.03.2009 08:48:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oikein tiedä, että miten tähän suhtautuisi. Konserttimatkat pääkaupunkiseudulle täältä pohjoisesta asti ovat yleensä (taloudellisesti) isoja projekteja. The Shadowsia lähtisin kyllä ehdottomasti katsomaan. Näinkin bändin muutama vuosi sitten Vuokatissa. Seurasin keikan aivan eturivissä. Kyseessä oli varmasti yksi ikimuistoisimmista keikoista, mitä olen nähnyt. Mutta Cliff & Shadows.. Hmm.. Mitähän tästä ajattelisi. Joskus teininä diggasin kyllä Cliffin Move It:in aikaisia rokkeja kovastikin. Sittemmin se "viihde-Cliff" ei enää kovinkaan paljoa innostanut. Mutta paskentaako Cliffin mukana olo sitten tulevan kiertueen viihdyttävyyttä? Tokihan Hank Marvin ja kumppanit heuttävät varmaan keikan alkuun oman settinsä. Uskoisin näin. Ja eiköhän bändi heitä Cliffin johdolla juuri niitä parhaita 60-luvun alun rokkejaan. Konsertin viihdyttävyyshän varmaankin on kovaa luokkaa.
 
Jaapa jaa, mutta täytyypä loppuviikko vielä harkita..
 
Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington)
Mikko_-Procyon-
05.03.2009 11:01:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Njoo. Itse olin Vuokatissa myös eturivissä ja ihan keskellä. Tai no, oma puoliso oli siinä edessä, mutta kuitenkin.. Tuollainen Hartwall areena-keikka tarkasteltuna jostain kilometrin päästä ei kyllä varmasti tarjoa ihan samanlaista fiilistä, joten itsekin olen vähän skeptisellä kannalla. Vuokatin keikan ehkä tylsin hetki oli juuri se Cliff-setti, jossa veivattiin ihan liian monta tuon aikakauden biisiä. Se kait tässä itseänikin nyt mietityttää, että onko sen rahan väärti. Tosin Helsingissä olisi muutenkin mukava käydä, suku on ruinunnut kylään jo vuosia.
 
Silver dollar forger
DJKaaos
07.03.2009 22:27:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisihan sitä mennä katsastamaan. The Shadows tuli nähtyä muutaman vuoden takaisella Final Tour-kiertueella jäähallissa ja pidin kyllä kuulemastani. Mutta kuten sanoittekin, niin tuo viihde-Cliff ei pahemmin kiinnosta, vaan jos se vetääkin niitä alkuaikojen rokkeja, niin sehän olisikin mahtavaa.
 
Minä olen minä.
HaloOfFlies
15.10.2009 17:26:54 (muokattu 15.10.2009 17:28:26)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lippupalvelussa sanoivat keikan olevan jo lähestulkoon loppuunmyyty. 117-katsomosta löytyi kuitenkin tilaa, joten tie vie Hartwall Areenalle 16.11.
 
Mahtavaa päästä näkemään nämä legendat livenä.
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Mikko_-Procyon-
17.11.2009 22:42:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noh? Millaista oli?
 
Silver dollar forger
mla72
18.11.2009 10:21:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todella hyvä! Shadows soitti tanakasti ja tarkasti, askelkuviot kuten pitää, heh. Volumea tarpeeksi vaan ei liikaa. Sir Cliffillä ääni hyvässä kunnossa. Muutamassa biisissä 'viihdesovitus', ei haitannut kokonaisuutta. Hyvä sekoitus instrumenttaaleja, 50'rockia ja 60'poppia. RAUTAA!
Ja seuraava varmaan haukkuu ihan paskaksi.
(Jos jotain miinusta niin laulajan liikkuminen välillä tahattoman koomista ja mr Hank B:n paita toisessa setissä kuin homobaarin tapetti.)
 
Rock'n'roll all night long
Mr T
18.11.2009 10:48:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mla72: Ja seuraava varmaan haukkuu ihan paskaksi.
 
Ikävä tuottaa pettymys, mutta aivan upeahan tuo keikka oli. Cliff laulaa edelleen hyvin ja liikkuu varsin sujuvasti ollakseen seitsenkymppinen. Mutta täytyy tunnustaa, että enemmän keskityin Shadowsseihin, joiden syytä pitkälti oli että itsekin aloin kitaraa soittelemaan. Hieman yllätyin, että Hank käytti paria muutakin sähkistä kuin punaisia stratocastereita.
 
Ja Brian Bennett on edelleen aika kone rumpujensa takana.
 
Netistä kaivettua settilistaa joltain aiemmalta keikalta (taitaa olla ainakin enimmäkseen sama):
 
Cliff And The Shadows
-We Say Yeah
-In The Country
-Gee Whiz It's You
-A Voice In The Wilderness
-Living Doll
-Dancing Shoes
-I'm The Lonely One
-A Girl Like You
-Do You Wanna Dance
 
The Shadows
-Shadoogie
-Dance On
-Wonderful Land
-The Savage
-Sleepwalk
 
Cliff And The Shadows
-High Class Baby
-I Could Easily Fall In Love With You
-Willie And The Hand Jive
-Sea Cruise
 
tauko
 
Cliff And The Shadows
-C'mon Everybody
-Dynamite
-Lucky Lips
-Travelling Light
-Time Drags By
-All Shook Up
-Please Don't Tease
 
The Shadows
-Apache
-Foot Tapper
-Atlantis
-Fbi
 
Cliff And The Shadows
-I Love You
-The Next Time
-Don't Talk To Him
-On The Beach
-Summer Holiday
-Bachelor Boy
-Nine Times Out Of Ten
-It'll Be Me
-Visions
 
Encores
-Move It
-Singing The Blues
-The Young Ones
 
'I hate your music and you hair is too long But I'll sign you up because I'd hate to be wrong'
mla72
18.11.2009 12:18:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Hieman yllätyin, että Hank käytti paria muutakin sähkistä kuin punaisia stratocastereita."
Äijillähän oli aikoinaan (62-64 tai jotain sinnepäin) diili Burnsin kanssa. Se 12-kielinen ainakin näytti Burnsilta. Edellisellä keikallahan Hank heitti jonkun huonon(yllätys) Richard Burns - vitsin kun vaihtoi parin biisin ajaksi Burns kitaran.
 
Rock'n'roll all night long
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «