Aihe: ARI HOENIG Punk Bop Quartet
1 2
Ruutikallo
04.03.2009 18:49:28
Tiedoitusilmoitushuomio!!

ARI HOENIG Punk Bop Quartet 29.3.09

Päivämäärä: 29. maaliskuuta 2009
Ajankohta: 19:00 - 22:00
Paikka: Rauman Kaupunginteatteri
Katuosoite: Alfredinkatu 2
Kaupunki/Kunta: Rauma

Suosittelen kaikille, ko. herran poppoon pariin otteeseen nähneenä.

Jazzyhtye Ari Hoenig Quartet on laajalla levynjulkaisukiertueella Euroopassa Belgia, Englanti, Tanska, Espanja, Saksa, Itävalta ja Suomi.

Hoenig kumppaneineen nojaa vahvasti jazzin perinteisiin, erityisesti bebopin, mutta muitakin suuntia löytyy tehden musiikkiannista tuoretta ja mielenkiintoista. Lämmin melodisuus on piirteenomaista.

Tässä New Yorkin modernin jazzin uuden sukupolven ykkösketjussa soittavat:
Ari Hoenig rummut
Jonathan Kreisberg kitara
Danton Boller kontrabasso
Will Vinson saksofoni

Suomessa jo aiemmin vierailleet Hoenig, Kreisberg ja Vinson ovat jo osoittautuneet erinomaisiksi muusikoiksi, joiden konserttia voi vilpittömästi suositella. Danton Boller on uusi tuttavuus, jota odotetaan mielenkiinnolla.

Liput 15 / 10€*

www.jazzr.fi
http://www.arihoenig.com/

-H-
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com
RstoU
04.03.2009 18:51:42
Nauttikaa te, minä kolaan lunta täällä. Perkele.
Ruutikallo
04.03.2009 18:58:50
Ja toinen pläjäys vielä:

Andy Emler Trio / 21.4.09
Poselli klo 19.00

(liput kulttuuri- ja vapaa-aikakeskus, Nortamonkatu 5)

Andy Emler - piano
Claude Tchamitchian - kontrabasso
Eric Echampard - rummut

www.andyemler.com

Konsertin järjestää kulttuuri- ja vapaa-aikakeskus yhteistyössä JazzR:n kanssa.

-H-
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com
markkuliini
04.03.2009 19:29:22 (muokattu 04.03.2009 19:33:16)

No hitto, noilla Suomen keikoilla on taas kolme sivuosumaa, mutta yhdellekään keikalle ei pääse katsomaan. Esim. Raumalla oon keikalla just 28.3, tää on niin tätä.

Kukakohan tuolle myy keikat?! Aika eksoottista meininkiä niiden osalta ainakin Arin kotisivujen mukaan.
Keikkapaikkoja mm. Huopana (?), Pielavesi, Alahärmän Powerpark, Seinäjoki jne.
Mitenköhän pohojaalaiset tuota jazzia sulattaa.

Näen jo otsikot: "World famous jazz drummer stabbed seven times during seven gig tour in Finland". Kääk...
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Epämuusikko
04.03.2009 20:14:06
45:seenkin tulevat, Ouluun. Jeeeee!!!!!!!!!!!!!!!
"Pay peanuts, get monkeys". Kesy animaali #1
Ruutikallo
04.03.2009 22:09:40
Esim. Raumalla oon keikalla just 28.3, tää on niin tätä.

Teretulemast. Mikäs keikkapaikka/kokoonpano?
Voinenpa tulla kyyläämään.

-H-
markkuliini
04.03.2009 22:32:53 (muokattu 04.03.2009 22:36:28)

henydrum: Teretulemast. Mikäs keikkapaikka/kokoonpano?
Voinenpa tulla kyyläämään.

-H-

Annika Eklundin bändissä oon tuuraamassa. Ei mitään tietoa keikkapaikasta.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
hansakemanelius
04.03.2009 22:45:15

markkuliini: Ei mitään tietoa keikkapalkasta.

Soiton ilosta vaan.....
Twistkompilla pärjää pitkälle...
grooveman
05.03.2009 00:38:40
Esiintyyhän tuo Hoenig malmitalollakin.

http://www.malmitalo.fi/enrolmentcl … ey=6ABBF5760B502D7123998F247141090C

Ensi keskiikkona ainakin tämä poika suuntaa sinne ihmettelemään. Näin miehen livenä ekaa kertaa muistaakseni viime keväänä samassa paikassa ja suosittelen ehdottoman lämpimästi. Myös tuo kitaristi ja fonisti oli mukana silloinkin ja eivät hekään olleet hassumpia pelimanneja .
"rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki
grooveman
05.03.2009 00:40:30
Ja lipun hintakin on hesassa halvempi.. :)
"rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki
Ruutikallo
05.03.2009 01:14:23
suosittelen ehdottoman lämpimästi.

Näin juuri..
Turha odotta että kertosäkeitä vihellellään itekseen keikan jälkeen mutta tiukkaa tavaraa se on. Ite diggaan kovasti.

Kritiikkiä hieman "jäykähköstä/kulmkkaasta" groovesta mutta aivan mestari metristen modulaatioiden kera. Kyllä tuppaa tuo ykkönen olevan itellä paikkapaikoin aika hakusessa.

Ja aika rennolta tyypiltä vaikutti muutenkin, kun edellisen kerran tyypin kasnna jutskailin.

Olisko ollu Turussa kun mies veteli Finlandia-hymniä setillä.. Jopa niin että minäkin oivalsin =D

-H-
moderndrummer88
05.03.2009 01:25:08

Kritiikkiä hieman "jäykähköstä/kulmkkaasta" groovesta

-H-

Ei se groove jäykkää ole, se vaan näyttää siltä :) Jos vaan kuuntelee musaa ja unohtaa ne kummalliset liikkeet, niin kuulostaahan se soitto pirun svengaavalta ja groovelta.
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
moderndrummer88
05.03.2009 11:39:38 (muokattu 05.03.2009 11:46:48)
henydrum: Nooh, kyllä se mulle kuulostaa ns. kulmikkaalta. En suinkaan poissulje grooven pätevyyttä tai flouta.

Jännä... Ite en ole kyllä ikinä miettiny, että Hoeningin soitto kuulostaisi kulmikkaalta :D No mutta meitä on moneen junaan.

E: Mar 24
Konginkangas school concert
Pielavesi, FI

Onko Pielavedellä Konginkankaan koulu, vai tarkoitetaanko tällä nyt Konginkankaan kylää? Joka ei ole kyllä Pielavedellä päinkään minun mielestä?
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
tml
05.03.2009 12:10:47
markkuliini:Kukakohan tuolle myy keikat?!

European Agent: Ilkka Rantamaki

Kannattaa muuten katsoa Arin sivuilla olevia kuvia, ja etenkin lukea kuvatekstejä :)
Analuuk
05.03.2009 12:52:58
Ei hitto, 26.3. JKL ja lupauduin eilen keikalle tuolloin ihan Jazz Barin naapuriin... No mut, Arihan ramppaa Suomessa yhtenään... =)
http://youtube.com/watch?v=U2w4ZVWb3_Y
markkuliini
06.03.2009 02:43:14

tml: European Agent: Ilkka Rantamaki

Itse asiassa vähän jopa arvasin.
markkuliini
06.03.2009 02:44:05

Analuuk: Ei hitto, 26.3. JKL ja lupauduin eilen keikalle tuolloin ihan Jazz Barin naapuriin

Tarkoitat varmaan Popparin naapuriin. :)
Mut siitähän voi rampata helposti kuikuileen.
Tuomasr
10.03.2009 13:33:42

Tätä kannattaa kyllä käydä kattomassa! Ari on aivan uskomaton. Jos luulit että osaat jazzia, tämän jälkeen et luule. Kävin viime vuonna malmitalolla kattomassa ja pidin tosi paljon, sinne siis kaikki!
Ruutikallo
10.03.2009 14:23:36
Tuomasr: Tätä kannattaa kyllä käydä kattomassa! Ari on aivan uskomaton. Jos luulit että osaat jazzia, tämän jälkeen et luule. Kävin viime vuonna malmitalolla kattomassa ja pidin tosi paljon, sinne siis kaikki!

Juuri näin, asiallista tekstiä Tuomas.
Muutaman kerran olen Arin keikalla ollut ja aina se sävähdyttää.

-H-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)