Aihe: Limp Bizkit
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Carvel
12.02.2009 18:52:56
"Huhujen mukaan Yhdysvaltalainen, yli 20 miljoonaa albumia maailmanlaajuisesti myynyt Limp Bizkit esiintyisi Helsingin jäähallissa 22. päivä toukokuuta. Asiasta ei ole vielä saatavilla virallista tiedotetta."

hcsanomat.fi

Jumaleissön! Sinne!
vaakku2
12.02.2009 19:05:11
Joo, Limp Bizkit on yksi lempibändeistä joten nää uutiset on todellakin loistavia. Ja jos tosiaan tulevat Suomeen niin siellä nähdään.
Put another coin in and turn the crank, until the frames cease to move. And the movie turns into a photo, a photo the size of my fist, I hope she knows.
Röntgen-Jeesus
15.02.2009 14:03:51

http://www.youtube.com/watch?v=NLdO8fqhcis&feature=related

Hahah Wylde jaksaa aina yllättää juntteudellaan. Ylä-asteella kuuntelin paljonkin Limppareita mutta kolmas levy ei enää kiinnostanut. Break Stuff on edelleen ihan jees biisi.
"Lets black some metal, shall we?"
migi666
15.02.2009 16:20:51

Joo, just kahtelin tota dvd:tä ja pisti hieman korvaan tuo juttu..Mietinkin, et ihme ku kukaan ei oo viel pistäny... :D Itse asiaan: mun mielestä aika kuraa ollu uudempi limppari..pari ekaa levyä jotenkin uppos ja teininä niitä tulikin luukutettua jonkun verran, mut sit tapahtu jotain... =/
Suoraan mennään ennen kuin käännytään prkl..!!
HaloOfFlies
03.03.2009 12:30:55

Hesan keikka varmistui juuri. 25.5. Jäähallissa.

http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=16796
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Ziggy Bubba
04.03.2009 17:42:58

tox3: Hahah Wylde jaksaa aina yllättää juntteudellaan.

Jossain Limpparit on onnistunu hienosti kun tuon punaniskan sai vihaiseksi. Huvittavan yksnappinen äijä... Pitäsköhän laittaa Significant Other soimaan.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
Alphie
04.03.2009 20:34:07
^^ Samaa ihmettelin. Vähän rajoille vetää, että lähtiskö kattomaan...
wilzhu
05.03.2009 02:25:30 (muokattu 05.03.2009 02:36:32)
MITÄ VI**UU?!?

Ihan mahtavaa, Mentävä ehdottomasti! Juuri viime vuoden lopulla kaivoin levyni taas esiin ja muistin sen nerouden. Nyttemmin kuunnellut enemmänkin chocolate blaablaata ja aijempia. Ei voi olla totta! Jännää miten taas yksi toive toteutui ihan odottamatta:O Edellinen oli Black Sabbathin keikka suomessa. Olin juuri vajaa vuosi sitten rakastunut siihen ja sitten se pulpahti suomeen.

Tässä on kyllä ihan mahdotttoman iso epäkohta, koska mielestäni sekä BLS, että Limp Bizkit ovat molemmat parhautta!

Pakkaan makuupussini ja lähden jonottamaan, moro!

E: Argh, pitää jostain kehitellä kaveri tolle keikalle. Toivottavasti porukka vielä muistaa Limp Bizkitin:D
Izer
05.03.2009 10:54:51
sikki-six: Jossain Limpparit on onnistunu hienosti kun tuon punaniskan sai vihaiseksi. Huvittavan yksnappinen äijä... Pitäsköhän laittaa Significant Other soimaan.

Kopsaanpa tähän, kun satuin juuri eilen uusinta Classic Rockia lukemaan ja siinä oli Wyldestä sellainen pieni juttu:

Fred Durst:
I don't hate Fred Durst or Limp Bizkit. What happened was that the record company told me if I sounded more like Limp Bizkit then I'd be successful. And that's how the war between us started. Because I was like, "You think they're special? Fuck You! We're the one and the only Black motherfucking Label Society." I wanna see that douche sit behind a fucking piano. I want to see him play a fuckin' guitar. I wanna see him do what the fuck I do. I don't wish bad on anybody, but that's how that whole fuckin' thing came up. But fuck that. Black Label beats the living fuck out of Limp Bizkit anyway, so fuck that shit.
Ridin' with the wind!
elbowski
05.03.2009 12:31:45
Izer: Kopsaanpa tähän, kun satuin juuri eilen uusinta Classic Rockia lukemaan ja siinä oli Wyldestä sellainen pieni juttu:

Fred Durst:
I don't hate Fred Durst or Limp Bizkit. What happened was that the record company told me if I sounded more like Limp Bizkit then I'd be successful. And that's how the war between us started. Because I was like, "You think they're special? Fuck You! We're the one and the only Black motherfucking Label Society." I wanna see that douche sit behind a fucking piano. I want to see him play a fuckin' guitar. I wanna see him do what the fuck I do. I don't wish bad on anybody, but that's how that whole fuckin' thing came up. But fuck that. Black Label beats the living fuck out of Limp Bizkit anyway, so fuck that shit.

Kyse on siis näemmä kateudesta. Heh, figures.
I am Jack's smirking revenge.
Ziggy Bubba
05.03.2009 15:56:23

Mitä tuo Zakk Bizkitin pojille mesoaa jos levy-yhtiön edustaja ehdottelee noin hölmöjä? Ettei vaan lähtenyt Wylde laskelmoiden nostelemaan skenepisteitä Durstin kustannuksella, tuo kun oli todella suosittua toimintaa erinäisten rock-hemmojen kesken. Mikäs sen helpompaa kuin tölviä Durstin keski-ikäistä teinihahmoa? Vammaisille vittuilu, ehkä.

Kyllä tämä Zakk taitaa olla varsin fiksu jantteri.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
wilzhu
05.03.2009 20:39:32
Näyttää siltä, että saisinkkin kaverin keikalle! vähän ollut sellaista "No joo, kuuntelinhan mäsitä sillon joo, mutta ei kyl jaksais" -fiilistä ilmassa.

Veikkaa ettei kaikkia lippuja ainakaan suorastaan ryöstetä käsistä. Kuitenkin tehnyt pari floppia levyä ja viettänyt sen verran kauan hiljaiseloa.
fifehole
06.03.2009 06:00:56 (muokattu 06.03.2009 06:01:21)

kyseinen: Hyppäs niin silmille tää kommentti, että piti ihan tarkistaa... Wikin mukaan ovat syntyneet 1972 ja 1970 eli puskevat sitä neljääkymppiä...

Wikipedioissakin on eroja, mulle se kertoi 20.8.1971(Durst). Anyway, kaikki me ikäännytään ja toiset tekee loppuun asti mitä haluaa. Minä ainakaan häpeilisi yhtään rokata tulevaan eläkeikään asti! :D

Pari ekaa levyä oli mun mielestä Limbbareilta ok ja Wesin lähdettyä homma meni ihan spedeilyksi. Kitarariffikilpailua ym. riitelyä ja muiden artistien haukkumista. ;)Toivottavasti tulee hyvää shittiä ja hyvä keikka.
[Ja se onko bokserit vai tangat, ihan erilainen rebingo bongo.]
McNulty
06.03.2009 14:06:20
Ei meikäläistä niin tuo livetouhu kiehdo ko. bändin kohdalla, mutta 3 ensimmäistä levyä löytyvät ja niitä tulee ajoittain autossa kuunneltua. Jotenkin pätevää automusaa...

Toivottavasti tekevät myös onnistuneen comeback-levyn tuolla "alkup." jäsenistöllä. Tykkään Wesin delay-touhuista ja muutenkin ihan onnistuneita nu-metal riffejä.
giddyup!
KillingMachine
08.03.2009 10:34:28
sikki-six: Mitä tuo Zakk Bizkitin pojille mesoaa jos levy-yhtiön edustaja ehdottelee noin hölmöjä? Ettei vaan lähtenyt Wylde laskelmoiden nostelemaan skenepisteitä Durstin kustannuksella, tuo kun oli todella suosittua toimintaa erinäisten rock-hemmojen kesken. Mikäs sen helpompaa kuin tölviä Durstin keski-ikäistä teinihahmoa? Vammaisille vittuilu, ehkä.

Kyllä tämä Zakk taitaa olla varsin fiksu jantteri.

Ei toi tosiaankaa ainakaa mun silmissä nosta Wylden pisteitä, mutta onhan se Durst itekin päästelly sammakoita suustaa aikamoista tahtia vuosien mittaan.
mungiisi
11.03.2009 23:03:58
Onkohan keikka myyty loppuun? Lippu.fi ei ainakaan aukea, joten sieltä ei voi asiaa tarkistaa. Kyllä tekisi niin mieli lähteä kuuntelemaan bändiä, oli kuitenkin ne 3 ekaa levyä sairaan kovia silloin ala-asteella.
Estranged
11.03.2009 23:38:59
mungiisi: Onkohan keikka myyty loppuun? Lippu.fi ei ainakaan aukea, joten sieltä ei voi asiaa tarkistaa. Kyllä tekisi niin mieli lähteä kuuntelemaan bändiä, oli kuitenkin ne 3 ekaa levyä sairaan kovia silloin ala-asteella.

Hyvin mulla toimii ja lippujakin näkyy olevan saatavilla.

Tekis kieltämättä mieli napata lippu taskuun.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787
wilzhu
12.03.2009 03:08:21
mungiisi: Onkohan keikka myyty loppuun? Lippu.fi ei ainakaan aukea, joten sieltä ei voi asiaa tarkistaa. Kyllä tekisi niin mieli lähteä kuuntelemaan bändiä, oli kuitenkin ne 3 ekaa levyä sairaan kovia silloin ala-asteella.

Kylllä ne kolme ekaa levyä ihan yhtä kovia on edelleenkin..
Sarko
08.05.2009 01:16:12
http://www.iltalehti.fi/popstars/200905059531358_ps.shtml

Ei tainnu liput mennä kaupaksi :D:D:D

Herramunjee, onko tätä joku aikuinen ihminen menossa katsomaan?
I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)