Aihe: Hurriganes
1 2 3 4 524 25 26 27 28202 203 204 205 206
Chimera
15.02.2009 23:16:02
Nyt nostellaan vanhaa threadia, mutta missä välissä Jukka Orma on muka Hurriganes-levyille soittanut? Pidän itseäni sentään sen verran kovana asiantuntijana tämän bändin kohdalla, että rohkenen epäillä todella vahvasti. Orma ja Järvinen tekivät jonkun verran yhteissoittopätkiä jossain välissä (löytyvät Albert-DVD:ltä), mutta liekö Ganesia soittanut...
Myöhäistä pyllistää kun paskat on housussa :: chimera|CREATIONS 2006 :: THV-klubi #25 (ps. sääh)
Pendulum
16.02.2009 05:08:23
Nyt nostellaan vanhaa threadia, mutta missä välissä Jukka Orma on muka Hurriganes-levyille soittanut? Pidän itseäni sentään sen verran kovana asiantuntijana tämän bändin kohdalla, että rohkenen epäillä todella vahvasti. Orma ja Järvinen tekivät jonkun verran yhteissoittopätkiä jossain välissä (löytyvät Albert-DVD:ltä), mutta liekö Ganesia soittanut...

Menny ganesin levyt ja remun soolot sekasin?
sirdickyj
16.02.2009 08:46:14

eiks Orma soita siinä Let's born to roc:illa, vai mikässen nimi oli? onkse nyt sit Ganesia vai ei, näitä uudelleenlämmitysjuttuja anyway.
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
sirdickyj
16.02.2009 08:48:38

sitäpaitsi toi mitä ihmettelet rais mennä näin;

"Monipuolista osaamista on ollut muusikko osastollakin kun ottaa huomioon että bändissä on muiden ohella ja vuosien varrella soittaneet nämä hemmot:

Albert Järvinen
Beaver Aitto-Oja
Jim Pembroke
Pedro Hietanen
Pave Maijanen
Jukka Orma"
* Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti * Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija * Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa * Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot * Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava
rheinone
16.02.2009 09:59:59
eiks Orma soita siinä Let's born to roc:illa, vai mikässen nimi oli? onkse nyt sit Ganesia vai ei, näitä uudelleenlämmitysjuttuja anyway.

Kävin tsekkaamassa "Remu and the Hurriganes"-nimisen yhtyeen keikan, tai siis alun siitä, muutama vuosi sitten Ogelin ostarin kaljakuppilassa. Orma oli kitarassa ja Löytty beisin varressa. On ollu noille kovan tason muusikoille varmaan raskasta aikaa, sevverran päin vittua Remu kannuissa veteli. Ainakin oman kokemuksen mukaan on kettumaista tehdä projektia jossa resurssit eivät ole tehtäviensä tasalla, mutta kaikkein kettumaisinta on tehdä projektia jonka vetäjältä ei homma taitu yhtään.
Atomic Cafe
17.02.2009 06:43:16 (muokattu 17.02.2009 06:49:09)
Orma oli mukana vuodet 2004-2006.
Atomic Cafe
17.02.2009 18:16:17 (muokattu 19.02.2009 14:27:49)
Orma oli kitarassa ja Löytty beisin varressa. On ollu noille kovan tason muusikoille varmaan raskasta aikaa, sevverran päin vittua Remu kannuissa veteli.

Remu voisi heittää kannut kierrätykseen ja pysyä siellä lavan edustalla.
Chimera
18.02.2009 19:13:44 (muokattu 18.02.2009 19:14:41)
Joo, minun moka. Vasta myöhemmin muistui mieleen tuo, kun Orma oli näissä Remun uudelleenlämmittelyissä. Sen verran puritanisti olen, etten tätä viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikaista touhua enää Hurriganesiksi laske. Onhan nimikin toki ollut onneksi eri koko ajan (Remu plays Hurriganes, Remu & Hurriganes ja onkohan muitakin).
Se on ihan hyvä :: THV-klubi #25 (ps. sääh)
Mika Kangas
18.02.2009 19:30:27
Ihan hyvinhän toi nyky-Hurriganeskin toimii,mun mielestä.Omalla tavallaan.Tommonenhan se varmaan olisi jos Cisse ja Alppukin olisivat hengissä.Varsinkin Cisse.
sirdickyj
18.02.2009 20:41:53
Ihan hyvinhän toi nyky-Hurriganeskin toimii,mun mielestä.Omalla tavallaan.Tommonenhan se varmaan olisi jos Cisse ja Alppukin olisivat hengissä.Varsinkin Cisse.

ihan paskahan se on, niin paska, että jos joku menis keikalle tommosella kattauksella, eikä olis Remu, niin liksa jäis saamatta.
hapan
18.02.2009 21:20:26
ihan paskahan se on, niin paska, että jos joku menis keikalle tommosella kattauksella, eikä olis Remu, niin liksa jäis saamatta.

Onpas sulla positiiviset ajatelmat. Mä luulen, että siitä hyvästä joutuis pahoinpideltäväksi, putkaan ja oikeuden kautta melkoisille sakoille.
Mika Kangas
18.02.2009 21:35:17
No ei kai Remulta mitään Tallahassee Lassie-soittoa voi enää vaatiakaa.Mutta kyllä se mun mielestä jollain pervolla tavalla toimii toi Remun nykysoittokin,vaikka ne nyt ei tietenkään rokkaa samalla tatsilla kuin silloin aikanaan.Ja miksi pitäiskään?Legenda-statuksensa jo ansainnut..
Kailis
18.02.2009 21:46:31

Mä oon täsmälleen samaa mieltä.
rheinone
18.02.2009 22:31:17
No ei kai Remulta mitään Tallahassee Lassie-soittoa voi enää vaatiakaa.Mutta kyllä se mun mielestä jollain pervolla tavalla toimii toi Remun nykysoittokin,vaikka ne nyt ei tietenkään rokkaa samalla tatsilla kuin silloin aikanaan.Ja miksi pitäiskään?

Siks että kyl ne flabat sisään jotain maksaa, ja ravintoloitsijakin odottaa että kaljaa myydään eikä jengi lähde ekan setin jälkeen himaan.

Legenda-statuksensa jo ansainnut..

Rajansa kaikella.
Flash
19.02.2009 09:15:10

Rajansa kaikella.

Näinpä. On tuolla moni muukin "legenda" liikenteessä ja huomattavan paljon paremmassa kuosissa.
Live Music Is Better!
Sperm Donor
20.02.2009 10:54:07

Kyllä nykymeininki on todella karua. Pahimmillaan biisin tunnistaa vasta kun ollaan pitkällä choruksessa. Cisse ja Alppu kääntyvät varmaan haudassaan jos sattuvat kuulemaan.
Atomic Cafe
05.03.2009 00:12:03
Hösse
05.03.2009 22:48:47
Atomic Cafe: http://www.youtube.com/watch?v=jfJxtljypzc

Loistava pätkä!
Rock `n`ROLL!
Rämppy
07.03.2009 22:01:24
Onhan tuo Remun nykyrummutus aika surkeeta touhua. Välillä meinaa unohtua rumpujensoitto tyystin kun pitää hieroa nenää. Siitä huolimatta kunnioitan ukkoa kaikkien saavutuksiensa johdosta. Ganesin kulta-aikoina myös Remu oli soitannollisesti ihan kovassa rock'n roll -iskussa.
En sitten malttanut olla sanomatta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)