Aihe: DV247 tilaaminen ja kokemukset
1 2
kojones
11.02.2009 14:27:38 (muokattu 11.02.2009 14:42:05)
Kolme sähköpostia vaati mulla tilauksen peruminen, varmistusmailista viikko ja rahat oli palautuneet miulle. Puhelimeen eivät vastanneet. Tuskin tarvii ikinä tilata mitään semmoista mikä ei olis tilaushetkellä "in stock", sen verran tuli tuossa yhteydenpidossa Thomannin palvelua ikävä.

E: Punnan kurssikehitys tuona aikana oli kyllä semmoinen, että ois kannattanut tilata mahdollisimman kalliita romuja.
EkiEkiEki
11.02.2009 21:47:36
Mä en tiedä onko siinä sitten eroa jos tilaa kamat saitilta vai joltain tyypiltä suoraan. Ei ole nyt tarkoitus ilkkua että sain kaikki ajoissa, mutta pyysin tarjousta kamoista jonka sain meilillä ja tilasin ne suoraan samalta henkilöltä. Ehkä homma meni hyvin kun oli suora yhteys myyjään? Vai riippuuko palvelu tilauksen koosta?
mr.bungle
21.02.2009 13:45:46 (muokattu 21.02.2009 13:47:31)

Jeejee. 30.12.2008 lähti neljän efektispedun tilaus, ja eilen tuli eka paketti perille, sisältäen EHX Stereo Memory Man With Hazarain ja Micro POGin. Toinen (ja viimeinen) paketti jo matkalla, ja arvioitu saapumispäivä on ensi viikolla.

Saapunut paketti oli hyvin pakattu, tieto kulki ok, mutta maahantuojia jouduttiin odottelemaan ton 1,5 kuukautta. Sinänsä kävi tsägä valuuttakurssien ja dv:n hinnoittelun kanssa, että nyt vastaava tilaus tulis mulle about 20% kalliimmaks (Thomann puolestaan olisi 40% kalliimpi), eli sain noi suunnilleen käytettyjen spedujen hinnalla.
bassolla hanuriin
olex_tur
04.03.2009 08:38:50

Kiinnostaa että onko tuossa englannissa mitään tullia tai mitään lisä kustannuksia?

Veli tilasi 2x Bill Lawrencea USA:sta ja siinä tais mennä vajaa kuukaudenpäivät ja siinä oli jotain tulli juttuja yms.

Entäs virtaa tarvivat lähteet. Onko englannissa jotakuinkin samat virtaverkko.
tein itte......nou roblem www.myspace.com/karkaasuband
Seba
04.03.2009 09:00:14

olex_tur: Kiinnostaa että onko tuossa englannissa mitään tullia tai mitään lisä kustannuksia?

Veli tilasi 2x Bill Lawrencea USA:sta ja siinä tais mennä vajaa kuukaudenpäivät ja siinä oli jotain tulli juttuja yms.

Entäs virtaa tarvivat lähteet. Onko englannissa jotakuinkin samat virtaverkko.

Viimeksi kun katsoin niin englanti oli vielä eu-maa, eli ei tule mitään tulleja tai alveja lisäksi.
Toki voi olla kun jotkut paikat ilmoittavat hinnat alv 0% jolloin sivun hintaan lisätään englannin alvi joka on nykyään sen 15%.

Virrat on samat, eli ei tarvitse mitään erillisiä muuntajia. Kai niillä vielä on erimallinen töpseli, mutta ne mitä aikoinaan olen nähnyt sisälsi britti-adapterin ihan tavalisen piuhan päässä jonka irti nyppäämällä siinä oli ihan tavis pistoke.

En nyt ihan varma ole millaiset töpselt niillä nykyään on, mutta harvassa laitteessa kuitenkaan on kiinteää piuhaa, joten ei ole kummoinen homma vaihtaa sopiva naru jos on erilainen. Ja vaikka olisikin eri pää, niin meneehän siihen melkein 5 minuutia kun sen vaihtaa kotomaisiin pistorasioihin sopivaksi jos ei ole valmiiksi.
Kämis
04.03.2009 09:20:15
En nyt ihan varma ole millaiset töpselt niillä nykyään on, mutta harvassa laitteessa kuitenkaan on kiinteää piuhaa,

Tuollainen G-tyypin pisto siellä on käytössä.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:G_plug.png
jännite ja taajuus ovat nykyään samat siellä kuin täälläkin (230VAC, 50Hz)
J.Hollström
04.03.2009 18:18:10
juki68: 9.1. laitoin tilauksen sisään, "Order Received" statuksella odotellaan. Mitään muuta viestiä ei ole tullut. Taitaa olla muutama muukin tilaus siellä jonossa euroopasta näillä punnan kurseilla.

Aika paska meisinki, kun eivät saa vastattua kyselyihinkään.

Nyt tuli ilmo, että ei vainaskaan. Ei tommosta vehettä oo olemassakaan.
"Has become discontinued and is no longer available."

'ittu. Mua ei huvita enää mikään. 2kk venailua ja sit tämmönen.
"Tehkää omakustanne niin saatte maistaa omaa kustanne!" - Miri Miettinen
olex_tur
04.03.2009 22:38:55 (muokattu 04.03.2009 22:43:12)

Postikuluiksi ilmoittivat jotain yli 15 puntaa tänne Suomeen. Onko sama diilli ku thomannilla et tavara kun tavara??? Vai onko jotain rajoituksia esim. Jos tilaa jonkun hillittömän läjän sieltä tyylin "Rantasaunan" tjsp niin sitten on hillitön rahtikulu myös?

Tyhmiä kyselen mutta kun ei pistänyt silmään sivuilla mikään erityis maininta koko/paino raja hinnoittelusta.

Nyt tuli ilmo, että ei vainaskaan. Ei tommosta vehettä oo olemassakaan.
"Has become discontinued and is no longer available."

'ittu. Mua ei huvita enää mikään. 2kk venailua ja sit tämmönen.

On kyllä aikas hanurista toi...
molder
05.03.2009 11:29:14
Huono kokemus tämä ensimmäinen ainakin. Tuli osa kamoista, mutta tärkeimmät jäi tulematta. Pari kielisatsia tuli ja joku marakassi. Ständit ja efekti-laitteet on tulematta, Tilaus jätettiin jo pitkälti ennen joulua...Aivan liian kauan kestää...

Tuokko: Moro!

Mulle kertyy parhaillaan huonoa kokemusta ulkomaisista nettitilauksista.

Tilasin tuolta brittein saarilta osoitteesta www.dv247.com vähän musakrääsää heti vuoden alussa. Sain pari päivää tilauksen jälkeen ilmoituksen, että toisen tuotteen toimitusaikaa ei pystytä antamaan (skaala ulottui aina "ei toimiteta ikinä" -vaihtoehtoon). Samalla annettiin vaihtoehtoja miten toimitaan, muun muassa; yksi vaihtoehto oli jäädä odottamaan, toinen taas oli tilauksen peruminen ja rahat takaisin tilille. Valitsin tämän perumisen ja rahat takaisin vaihtoehdon.

No nyt on menny melkein kuukausi eikä mitään ole kuulunut. Olen lähettänyt kaksi ystävällistä ja asiallista sähköpostia joissa tiedustelen tilaukseni tilannetta. En ole saanut minkäänlaista vastausta. En uskoisi, että sähköpostiin vastaaminen on niin kovin vaikeaa näinä päivinä. Sanoisivat vaikka, että asiaa käsitellään niin jaksaisin odotella. Seuraavaksi soitan sinne. Alkaa vaan ärsyttää, kun mitään ei kuulu ja firma on kuitenkin veloittanut rahat mun tililtä.

Muusikoiden.netin bassopalstaa lukiessani olen antanut itselleni ymmärtää, että asioiminen ko. firman kanssa on sujunut hyvin. Lienenkö oikeassa?

Onkohan kenelläkään vastaavia kokemuksia? Miten kannattaisi toimia, että saisi rahansa takaisin tai vastinetta rahoilleen.
"The SOUND of VOLUME"
EkiEkiEki
05.03.2009 13:00:20
olex_tur: Postikuluiksi ilmoittivat jotain yli 15 puntaa tänne Suomeen. Onko sama diilli ku thomannilla et tavara kun tavara??? Vai onko jotain rajoituksia esim. Jos tilaa jonkun hillittömän läjän sieltä tyylin "Rantasaunan"

Sama 20 euron rahti jos tilaat pari rantsua ja leikkimökin.
olex_tur
05.03.2009 13:48:27

Sama 20 euron rahti jos tilaat pari rantsua ja leikkimökin

Hyvä kuulla. Kiitos vastauksesta.
Temetius
18.05.2009 21:26:55
Tilasin Classic player 60's straton. Toimitukseen meni tilauksesta kotiovelle 7,5 vrk. Kitara oli pakattu pahvein/ilmapusseisn siten, että olisi kestänyt parvekkeelta tiputtaa.

Kitara oli säädetty (intonaatio, kaularauta ymym.). Olen tyytyväinen ja voin suositella tämän kokemuksen kautta Dv247:ssa asiointia.
I'm Batman
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)