fish-eye 03.03.2009 01:42:24 | |
---|
Editoin hieman tekstiäni. Kirjoitin sinne jotain, mutta tokkopa mitään edes vastaavat... "Itse ton avatarin nähdessäni skippaan ko. henkilön puheet automaagisesti. Parempi niin." |
Kailis 03.03.2009 10:34:34 | |
---|
fish-eye: Editoin hieman tekstiäni. Kirjoitin sinne jotain, mutta tokkopa mitään edes vastaavat... Aika heikoilla jäillä on asiakaspalvelu ja PR jos eivät vastaa. Kattellaan. |
kincy 03.03.2009 14:00:35 (muokattu 03.03.2009 14:01:59) | |
---|
Kailis: Aika heikoilla jäillä on asiakaspalvelu ja PR jos eivät vastaa. Kattellaan. Millä tavalla halennut? Reunasta keskelle vai uran myötäisesti? Mikäli uraa pitkin niin ilman muuta takasín liikkeeseen ja vaadit uuden tilalle. Ite en ainakaan jäis kotio surkuttelemaan kun on laatukamasta kysymys. |
fish-eye 03.03.2009 14:38:53 | |
---|
Uran myönteisesti. Sentin verran. Ja siitä näemmä lähtenyt jonkin verran vinoon, pari milliä. En ole varmaan edes huomannut sitä heti. Ei ole takuuta = eivät voi antaa uutta. Näin sanoivat varastoltakin. Perhana. "Itse ton avatarin nähdessäni skippaan ko. henkilön puheet automaagisesti. Parempi niin." |
moderndrummer88 03.03.2009 14:45:23 | |
---|
fish-eye: Uran myönteisesti. Sentin verran. Ja siitä näemmä lähtenyt jonkin verran vinoon, pari milliä. En ole varmaan edes huomannut sitä heti. Ei ole takuuta = eivät voi antaa uutta. Näin sanoivat varastoltakin. Perhana. Siis ei ole enää takuuta jäljellä vai? Tuntuu aika hullulta, että samalla tyypillä menny kaksi samanlaista peltiä rikki ja molemmissa tapauksissa olet sanonut, että et ole niitä mäiskiny. Olisiko kuitenkin peiliin katsomisen paikka? Sulla voi olla joku ihan pikku juttu tekniikassa mistä sitten seuraa näitä hajoamisia, vai innostutko välillä hakkaamaan sit kuitenkin enemmänkin? Toisaalta voihan vika olla ständissäkin, pidätkö peltiä ihan löysällä ja onko suojamuovit kunnossa? En ite ole törmännyt tällä foorumilla varmaan kertaakaan kestävyysongelmiin Byzancesta puhuttaessa... "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
fish-eye 03.03.2009 14:54:37 | |
---|
Kuten se Levytukun äijä sanoi, voi olla ettei ko. pelti vaan sovi mun soittotyylille. Pidän kyllä erittäin löysällä peltejäni ja telineet ovat kaikki uusia ja erittäin hyvässä kunnossa. En ikinä myöskään lyö vastapalloon. Aika agressiviinen asenne? "Itse ton avatarin nähdessäni skippaan ko. henkilön puheet automaagisesti. Parempi niin." |
moderndrummer88 03.03.2009 15:07:51 | |
---|
fish-eye: Kuten se Levytukun äijä sanoi, voi olla ettei ko. pelti vaan sovi mun soittotyylille. Pidän kyllä erittäin löysällä peltejäni ja telineet ovat kaikki uusia ja erittäin hyvässä kunnossa. En ikinä myöskään lyö vastapalloon. Aika agressiviinen asenne? Niin onko sulla siis takuu menny jo kokonaan umpeen? Ei tarvii suuttua, kunhan vaan tässä pohdin eri vaihtoehtoja... Mut tuota en kyllä ihan purematta niele, että "ei sovi soittotyylille" :D Ellei sit sulla just ole jotain pientä tekniikkafibaa.. "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
moderndrummer88 03.03.2009 15:07:51 (muokattu 03.03.2009 15:08:16) | |
---|
Tuplat! "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
fish-eye 03.03.2009 15:55:50 | |
---|
moderndrummer88: Niin onko sulla siis takuu menny jo kokonaan umpeen? Ei tarvii suuttua, kunhan vaan tässä pohdin eri vaihtoehtoja... Mut tuota en kyllä ihan purematta niele, että "ei sovi soittotyylille" :D Ellei sit sulla just ole jotain pientä tekniikkafibaa.. En oikeasti pysty myöntämään tekniikkavikaa ihan vielä. Ranteita käytän paljon soitossa, en sitten tiedä vaikuttaako se siihen? En usko. Takuu on juu mennyt umpeen. Minusta tuntuu, että pitää vaan porata se pelti ja tyytyä siihen. Levytukun mies kuitenkin lupasi minulle ainkin 30 prosentin alennuksen seuraavasta pellistä. |
moderndrummer88 03.03.2009 16:02:45 | |
---|
fish-eye: En oikeasti pysty myöntämään tekniikkavikaa ihan vielä. Ranteita käytän paljon soitossa, en sitten tiedä vaikuttaako se siihen? En usko. Takuu on juu mennyt umpeen. Minusta tuntuu, että pitää vaan porata se pelti ja tyytyä siihen. Levytukun mies kuitenkin lupasi minulle ainkin 30 prosentin alennuksen seuraavasta pellistä. Onko sulla sit kapula rennosti kämmenessä? Jos et siinä kohdassa jousta, niin voi tulla just noita hajoamisia. Jos se halkeama ei kauhean kaukana reunasta ole niin kannattaa vetää rälläkällä pala pois, poraaminen ei ole kuin väliaikainen ratkaisu ja tuuripeliä, että osuuko reiät kohalleen. "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
moderndrummer88 03.03.2009 16:02:45 (muokattu 03.03.2009 16:03:15) | |
---|
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
hollmi-5 03.03.2009 16:20:32 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Rockster 03.03.2009 16:21:43 | |
---|
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Kailis 03.03.2009 18:42:55 | |
---|
|
fish-eye: Eikö ole teistä hieman radikaalia, kun high-end pelti on vain muutaman kuukauden vanha ja hajoaa käsiin eikä mitään voi tehdä? High-endiä ja eikä takuuta ees ton vertaa? Doesn't match. E: Jos/kun vieläpä uran myönteisesti lähteny halkeemaan. |
Diablero 03.03.2009 22:00:27 | |
---|
|
fish-eye 03.03.2009 22:02:37 | |
---|
Tasmaani: High-endiä ja eikä takuuta ees ton vertaa? Doesn't match. E: Jos/kun vieläpä uran myönteisesti lähteny halkeemaan. Vuoden takuu katsos. Edellinen pelti meni vuodessa, tämä kesti viisi kuukautta. Täsmälleen sama vika. Ei voi mitään. |
batvik 05.03.2009 19:14:12 | |
---|
Jaahas.... |
Kärsänpuolikas 06.03.2009 16:55:18 | |
---|
Tomien kalvo/viritysasiaa: Eli olen aikani tuskastellut Evansin G1 Coatedien kanssa, kun ei tunnu sitä ihan oikeaa virettä löytymään; soundi on vähän muovinen ja tomit eivät soi yhtä pitkään, soinnin puhtaus ei ole priimaa jne.. Olleet kuitenkin kohtuu herkät soittaa ja jollain asteella miellyttävät setupit on löytynyt. Nyt pistin kiinni Signioitten mukana tulleet kirkkaat Powerstroke neloset ja ne sai viritettyä heti "oikean" kuuloisiksi, joskaan soundit ei sinänsä miellyttäneet lainkaan. Herkkyys oli noilla kalvoilla tiessään ja soundi kuskinpenkkiä kauemmas kehno. Mutta "soivat" (krhm) tasaisesti ja molemmat tomit olivat samaa pakettia. Eli löytyiskö jotain ihmekalvoja, jotka ei olis ihan vaikeimmasta päästä virittää, ollen soundillisesti kuitenkin jotain muuta kuin pahvilaatikko. Onko virityksen suhteen eroa clearilla ja coatedilla? Aquarianeita olen jostain syystä himoinnut, mutta niistä malleista en tiedä mitään, tältäkin sektorilta voi valaista. Noihin valmistajien tarjoamiin adjektiiveihin eri kalvomalleista olen tyytymätön ja skeptinen niitä kohtaan, siksi kysyn täältä. korkuinen |
Kailis 06.03.2009 17:01:01 | |
---|
Koklaahan vaikka Aquarian Satin Finish peruskalvoa. En tiiä, jos oot niin kamalan tottunut Remon tatsiin, niin Ambassadorilla pusket sittem. |