Aihe: AMORAL studiossa!
1 2 3 4 535 36 37 38 3950 51 52 53 54
Humppapoliisi
02.03.2009 09:46:58

Fintrollx: Vaikee tosta voi olla enää perääntyä, vai meinaatko, että heti levyn julkasun jälkeen "Hei, teit tän levyn meidänkaa ja faneja vituttaa toi sun äänes, voitko nyt mennä pois?"

:P

Vaikka niin. :D Tai sitten pojat on vielä niin haltioissaan uudesta laulajastaan ettei ne tajua mitä jöötiä sitä oikeasti ollaan tekemässä. Sitten kun saavat levyn käteen ja sulattelevat sitä sekä soittelevat vanhoja levyjä perään niin voi olla että ilmeet Amoral-leirissä ovat o_O - luokkaa. ;)
-
reinot
02.03.2009 10:28:34
Humppapoliisi: Vaikka niin. :D Tai sitten pojat on vielä niin haltioissaan uudesta laulajastaan ettei ne tajua mitä jöötiä sitä oikeasti ollaan tekemässä. Sitten kun saavat levyn käteen ja sulattelevat sitä sekä soittelevat vanhoja levyjä perään niin voi olla että ilmeet Amoral-leirissä ovat o_O - luokkaa. ;)

Toivottavasti Synestesian tuleva jööti on omaperäisempää kuin 'haaken' tapa promota :)
Johnnyk
02.03.2009 13:24:24

No eihän tuo uusi biisi nyt kuulostanut ollenkaan pahalta.
http://juhlakaivuri.net/
-J.-
02.03.2009 15:30:32
Johnnyk: No eihän tuo uusi biisi nyt kuulostanut ollenkaan pahalta.

Kuuntelin tossa toisen kerran ton biisin ja miks mulle tuli etäisesti tosta roso-säkeistä mieleen, Stone?

Oonko nyt ihan seonnu...
Tosin Stone kuullostaa sitten muuten joka kulmalta paremmalle.
The weight of the world is of your chest. Sentenced - Lower The Flags
Super-Jari
02.03.2009 16:43:26 (muokattu 02.03.2009 16:43:56)
Hyvä biisihän tuokin on. Laulut on tosiaan mun kovaan sitä kasarimetallicaa.

Loppuhämyily on kovis.
Antti1997
02.03.2009 16:51:54
No tämä A Shade of Gray kyllä yllätti positiivisesti. Hyvää kaahausta. Vielä kun kuulisi paremmalla äänenlaadulla, tuo Myspace kun on mitä on.
"ehkä paras trippi tää vihree, tää jossa päärynä skeittaa" -saara.
RrRailo
02.03.2009 17:31:16

-J.-: Kuuntelin tossa toisen kerran ton biisin ja miks mulle tuli etäisesti tosta roso-säkeistä mieleen, Stone?

Oonko nyt ihan seonnu...
Tosin Stone kuullostaa sitten muuten joka kulmalta paremmalle.

Tuli täälläkin Joutsenniemen nuoruuden uho kovasti mieleen, vaikka kovin köykäiseltä tuo Koivusen ulosanti kuulostakin. Kyseiseen biisiin se ei vain oikein istu. Muuten aikas miellyttävä ralli.
Deathlegendary whippin'
Röntgen-Jeesus
02.03.2009 17:42:54

Vasara: Hyvä biisihän tuokin on. Laulut on tosiaan mun kovaan sitä kasarimetallicaa.

Loppuhämyily on kovis.

Siis mitä helvettiä..kasarimetallicaa? Ei sitten millään. Vaikka Hetfield kuulostaa suht naurettavalta Kill Em Allilla niin niissäkin vokaaleissa on huomattavasti enemmään munaa ja asennetta kuin tässä.
"Lets black some metal, shall we?"
Super-Jari
02.03.2009 18:46:34
tox3: Siis mitä helvettiä..kasarimetallicaa? Ei sitten millään. Vaikka Hetfield kuulostaa suht naurettavalta Kill Em Allilla niin niissäkin vokaaleissa on huomattavasti enemmään munaa ja asennetta kuin tässä.

Mun mielestä mennään aika 1-1 fiiliksissä.
_Petri_
02.03.2009 20:19:38 (muokattu 02.03.2009 20:21:02)

Vasara: Mun mielestä mennään aika 1-1 fiiliksissä.

Tosta Arin soundista kun leikkaisi tuon kärinän kuuseen, ni toimisi noin sata kertaa paremmin. Nythän tuo kuulostaa lähinnä vitsiltä, mikä on sääli, sillä biisi on ihan muikea.

e: Nii joo, sama homeisen kuiva narina on Jaymssinki ölinöissä Killemallilla.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT #m.net-ilta
kärsä
02.03.2009 22:27:38

Ei ollutkaan tämä viimeisin biisi "A shade of gray" yhtä hieno kuin "Year of the suckerpunch". Taitaa tulla monipuolinen levy.. Ihan ok oli kyllä tämäkin, mutta jälkimmäinen aika tavalla paremmat fiilkset herättävä.
Vesihiisi
02.03.2009 22:30:20
Vasara: Mun mielestä mennään aika 1-1 fiiliksissä.

Samaa mieltä.
Mohla
03.03.2009 09:26:16

Tää on kyllä huvittava ketju. Ensin jengi valittaa, että "Ei oo tarpeeks munaa tossa Arin laulussa, vois olla vähän yritystä edes" ja sitten kun tulee biisi, jossa on jotain muuta kun sitä kaikkien parjaamaa "peruskoivusta" niin aletaan vinkua, että "Ei kyllä yhtään sovi Arille, ihan luonnottoman kuulosta". :D

Noh, samapa tuo mulle. Musta tässä uudessa biisissä Arin voksut toimii ekaa kertaa hyvin tämmöseen rankempaan matskuun. Biisikin on hyvä.

Muakin on häirinnyt Arin laulussa se munattomuus, mutta tässä on suunta jo oikea.

Mä veikkaan, että jos jengi ei tietäs kuka tossa laulaa, niin kaikki vaan nyökyttelis hyväksyvästi päätään.

"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
potatomoto
03.03.2009 12:48:11
Olipas hirveetä paskaa koko biisi.
Joo.
TKT
03.03.2009 12:51:24
Melkosta paskaa tosiaan. En taida enempää tutustua uuteen Amoraliin.
"You just got to learn to go with the heat.. It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in."
Humppapoliisi
03.03.2009 17:02:51

Musiikillisestihän uudet veisut eivät kovin poikkea vanhasta. Edelleen on ainakin mulla kova kunnioitus soittajia kohtaan. Mutta mielestäni vain Koivusen ääni ei sovi tähän kontekstiin. Omassa leirissään hän vetää ihan jees, mutta ei se hillo hernariin sovi.
-
Rhapa
03.03.2009 18:22:26
Mohla: Mä veikkaan, että jos jengi ei tietäs kuka tossa laulaa, niin kaikki vaan nyökyttelis hyväksyvästi päätään.

Se voi olla vaikea hyväksyä, että se kuulostaa mun korvaan huonolta vain sen vuoksi, että se kuulostaa huonolta. Silti, vaikka vaikeaa olisi, niin yritä edes.
Toivoton tapaus.
journeyman68
03.03.2009 18:47:04
Hevirokkia harasstava kaverini soitti tätä mulle ilmeisesti?? Hyvä että Ari KOviunen sai arvoisensa bändin taustalle täsää on MUNAA mitä

nykyään musiikissa tarvitaan. ja hyvää meinkniä!

-jman
Wailey
03.03.2009 18:54:24

journeyman68: Hevirokkia harasstava kaverini soitti tätä mulle ilmeisesti?? Hyvä että Ari KOviunen sai arvoisensa bändin taustalle täsää on MUNAA mitä

nykyään musiikissa tarvitaan. ja hyvää meinkniä!

-jman

Tämä kommentti huutaa sarkastisia vastauksia. Minulta niitä tosin ei nyt irtoa koska yläkroppaa kutittaa aivan perkeleesti.
Flesh matters the most when splattered around
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)