J.Mikkola 21.02.2004 19:38:16 | |
---|
Veteraanibändi teki jekun (STT-Reuters) Jo pitkälle ikääntynyt walesilaisyhtye The Alarm keksi tehdä melkoisen jekun. Bändiä alkoi askarruttaa, kun edellisestä listahitistä ehti vierähtää jo 15 vuotta. Mikä siis avuksi? Tovin mietittyään The Alarm löysi oivallisen keinon. Pannaan bändin nimeksi The Poppyfields, ja palkataan videolle salskeita teini-ikäisiä esittämään bändin jäseniä. Näin The Alarm myös teki. Ja katso: single singahti brittilistan sijalle 28. -The Alarm halusi osoittaa, että heidän musiikkiinsa suhtaudutaan vanhan maineen takia ennakkoluuloisesti, bändn tiedottaja kiteyttää tempauksen taustoja. Mikä ei tapa, sattuu ihan stanasti |
Blue Moon 21.02.2004 19:44:54 | |
---|
Heh, that's the spirit! :-) Tuli mieleen, että onpa muuten hyvä levy se Alarmin debyyttialbumi "Declaration". - It's been a long time coming - |
Härski 21.02.2004 20:03:17 | |
---|
Heh, ja totuus paljastuu. |
Bonham 21.02.2004 20:20:08 | |
---|
Heh, that's the spirit! :-) Tuli mieleen, että onpa muuten hyvä levy se Alarmin debyyttialbumi "Declaration". On se ja hyvä oli myös livenä... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Blue Moon 21.02.2004 20:29:05 | |
---|
On se ja hyvä oli myös livenä... Ruisrockissakos se oli vai muistanko väärin? - It's been a long time coming - |
Bonham 21.02.2004 20:54:05 | |
---|
Ruisrockissakos se oli vai muistanko väärin? Jep. Vuotta en kyllä millään muista:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
sormunen 21.02.2004 22:54:31 | |
---|
Näin The Alarm myös teki. Ja katso: single singahti brittilistan sijalle 28. Jos ne teki vahingossa hyvän biisin? Ekan (olikos se se omalla nimellä minialbumi, missä oli tää tää, ei voi muistaa) jälkeen ei ookaan ollut mainittavaa. Ruisrockissa bändi oli kyllä hyvä (-82, -83?)
|
parinc. 22.02.2004 17:08:56 (muokattu 22.02.2004 17:09:52) | |
---|
Menee off-topic, mutta sitten menee. Alarmin jekku toi mieleen vanhan kunnon Bill Drummondin loistavan "The Manual: How to Have a Number 1 the Easy Way" -opuksen, jossa opastetaan suorin tie brittilistan kärkeen. Kaiken huipuksi äijä pisti pystyyn The Timelords -projektin ihan vain osoittaakseen, että luodulla formulalla mennään heittämällä brittilistan ykköseksi. Sinne meni. Erittäin viihdyttävää luettavaa, suosittelen lämmöllä. Myy mulle lippu Monster Magnetiin 8.3.2004! |
Jos ne teki vahingossa hyvän biisin? Äh. eipä kovin hyvältä kuullostanut ( http://www.thealarm.com), mutta erittäin hauska tarina jokatapauksessa. But I know y'all want that 808, can you feel that b-a-s-s? |
mrbarfly 22.02.2004 18:21:23 | |
---|
Wau, mahtavaa ! :-) Tälläisiä ym. jekkuja on tullut joskus mietittyä, hienoa että joku näitä toteuttaa :D |
kivi 22.02.2004 22:56:29 | |
---|
Tuli mieleen, että onpa muuten hyvä levy se Alarmin debyyttialbumi "Declaration". Löysähän se on, kun vertaa siihen ekaan "The Alarm" -miniälpeeseen. Siitä mä innostuin todella, kun se tuli. The Stand, Lie of the Land, Marching On... Sen jälkeen Declaration oli lievä pettymys. En edes muista koska olisin sen viimeksi hyllystä kaivanut. Kohta se kai muuttuu Nils Lofgrenin soololevyksi, kuten kaikki levyt joita ei kuunnella... (mä olen kehittänyt tällaisen teorian, selittääkseni miksi mulla on toistakymmentä Lofgrenin levyä, vaikken edes pidä niistä, paitsi ehkä Code of the Roadista). Mutta: asiatemppu Alarmilta. Hatunnosto äijille. |
Blue Moon 22.02.2004 23:00:59 (muokattu 22.02.2004 23:02:35) | |
---|
kivi: Löysähän se on, kun vertaa siihen ekaan "The Alarm" -miniälpeeseen. Siitä mä innostuin todella, kun se tuli. The Stand, Lie of the Land, Marching On... Joo, tuota miniälpeetä debyytillä tarkoitin. My mistake. Meni sekaisin, kun mulla on ne samalla kasetilla (!!). - It's been a long time coming - |
Bee-äf 24.02.2004 11:43:30 | |
---|
-The Alarm halusi osoittaa, että heidän musiikkiinsa suhtaudutaan vanhan maineen takia ennakkoluuloisesti, bändn tiedottaja kiteyttää tempauksen taustoja. Samalla systeemillähän kaikki listamusiikki nykyään tehdään - Avril Lavignet sun muut... Vanhat Patut tuottaa ja säveltää, usein myös soittaa ja jotain kivan näköistä nuorisoa videolle aukomaan suuta. ei mitkään Monkeesit ja Milli Vanillit enää olisi skandaaleja, se on käytännön tuotantomalli nyt. Kiva että Alarm toi asian esille, mutta en tiedä kiinnostaako se ketään. "Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä." |