Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 575 76 77 78 79122 123 124 125 126
EzMa
27.02.2009 17:26:21
Dodi... Nyt tuli mullekin:

"Dear Customer

Once again, thank you for placing an order with us.

The ETA of your product has expired and we are in the process of chasing our suppliers for a current ETA.

Once this information has been received we will inform you immediately.

We appreciate your patience in this matter."

Toivotaan, että ei ihan jouluun asti mene...
greed
27.02.2009 18:44:25
Itse tilasin Fender American Standard Stratocasterin (699 puntaa) + seinätelineen (11 puntaa) 11.2 .

Heti pistettyäni tilaus-sähköpostia : sales@digitalvillage.co.uk , osoitteeseen, tuli parintunnin päästä kuittaus mailiin .. eli myyntihenkilö otti yhteyttä, että laittaa tilausvahvistuksen tulemaan. Hyväksyin sen ja sain sen jälkeen maksuohjeet.

Tökkäsin maksun menemään verkkopankissa ja lähetin perään mailin, että maksettu. 10min. myöhemmin tuli kuittaus, että tarkastavat jatkuvasti onko rahani tulleet ja laittavat paketin tulemaan heti kun ovat vastaanottaneet maksun.

16.2 Tuli kuittaus, että kiitos rahoista, paketti lähtee heti tulemaan!

(kitara ja teline olivat siis molemmat varastossa..pyysin tarkastamaan ennen tilausta)

23.2. Pakeeti oli DHL:n kuljetuksessa kotiovella!..harmiksi DHL:llä ei ollut puhelinnumeroani, joten paketti kävi kolme kertaa toteamassa rappuni ovella, että kiinni on, ennen kuin tuli kortti kotiin, että DHL:llä on minulle paketti.

Soitin DHL:lle ja sanoin, että numero tämä, soittakaa ennen kuin tulette tuomaan, niin olen vastaanottamassa pakettia. MUISTAKAA ILMOITTAA DV247:aan puhelin numeronne ja painottakaa, että antavat tiedon DHL:lle!!!

Kitara on VÄKEVÄ ja HIENO!!!

Paketointi oli ASIALLINEN.

TODELLA HYVÄ YHTEYDENPITO DV247:n puolelta .. voi olla vaikutusta, kun tilasin tuotteet firmana?

Itse olin tyytyväinen ensimmäiseen kokemukseeni DV247:sta!! Aion tilata jatkossakin paikasta (jos punta pysyttelee alhaalla euroon nähden)!!

Tosin tilaan vain tuotteita jotka ovat varastossa!!!!

- SsoundD
blaekie
27.02.2009 19:20:36

greed: DHL:n kuljetuksessa kotiovella!..harmiksi DHL:llä ei ollut puhelinnumeroani ...

Ai, eli käyttävät siis DHL:kin ? . UPS:lla on tullut aiemmin.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
greed
27.02.2009 19:36:55
eli UPS:lla tulee, anteeksi sekaannus!!

Oma firma käyttää DHL:lää, joten meni hieman sekaisin..

UPS on oikea firma!
charvette
27.02.2009 20:53:51
UPS ei soittele perään, että oletko kotona. Sinne on parempi soittaa ja ilmoittaa, että mistä vastaanottajan löytää tavaran saapumispäivänä. Esim. siinä tapauksessa, että kun on kirjoittautunut firman sivuille ja antanut oman laskutusosoitteensa (ex. visa). Tällöin paketti tekee tuloaan em. osoitteeseen. Soitto UPS:lle ja saat paketin vaikka työpaikallesi (jos työ on suunnilleenkin samoilla kulmilla kuin laskutusosoite).
Kielipoliisi
27.02.2009 21:03:22
charvette: UPS ei soittele perään, että oletko kotona. Sinne on parempi soittaa ja ilmoittaa, että mistä vastaanottajan löytää tavaran saapumispäivänä. Esim. siinä tapauksessa, että kun on kirjoittautunut firman sivuille ja antanut oman laskutusosoitteensa (ex. visa). Tällöin paketti tekee tuloaan em. osoitteeseen. Soitto UPS:lle ja saat paketin vaikka työpaikallesi (jos työ on suunnilleenkin samoilla kulmilla kuin laskutusosoite).
Ainakin Tampereella soittaa ja kertoo aikavälin jolloin olisi tulossa ovelle. Voi vaihdella kyllä paikkakunnittain - arvelen.
Borlag
27.02.2009 21:13:57

UPS soitti myös minulle kun paketteja toi, ensimmäisten pakettien kanssa soitti aamulla kun lähti ajoon, kertoi arviona että tuo paketit joskus kahden jälkeen, puoli kolme soitti että olenko kotona jos tuo ne paketit, 5 min myöhemmin sain ne käteeni. Toisen lähetyksen kohdalla tuli vain yksi soitto n. 10 min ennen kuin paketit tuotiin ovelle.

Sama tyyli ollut muissakin lähetyksissä jotka UPSin kautta tullut, kertaakaan ei ole jäänyt soittamatta. Helsingissä asun.
charvette
27.02.2009 21:53:59
Varmasti voidaan lähteä siitä, että eivät ilmoittele - parempi hoitaa asiaa itse ja olla varma. Perustuu moneen tilaukseen ja keskusteluun UPS:n kanssa.

Borlag: UPS soitti myös minulle kun paketteja toi, ensimmäisten pakettien kanssa soitti aamulla kun lähti ajoon, kertoi arviona että tuo paketit joskus kahden jälkeen, puoli kolme soitti että olenko kotona jos tuo ne paketit, 5 min myöhemmin sain ne käteeni. Toisen lähetyksen kohdalla tuli vain yksi soitto n. 10 min ennen kuin paketit tuotiin ovelle.

Sama tyyli ollut muissakin lähetyksissä jotka UPSin kautta tullut, kertaakaan ei ole jäänyt soittamatta. Helsingissä asun.
Fonisoul_
02.03.2009 13:47:54
charvette: Varmasti voidaan lähteä siitä, että eivät ilmoittele - parempi hoitaa asiaa itse ja olla varma. Perustuu moneen tilaukseen ja keskusteluun UPS:n kanssa.

Meikäläiselle viimeksi soittivat edellisenä päivänä ja kysyin olenko seuraavana päivänä kotona, ilmoitin aikavälin jolloin olen ja silloinhan se paketti tuotiin. Näin siis Pohjois-Karjalassa.
Soul with a capital "S"...
Mandarax
02.03.2009 14:12:14
charvette: Varmasti voidaan lähteä siitä, että eivät ilmoittele - parempi hoitaa asiaa itse ja olla varma. Perustuu moneen tilaukseen ja keskusteluun UPS:n kanssa.

Vajaan vuoden sisään on UPS tuonut / hakenut soittovehkeitä kuutisen kertaa ja joka kerta on soitettu etukäteen. Kerran kävi niin, että vaikka vaihdoin tilatessa osoitteeksi työpaikkani, jotta olisin varmasti paikalla, niin UPSin kuski toi kotiovelle ja soitteli sieltä kun kukaan ei avannut. Pyysin odottamaan hetken siellä ja menin avaamaan oven. Omat kokemukseni siis erittäinkin positiivisia UPSin toiminnasta. Saattaa toki olla hyvinkin paikkakuntakohtaista tuo palvelu..
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
duc
02.03.2009 14:13:42
Harvey666: Saattaa toki olla hyvinkin paikkakuntakohtaista tuo palvelu..

Joo, ja vaihtuu myös vähän kuukaudesta toiseen.
Ziggy Bubba
02.03.2009 18:30:25 (muokattu 02.03.2009 18:30:51)

Oma pakettini lähti tänään DV:ltä. Aiemmat kokemukset UPS:stä rajoittuvat yhteen T-kaupan tilaukseen, jolloin he kävivät ovella soittelematta ja jättivät lapun. Tällä kertaa vois ite soitella niille päin kun paketti on mahdollisesti maassa. Tämä siis Helsingissä.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
makeRiot
04.03.2009 14:26:32
oottekos saanu osan tavaroista eri aikoihin? eli meinaan ku ite tosiaan tilasin orankin dual terrorin (mikä ei siis vielä oo markkinoilla) ja sille kaapin (on varastossa) + suojahupun/kanavanvaihtopedaalin. maksoin koko roskan könttänä pari viikkoa sitten perjantaina kun dualit piti tulla niille varastoon, maksoin yhdet toimituskulut. viime viikolla tiedustelin olisiko osaa kamoista mahdollista saada nyt etukäteen ja duali sitten ku se tulee varastoon. ei kuulemma käynyt niille koska olen maksanut vaan yhdet toimituskulut. kysymys kuuluukin siis onko muilla ollu sama juttu, vai ootteko saanu osan kamoista etukäteen mikäli muita ei varastossa?
do you do you dig destruction!
EzMa
04.03.2009 15:51:16
makeRiot: oottekos saanu osan tavaroista eri aikoihin? eli meinaan ku ite tosiaan tilasin orankin dual terrorin (mikä ei siis vielä oo markkinoilla) ja sille kaapin (on varastossa) + suojahupun/kanavanvaihtopedaalin. maksoin koko roskan könttänä pari viikkoa sitten perjantaina kun dualit piti tulla niille varastoon, maksoin yhdet toimituskulut. viime viikolla tiedustelin olisiko osaa kamoista mahdollista saada nyt etukäteen ja duali sitten ku se tulee varastoon. ei kuulemma käynyt niille koska olen maksanut vaan yhdet toimituskulut. kysymys kuuluukin siis onko muilla ollu sama juttu, vai ootteko saanu osan kamoista etukäteen mikäli muita ei varastossa?

Mulla on tulossa tilaus juurikin kahdessa osassa sen takia, ettei toista tuotetta ollut varastossa ( olen kysellyt ETA:a mutta vastausta ei ole tullut, pitäisi varmaan soittaa).

Ihmettelen tosin mitä sieltä on tulossa, kun paketti painaa 6kg ja usb-äänikortti paketeineen painaa 1.8kg. Ja se toinen tuote minkä tilasin painaa n.20kg, se ei oo tulossa =) Tuskin ne on 4 kiloa käyttänyt paketointi tarvikkeita äänikortin paketointiin.

Siis en tiedustellut mitään ja sähköpostiin tuli vain että part shipped sekä tracking numero.
makeRiot
05.03.2009 17:41:15
EzMa: Mulla on tulossa tilaus juurikin kahdessa osassa sen takia, ettei toista tuotetta ollut varastossa ( olen kysellyt ETA:a mutta vastausta ei ole tullut, pitäisi varmaan soittaa).

Ihmettelen tosin mitä sieltä on tulossa, kun paketti painaa 6kg ja usb-äänikortti paketeineen painaa 1.8kg. Ja se toinen tuote minkä tilasin painaa n.20kg, se ei oo tulossa =) Tuskin ne on 4 kiloa käyttänyt paketointi tarvikkeita äänikortin paketointiin.

Siis en tiedustellut mitään ja sähköpostiin tuli vain että part shipped sekä tracking numero.

justjust, pitänee odotella vielä huominen ja ens viikon alusta kuumotella. tässä ku ehti mennä kaapinki myymään alta eli nyt ei paljoa soitella
do you do you dig destruction!
Kitaranraiskaaja
05.03.2009 17:54:55

5.1. tilaus sisään (Pod X3 Live + 2 piuhaa)
7.1. ETA-lupaus päivälle 8.1.
9.1. maililla kyselyä että saiko ne kamaa (ei vastausta)
14.1. tuli mailia että ETA:sta ei mitään hajua
4.2. puhelinsoitto, lupaavat lähettää seuraavalla viikolla
17.2. maililla kyselyä, että meinaako ne lähettää (ei vastausta)
21.2. ETA-lupaus maaliskuun alkuun
4.3. havaitsen nettisivulta, että kaikki tavarat on varastossa, mailia ja puhelinsoitto
5.3. part shipping -ilmoitus (tosin 2 seurantakoodia, toivottavasti siis kaikki lähtenyt)
J.Hollström
05.03.2009 18:34:07
9.1. tilaus
9.2. order confirmed
4.3. info: product discontinued and is no longer available.
5.3. Refund notice

Aika surkee meininki.
"Tehkää omakustanne niin saatte maistaa omaa kustanne!" - Miri Miettinen
EzMa
05.03.2009 19:26:54
juki68: 9.1. tilaus
9.2. order confirmed
4.3. info: product discontinued and is no longer available.
5.3. Refund notice

Aika surkee meininki.

Mitä tilasit?
Ihan mielenkiinnosta vaan. Oma tilaus on ilman ETAa joten olisi ihan mielenkiintoista tietää, jos vaikka olisi saman tyylisiä tavaroita.

Huomenna pitäisi tulla jotain. Ihmetyttää kyllä mitä sieltä on tulossa.
Eemil
05.03.2009 21:18:34
Mun kitaran early march on nyt sitten middle of march. Mitähän seuraavaksi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)