Yksi ystäväni oli laittanut kuunneltavaksi Led Zeppelinen Stairway To Heaven, mikä on yksi lempi kappaleitani. En voinut enää sen tunnelmaan kirjoittaa sanoja, koska sen olen jo tehnyt aiemmin. Siitä innostuneena, minuun iski Led Zeppelin, kuuntelin aamun heidän musiikkia ja syntyi nämä sanat, ja tämä syntyi kuunnellessa Heartbreaker, kumma kyllä. Siitä musiikkista nämä sanat, otin tunteen, näin mielikuvat voivat lähteä liikkeelle monin tavoin. Tein tämän pikasanoituksen aamulla.
Verenpisaroita 1.3.2009 Sydämiä särkyy monin tavoin mä oon avoin ja kerron mitä pihallani tapahtui lintu jäätyi kiinni vesilammikkoon otin takin naulakosta ja juoksin raput alas mua ihmeteltiin ja katseltiin mitä mä (nyt) puuhaan käärin linnun valkeaan pyyhkeeseen se hengitti kiihkeästi sydän löi käytävään asti ja lintu kuoli käsilleni käsille(ni) löysin kenkälaatikon annoin viimeisen leposijan mä hengitin vaimeasti vein laatikon puutarhaan kaivoin routaiseen maahan suru täytyi surra viimeiseen tuntiin et voin nähdä miten aurinko pujotti säteen lammikkoon se hengitti kiihkeästi sydän löi käytävään asti ja lintu kuoli käsilleni käsille (ni) suru täytyi surra viimeiseen tuntiin et voin nähdä miten aurinko pujotti säteen lammikkoon
merja ritala |
ookkei...Eli sie olet se sama merja jonka kans mie laitoin pikaviestiä...? Ihan hyvin kirjoitettu, kaunis ja surullinen tarina. Tuosta sais varmaan jonkun sievän balladin :) "I have a...I have a...dvarf? I have the dvarf and I'm not afraid to use him! I need some questions!" "Answers, I think you need answers". |