petrin1 28.02.2009 11:43:22 | |
---|
Mr. Speed: Vaikea sanoa. Joka tapauksessa tuon tallan kanssa tullee samat ongelmat nopeasti vastaan kuin sillä Jaskalla jonka jo palautit. Kannattanee mennä kokeilemaan sitä 650XL Charvelia joka torilla majailee. Eli itse en tuota keppiä ottaisi. siinä on floyd rose original talla |
pekurides 28.02.2009 18:17:37 | |
---|
Eli olisi sitten "karvalakki" versio ilman haineviä ja bindauksia ym. Mutta onhan tuossa kuitenkin läpirungon kaula? hyvää laatuahan nuo pelit on ,silloin charvelit oli niitä köyhän miehen jacksoneita:) ja vaikka jackson aloitti japanin tuotannon monet edelleen tykkäsi että siinä on enemmän mojoa kui charvelissa. kaipa se sitä jenkkituotannon tuoma brändinostetta. melkein veikkaisin vaikka gibsonia ruvettaisiin tekemään epiphonen tehtaalla samoista epin palikoista niin jengi pitäisi sitä kuitenkin epiphonea parempana :) Tunteella päin vittua. |
petrin1 28.02.2009 22:22:29 | |
---|
pekurides: Eli olisi sitten "karvalakki" versio ilman haineviä ja bindauksia ym. Mutta onhan tuossa kuitenkin läpirungon kaula? hyvää laatuahan nuo pelit on ,silloin charvelit oli niitä köyhän miehen jacksoneita:) ja vaikka jackson aloitti japanin tuotannon monet edelleen tykkäsi että siinä on enemmän mojoa kui charvelissa. kaipa se sitä jenkkituotannon tuoma brändinostetta. melkein veikkaisin vaikka gibsonia ruvettaisiin tekemään epiphonen tehtaalla samoista epin palikoista niin jengi pitäisi sitä kuitenkin epiphonea parempana :) joo kyllä on läpirunngon tuo kaula..ja aika painava möhkäle tuo kitara.. |
pekurides 28.02.2009 22:28:35 | |
---|
petrin1: joo kyllä on läpirunngon tuo kaula..ja aika painava möhkäle tuo kitara.. osta pois hinta on mielestäni ok. melkein vertailukelpoinen jenkkisoloistiin... silmäkarkit vain puuttuu ja se orkkis floideri iso plussa. minä ottaisin tuon heti myös jos olisi ylimäärästä ja tarvetta. Kyllä joka jampalla yksi soloisti pitäisi olla... :) Toisaalta jos haluaa ne karkit niin silloin joutuukin panemaan taas lisää hilloo pöytää.... nuo läpirungon Charvelitkin tuntuu olevan 600€ + ylöspäin kunnosta riippuen hinnoissa. Tunteella päin vittua. |
Mr. Speed 01.03.2009 20:21:51 | |
---|
pekurides: osta pois hinta on mielestäni ok. melkein vertailukelpoinen jenkkisoloistiin... silmäkarkit vain puuttuu ja se orkkis floideri iso plussa. minä ottaisin tuon heti myös jos olisi ylimäärästä ja tarvetta. Kyllä joka jampalla yksi soloisti pitäisi olla... :) Toisaalta jos haluaa ne karkit niin silloin joutuukin panemaan taas lisää hilloo pöytää.... nuo läpirungon Charvelitkin tuntuu olevan 600€ + ylöspäin kunnosta riippuen hinnoissa. Torilla ainakin oli yksi Charvel 650XL 590 euron hintapyynnillä, josta varmaan hieman saisi pois. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
Mr. Speed: Torilla ainakin oli yksi Charvel 650XL 590 euron hintapyynnillä, josta varmaan hieman saisi pois. joo-o ehkä komeemman nökönen tuo charveli mutta soittimena tuskin on minkäänlaista eroa tuohon soloistiin..ja sitten toisaalta on tuossa soloistissa se OFR joka on pitänyt tosi hyvin vireen tässä ku olen testaillut.. en sitten tiedä kumpi olis fiksumpi ostos..aika sama soitin kuitenkin. 50€ joutuisin enemmän tuohon charveliin sijoittamaan.. |
Mr. Speed 01.03.2009 22:50:32 | |
---|
petrin1: joo-o ehkä komeemman nökönen tuo charveli mutta soittimena tuskin on minkäänlaista eroa tuohon soloistiin..ja sitten toisaalta on tuossa soloistissa se OFR joka on pitänyt tosi hyvin vireen tässä ku olen testaillut.. en sitten tiedä kumpi olis fiksumpi ostos..aika sama soitin kuitenkin. 50€ joutuisin enemmän tuohon charveliin sijoittamaan.. Kokeile ihmeessä sitä Charvelia myös, ja tee päätös sen jälkeen. Myös yksilöeroja voi olla.. No joka tapauksessa, luulen että tuo Charvel pitää jälleenmyyntiarvonsa paremmin, mutta sun näppis parhaan vaihtoehdon tietää kuitenkin. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
mhaarala 02.03.2009 21:50:09 | |
---|
Minulla ei olisi mitään vaikeuksia valita noista vaihtoehdoista. Charvel lähtisi matkaan ilman muuta, ellei olisi jotain todella painavaa syytä jättää ostamatta. Tällä hetkellä kitaratarve on tyydytetty, joten en lähde kaupoille. Ellei sitten tule tarjolle todella hyvää arch-top Charvelia... :) Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |