Aihe: YAMAHA PSR-550:n softa pc:hen?
1
jarvira7890
24.02.2009 21:01:56
Olen tehnyt midi-taustoja sekä em. soittimella korpuille kirjoittamalla että pc:llä Band-in-a-box -ohjelmalla.

Band-in-a-boxissani ei ole tuon nimenomaisen Yamahani midi-muunnosmahdollisuutta.

Tietääkö joku, voisiko tuon 550:n softan saada jostakin siirretyksi pc:lleni.

Ongelma on siinä, että Band-in-a-box tulkitsee puutteellisesti tai väärin Yamahan kirjoittaman midi-korpun. Jos Band-in-a-box soittaisi tiedoston juuri kuten itse 550 tekee, säästyisin usein koskettimien mukaan ottamisesta (en soita koskettimia taustojen esittämisen yhteydessä).
Ramon
tavaton
24.02.2009 22:21:55
jarvira7890: Olen tehnyt midi-taustoja sekä em. soittimella korpuille kirjoittamalla että pc:llä Band-in-a-box -ohjelmalla.

Band-in-a-boxissani ei ole tuon nimenomaisen Yamahani midi-muunnosmahdollisuutta.

Tietääkö joku, voisiko tuon 550:n softan saada jostakin siirretyksi pc:lleni.

Ongelma on siinä, että Band-in-a-box tulkitsee puutteellisesti tai väärin Yamahan kirjoittaman midi-korpun. Jos Band-in-a-box soittaisi tiedoston juuri kuten itse 550 tekee, säästyisin usein koskettimien mukaan ottamisesta (en soita koskettimia taustojen esittämisen yhteydessä).

kokeilitko tuota:
http://music.yamaha.com/products/do … &hierarchy_id=20021_20023_16277
En mää tästäkään mitään oikeesti ymmärrä.
cjomett
25.02.2009 13:37:52 (muokattu 25.02.2009 13:38:20)
Teen tanssi popmusiikkia Yamahan PSR-S900 soittimella.

Uteliaisuuttani kysyisin, miten teet piisejä tuolla Band-In-Box ohjelmalla?

Itse teen piisit yamahan taustoilla. Hommasin Sonar Le:n, mutta ern ole vielä päässyt siitä täysin sinuiksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)