Aihe: Major Label
1
Antti90
26.02.2009 22:40:30

En haulla löytänyt keskustelua bändistä. Voiko olla??

Uutta kamaa ollut ulkona jo jonkin aikaa;

http://www.myspace.com/majorlabelband

Muita tutustuneita? Muutaman biisin ehtinyt kuuntelemaan ja hyvin potkii! Hieman eri tavalla kuin ATMWNWU (Meniköhä oikei) mutta potkii kuitenkin.
No pasa nada.
elbowski
27.02.2009 17:40:49 (muokattu 27.02.2009 17:46:17)
En osaa vielä päättää onko se Voicella soiva biisi ihan helkkarin kova vai kaameeta tuubaa. Kitarasaundi on ainakin varsin ässä.

Taidan kuunnella sen taasen ja koittaa selvittää päätäni.

E. Englannin ääntäminen ainakin särähtää pikkasen korvaan. Näköjään biisi on siis tuo When I Am With You, You Are Safe.
E2. Joo, on tää kyllä hyvä biisi. Semisti tulee Lapkon The Arms-ajat mieleen, kun runttaaminen on päällystetty hennolla laululla. Hyvää meininkiä.
I am Jack's smirking revenge.
Antti90
27.02.2009 20:43:13

nugetti: En osaa vielä päättää onko se Voicella soiva biisi ihan helkkarin kova vai kaameeta tuubaa. Kitarasaundi on ainakin varsin ässä.

Taidan kuunnella sen taasen ja koittaa selvittää päätäni.

E. Englannin ääntäminen ainakin särähtää pikkasen korvaan. Näköjään biisi on siis tuo When I Am With You, You Are Safe.
E2. Joo, on tää kyllä hyvä biisi. Semisti tulee Lapkon The Arms-ajat mieleen, kun runttaaminen on päällystetty hennolla laululla. Hyvää meininkiä.

Itse diggaan aika kovasti just tuosta When I am with you you are safesta.
Tosta ääntämisestä olen kyllä samaa mieltä - ihan kuin olisi pientä taantumaa havaittavissa edelliseen levyyn...
No pasa nada.
Super-Jari
28.02.2009 01:56:51
I'll save your life-biisi, mikä se nimeltään olikin, on ihan älyttömän hieno. Tulee paikoin Placebo mieleen ja kitarasaundi on mahtava. Kuten joku sanoikin jo en osaa sanoa onko tämä älyttömän kova vai vitun rasittava.
el guitar
01.03.2009 02:05:28
Itse kuunnellut lähinnä and the machines.... levyä. Uuteen en oo pahemmin tutustunu mut TOSI hieno bändi! Hämeenlinnan keikka ei sais olla k-18....mutta kun on D:
jannu
01.03.2009 03:24:15
Soundipoliittisesti komeaa Deftones- ja Smashing Pumpkins-henkistä meininkiä. Biisimateriaali ei ole aivan kokonaisvaltaisesti päässyt vielä vakuuttamaan.
"Hi Wuss-man! We love you Batman!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)