loituma 25.02.2009 18:17:36 | |
---|
Hyvältä kuulostaa Wrath, parhaina biiseinä In Your Words, Grace sekä Broken Hands. |
Niklodeus 26.02.2009 20:35:58 (muokattu 26.02.2009 20:36:08) | |
---|
No, ostan varmaan muutenkin tämän Wrathin mutta minkälaista on shitti ? Yllä yksi positiivinen. http://www.youtube.com/watch?v=mMSIZW3gEYs&feature=related |
JohnJ 26.02.2009 20:44:06 (muokattu 27.02.2009 11:07:06) | |
---|
loituma: Hyvältä kuulostaa Wrath, parhaina biiseinä In Your Words, Grace sekä Broken Hands. Kyllä. Ihan ekalla kerralla vähän jäin vielä ihmettelemään, mutta Gracesta lähtien alkoi toimimaan täysillä. Nyt neljännellä kuuntelukerralla uppoaa jo levyn alkupuolikin ihan erilailla. Nostaa nimittäin levyn elinikää kummasti se että mukana on useampikin noita nopeita rytistyksiä, eikä pelkkää keskitempoista menoa. Mulle on eniten iskenyt tässä vaiheessa myöskin Grace, sekä Choke Sermon. Spessun bonusbiisit on myös hyviä eikä mitään turhaa täytettä. Harmi ettei tossa special editionissa ole sitä Producer's editionia... Taitaa löytyä jenkkien deluxe-painoksesta, mutta siinä ei sitten puolestaan taida olla noita bonusbiisejä, vai? Arvoin vähän kumman tilais mutta päädyin sit täkäläiseen julkaisuun. edit: ai perkele että tuo Broken Hands jyrää kanssa. Odotus vaan kasvaa kesän keikkoja kohden (Kirjurinluoto & Metal Camp). Frostbitessä eka livenä näkemäni LoG-keikka oli sekin jo silkkaa parhautta. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Meadow 26.02.2009 21:10:00 (muokattu 26.02.2009 21:10:22) | |
---|
Lamb of God ei ole oikein koskaan säväyttänyt, mutta tätä uusinta on tullut pyöriteltyä ahkerasti viime aikoina. Moderniksi amerikkalaiseksi metalliksi tämä on melkoisen kovaa kamaa, kun verrataan muihin kaltaisiinsa. Välillä tälläkin tulee noita perus-jenkkiriffejä, mutta yleisesti ottaen levy miellyttää korvaa. Contractor on täydellinen kaljottelubiisi. |
heavy 26.02.2009 22:00:57 | |
---|
Aivan loistavaa, pitkästä aikaa levy joka iskee otsaan kerralla. set to fail, in your words ja fake messiah parhaimpina. Melkein voisin sanoa että parasta LoGia viimeisin demo ladattavissa sivuilta www.crusher.tk |
triplis 27.02.2009 15:24:54 | |
---|
Ihan uskomaton levy! Iski heti ensikuulemalla ja lujaa. Broken Hands on ehkä paras biisi näiltä sälleiltä ever! Perkeleen raakaa ja heavya toimintaa. Siinä ja siinä onko jopa parempi kokonaisuus kun Ashes of the Wake...joka on paljon se! Porin keikkaa odotellessa... "Soitetaanko vaihteeksi heviä?" |
J.Newkid 28.02.2009 11:24:43 | |
---|
Yeah, eka Lamb Of God joka ei ole vieläkään alkanut puuuduttaa. Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Väkevämies 28.02.2009 12:45:09 | |
---|
Vähän ristiriitaiset ajatukset on tästä bändistä. As the palaces burn on mahottoman kova levy, ja ne soundit on ihan nerokkaat. Sacrament sitten taas ei oikein iskenyt ollenkaan. Muihin levyihin en ole vielä tutustunut, varmaan syytä olisi. Tämä uusi kiinnostaisi ainakin. Muutaman biisin perusteella saattas olla jopa ihan hyvä. |
-J.- 28.02.2009 15:25:23 | |
---|
Jonttu: Ja frostbiteen liittyen.... kurkatkaas tää: http://www.youtube.com/watch?v=9PuGKuPw5EA Muahahha!!! Plopplop+ Itse oon tolta levyltä kuullu contractorin ja dead seedsin. Set To Failin videota tulee fiilisteltyä melkein joka päivä roskaputkesta vaan muita biisejä en uhallakaan kuuntele! Ostan levyn ja kuuntelen siitä tai en kuuntele sitten ollenkaan. The weight of the world is of your chest.
Sentenced - Lower The Flags |
Rhapa 28.02.2009 15:32:20 | |
---|
Aina, kun yritän antaa bändille mahdollisuuden tehdä vaikutuksen minuun musiikillaan joudun pettymään. Jokainen biisi on kopio edellisestä ja tasapaksu jööti vain yksinkertaisesti kaatuu päälle. Ei koukkuja, ei hienouksia, eikä mitään mikä jaksaisi kiinnostaa edes 2 vaivaisen minuutin ajan. Toivoton tapaus. |
Kersu 28.02.2009 15:34:50 | |
---|
Ostimpa tämän levyn tuossa hetki sitten, ja näin ensikuulemalta aivan järettömän tiukkaa lätkytystä! En oo kovinkaan paljon LoG:ia tätä ennen kuunnellu, joten ei oo paljo vertailupohjaa muutamaa tunnetumpaa rallia lukuunottamatta. Suuret zen-viiksimestarit pystyvät tuhisemaan viiksiinsä, vaikka niitä ei olisi. Viikseys on heille ennen kaikkea ruumiista irrallinen olotila, ei niinkään viiksien itsensä fyysinen manifestaatio. -Heartwood |
Levy on kiva ja kova! Erityinen hatun nosto bändille siitä ettei tehnyt levystä "ylituotetun" kuuloista, vaan soundimaailma on suhteellisen maltillinen. Fuck yea! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Snapo 28.02.2009 20:31:20 (muokattu 28.02.2009 20:31:37) | |
---|
Hemmetin kova, ehkä jopa paras LoGin levyistä. In Your Words, Set To Fail, Contractor ja Grace parhaimpina. Ei nuo loputkaan ollenkaan huonoja ole. "Heavy kitarat on toinen juttu mutta ne on ohut kaulasia ja sopii lähinnä pelkkään tilitykseen." -zanteri |
DieGr 01.03.2009 15:28:09 | |
---|
Erittäin pirtsakkaa suuntaa edustaa tämä Wrath. Onnistunut siirto, loistoluukutusta. Tarviiko aina vittuilla? Me ollaan jo muutenki häviöllä. |
rocky0 01.03.2009 16:18:04 | |
---|
Olenkohan ainut jolle tämä levy ei oikein uppoa? Oon tässä vuodosta asti kuunnellut sitä, mutta oikeastaan vaan pari biisiä iskee tosissaan; set to fail, in your words, grace, dead seeds. Ihan virkistävä uudistus kylläkin tämä uus levy. Noh, ehkä ajan kanssa sitten... |
Niklodeus 01.03.2009 16:23:02 (muokattu 01.03.2009 16:24:22) | |
---|
rocky0: Olenkohan ainut jolle tämä levy ei oikein uppoa? Oon tässä vuodosta asti kuunnellut sitä, mutta oikeastaan vaan pari biisiä iskee tosissaan; set to fail, in your words, grace, dead seeds. Ihan virkistävä uudistus kylläkin tämä uus levy. Noh, ehkä ajan kanssa sitten... Ei uppoa koska kuuntelet sitä laittomasti, shaatana. http://www.youtube.com/watch?v=mMSIZW3gEYs&feature=related |
Quru 01.03.2009 17:01:11 | |
---|
Äerh, tämä lätty (bonusbiisi-versio) odottelee (tai on jo tiistaista odottanut) nyt jyväskylässä postilaatikossa, mutta en pääse siihen ennen iltaa käsiksi kun en ole siellä maisemissa ollut koko viikkoon... Muusikko on kaupallistunut kun Em C G D |
-J.- 15.03.2009 15:06:22 | |
---|
Huomenna, HUOMENNA se löytyy näistäkin käsistä! WHOAH!! Well, fuck you too! Goodnight's the one I choose, for you.
Sentenced - Excuse me while I kill myself |
Cipper 15.03.2009 18:28:23 | |
---|
Perjantaina tuli postissa itellekin tämä uutukainen ja on tiiviisti ollut kuuntelussa siitä asti. Itte tykkään kovasti. Pari biisiä ei oo viel avautunu mut katotaas jos ne tosta pian. Mutta aika perus LOG:ia mun mielestä että saa nähdä onko hyvä vai huono asia että kuinka nopeesti kuluu tämä levy. Contractor, Grace ja Broken Hands tällä hetkellä kovimpia. Keikkalippu on hommattu jo ensi kesää varten ja sitä odotan kyllä tosi paljon. Poriinki vihdoinki jotain siistiä. Enemmän kyllä LOG:ia odotan lauteille kuin mitään muuta. Last.fm/user/myslipatukka |
Akitus 15.03.2009 22:07:30 | |
---|
Cipper: Mutta aika perus LOG:ia mun mielestä että saa nähdä onko hyvä vai huono asia että kuinka nopeesti kuluu tämä levy. Mua on vähän päinvastaisesti hiertänyt tässä se, että mun mielestä kyseessä ei ole perusLOG levy; kappalerakenteiden yksinkertaistuminen ja perinteisten, kierojen LOG-riffien puute on estänyt täydellisen iskemisen. Ei siinä, hyvähän levy on, mutta etenkin As the Palaces Burnin ja Ashes of the Waken perusteella bändillä olisi edellytyksiä johonkin vieläkin suurempaan. 42. "Ei ole tasapainoista tekstiä, jumalauta!" -Ylikomisario Rauno Repomies |