vapauskauppias: Hih, hih. Ja henkselit paukkuu. "Mulla on tasan kalliimpi PEMARI, ku sulla ees niiku yhteensä, öö, niiku mitää!11!!!" Tuskinpa sillä nyt oikeasti niin väliä ole, kumpi maksaa enemmän. Kummatkin ovat varmasti oikein hyviä. Voidaan toki sopia, että Sonor on parempi ja maksaa enemmän. Kaikki tyytyväisiä? Hyvä. Mielestäni ne eivät kumpikaan ole suhteellisen edullisia. Mieluumminkin aika kalliita. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Voidaan toki sopia, että Sonor on parempi ja maksaa enemmän. Kaikki tyytyväisiä? Hyvä. Ei voida, ja en ole tyytyväinen. Minä olen vain ihminen tai ihmisen kaltainen olento. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
Noniinjoo ja justiinsa. Okei, olisi ehkä pitänyt lisätä vielä että tiedän kyllä että materiaali, pinnotus ja hilut - riippuen mitä käyttää - tuo lisähintaa. Mut pointtini oli, että odotin "unelmieni setin" olevan paljon kalliimpi kuin mitä se oli. Ja vertasin sitä yhteen DW-settiin, jossa on yhtä paljon kaikkea, mut siinähän oli sit joku Exotic Banana Wood Finish ja kullitetut osat ja mitämitä.. DW:n rakennusohjelmalla kun en ole leikkinyt. Että hintavertailussa olin väärässä, ok. |