Kailis 27.02.2009 18:44:46 | |
---|
Mulla on nyt just käytössä toi Premierin EDP pedaali ja nuija. Tykkään. |
Kävin tänään hakemassa paikallisesta AironKopran kumipintaisen nuijan. Pikatestin perusteella aika hyvä. Ja kun samaa kylää nykyjään ollaan niin enköhän mä sulle voisi toimittaa testiin. Ai niin. Tervetuloa raumlaiseks! Kuntaliitokset on ihan hauskoja. Kiva olis kokeilla Premierinkin versiota. Tule käymään niin saat tyypätä samalla mun 2002-kattauksen. Mutta mainittakoon tässä samalla: Metal 2000 ei ole edelleenkään myytävänä. Sorry. "Sonor macht frei." Nimim. Linnunlaulupuu |
Jeltz 28.02.2009 09:13:20 | |
---|
Sonormies: Kävin tänään hakemassa paikallisesta AironKopran kumipintaisen nuijan. Pikatestin perusteella aika hyvä. Joo, tuo on mukava tuntumaltaan. Ei tosin ole ollenkaan sieltä keveimmästä päästä, vaikka ulkomuodoltaan aika siro onkin. Myös ollaan treenisdemoillessa huomattu, että tuottaa basarin soundiin lievästi häiritsevää "wc-pönttökuminaa". Pitänee testata puuversiota aiheesta, josko soundi olisi enempi kohdallaan. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Ruutikallo 28.02.2009 13:36:36 | |
---|
Kailis: Mulla on nyt just käytössä toi Premierin EDP pedaali ja nuija. Tykkään. EDP:llä ajellut monta vuotta enkä eikä ole edes haluja kokeillä muita. Nuijana tosin käytän ympärihuopaista, tai huopa puolta Pöörlin quadmikälie beaterista. 3EDP:tä omistan ja pari kettinkivetoista, mutta harvoin lähtee ketjullinen keikalle. Suuri kiitos pitää antaa suunnittelijoille pedaalin kiinnitystavasta, laske bassari pedaalille ja avot, race is ready to begin=) -H- [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
Ruutikallo 28.02.2009 13:40:00 | |
---|
Sonormies: Kävin tänään hakemassa paikallisesta AironKopran kumipintaisen nuijan. Pikatestin perusteella aika hyvä.
Ai niin. Tervetuloa raumlaiseks! Kuntaliitokset on ihan hauskoja. Kiva olis kokeilla Premierinkin versiota. Tule käymään niin saat tyypätä samalla mun 2002-kattauksen. Mutta mainittakoon tässä samalla: Metal 2000 ei ole edelleenkään myytävänä. Sorry. Juu kuntaliitos jyrää. Nyt on teilläkin sitten Pyhäjärvi naapurissa=) Tuo 2002 kiinnostaa kovasti. Pitääpä otta oma Paistesatsi messiin ja ihmetellä pariskuntia keskenään. Etköhn sä jo ole kyllästynyt M2K:n??? Myy se minulle... myy myy myy=) [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
Sonormies 02.03.2009 17:34:41 | |
---|
Etköhn sä jo ole kyllästynyt M2K:n??? Myy se minulle... myy myy myy=) En myy. Se on ollut mulla yli 20 vuotta ja taitaa lähteä liikkeelle vasta perunkirjoitukseni jälkeen. "Sonor macht frei." Nimim. Linnunlaulupuu |
Kailis 02.03.2009 22:22:54 | |
---|
Sonormies: En myy. Se on ollut mulla yli 20 vuotta ja taitaa lähteä liikkeelle vasta perunkirjoitukseni jälkeen. No täähän on ihan helposti hoidettavissa =D |
Sonormies 03.03.2009 00:42:11 | |
---|
No täähän on ihan helposti hoidettavissa =D Auts. Vanhana humanistina unohdin virkaveljieni dollarinkiiltoisen ja suoraviivaisen elämäntavan. Taidan paeta Antilleille runpuni kera. "Sonor macht frei." Nimim. Linnunlaulupuu |
Kailis 03.03.2009 01:08:03 | |
---|
Sonormies: Auts. Vanhana humanistina unohdin virkaveljieni dollarinkiiltoisen ja suoraviivaisen elämäntavan. Taidan paeta Antilleille runpuni kera. Ei tarvii. Tai siis kuulostaa hyvältä, mutta et taida lähteä. Ja että suhtauduit hjuimorilla hieman itseänikin arveluttaneeseen heittoon tuo plussan. Valitettavasti ei taida käydä valuuttana Antilleilla. Antilleilla, Antti ja Leila, tilalla tilliä, Eilan velliä. Antin tili, tuli ja meni, Eila ja Leila, Antin heilat. |
markkuliini 03.03.2009 01:10:43 | |
---|
Kailis: Ei tarvii. Tai siis kuulostaa hyvältä, mutta et taida lähteä. Ja että suhtauduit hjuimorilla hieman itseänikin arveluttaneeseen heittoon tuo plussan. Valitettavasti ei taida käydä valuuttana Antilleilla. Antilleilla, Antti ja Leila, tilalla tilliä, Eilan velliä. Antin tili, tuli ja meni, Eila ja Leila, Antin heilat. Onhan minussakin runolijan verta. Vaikka en onnistukaan joka kerralla. T:Runosuoli sykkii Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Kailis 03.03.2009 01:22:17 | |
---|
markkuliini: Onhan minussakin runolijan verralla. Vaikka en onnistukaan joka kerralla. T:Runosuoli sykkii Hö. Aina sua saa jeesiä. |
markkuliini 03.03.2009 01:27:53 | |
---|
Kailis: rall Hö. Aina sua saa jeesiä. Hitsi! Nythän se toimii! 8D Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |