Aihe: ibanez tbx150R käyttäjän kokemuksia
1
nahkahuppu
27.02.2009 23:24:40
Seuraavassa hiukan pintapuoleista tietoa jakoon.

Olin vailla hyvää ja monipuolista vahvistinta 2kk sitten.Pääsääntöisesti raskaan kauran soitantoon.Paikallisen musiikkiliikkeen "setä" ehdotti että harkitsisin ko. peliä.Suhtauduin koko asiaan hyvin skeptisesti,siinä vaiheessä mielessä pyöri marsut sun muut valtamerkit joista muutamaa olin jo ehtinyt kokeilla.Hän painoi päälle kuin veturi,argumentoi sen minkä ehti.Tilanteen teki koomiseksi myös se ettei ainuttakaan Ibanez vahvistinta ollut paikanpäällä.Pyysin tiukalle vingutettua hintaa,ja hän sai lukeman 335 euroa pitkällisen laskeskelun jälkeen.Tein siinä vaiheessa itselle hyvin harvinaisen ratkaisun ja sanoin että tilaa niin tsiigataan asiaa.Kysessä on hyvin pieni liike ja mietin jo valmiiksi miten ilmaisen asian jos vahvistin ei kuitenkaan vastaa hänen sanojaan.Pari päivää kului ja vahvari saapui liikkeeseen.Kokeiluun kului 5min ja olin ostopäätöksen tehnyt.

2kk myöhemmin.Vahvistin on tullut tutuksi ja en voi muuta kuin kehua.Soundi skaala on todella laaja,pystyy vetämään 80-luvun anthraxit,metallicat,chaos AD/Roots aikakauden ankarat alavire sepulturat sekä modernia metalli puuroa.Soundi on se kaikista kirkkain tähti tässä pelissä.Suurta kiitosta "HUE" säädölle mikä säätää koko soundimaailmaa.Olin aikeissa hommata säröpedaalin tai parikin,mutta se on nyt turhaa.Vahvistin on sijoitettu 2.makuuhuoneeseen joten ikäväkseni on kerrottava etten ole ottanut siitä vielä kaikkea irti.Hyvän soundin aikaansaaminen ei vaadi luukuttamista.

Niille jotka eivät ole ko.vahvariin tutustuneet niin kyseessä on 150W trankku combo 2X12 elementeillä.Toteutettu suljettuun koteloon.Vahvistin on jämäkkä ja painava sekä säätönamikat ovat oikein asialliset.Koska olen todella tyytyväinen TBX150R vahvariin on vielä tuotava esiin yksi asia,HINTA 335e ei todellakaan ollut paha hinta.No kyseessähän ei tietysti ole valtamerkki.Voisiko vaikuttaa hintaan?

Jos jollain on vastaavia tai vastakkaisia mielipieteitä niin kertokaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)