Aihe: MESA BOOGIE TRIAXIS tehot häviää 1 | |
---|---|
![]() 27.02.2009 14:46:30 | |
Morot! Onks kellekään käynyt samoin, että soittaessa alkaa gain ja level ikäänkuin vähentyä..? Mun setti on Mesan Triaxis ja Mesan 2:90 pääte ja olen vaihtanut joka ikisen putken mitä näihin koneisiin menee.. 40 min kun on soittanut, niin saa käydä laittamassa lisää lämää.. Miksaaja sanoo ihan samaa, että pitää nostaa volumee.. Voikohan siellä olla joku väsynyt komponentti/konkka, joka alkaa jäädä jalkoihin, niinku huonokuntoinen maratoonari.. Help me! -Lipa Rock (www.rattle.org) - (www.discoinferno.fi) | |
![]() 27.02.2009 14:49:13 | |
Kuulostaa siltä, että jokin paikka lämpiää liikaa ja alkaa falskaamaan. Kuinka vanha laite? Vois olla vaikka kylmäjuotos, mutta outoa jos on jo kauan toiminut ilman vikoja. Jakeissakin voi olla vikaa, jos ovat pahasti hapettuneet yms. Onko mitään muuta ongelmaa, kuin tuo gainin ja volan vähentyminen? Se ongelma on nimenomaan tuossa etusessa, eikä piuhoissa, oheislaitteissa ja kitarassa? | |
![]() 27.02.2009 14:55:54 | |
Jos ongelma on tuossa Antti1:n mainitsemassa lämmössä, niin on kai sulla tarpeeksi tilaa räkissä viilennykseen? Tuon setin huonoksi puoleksi on mainittu sen lämpiäminen. Pääte on todella pieneen tilaan pakattu ja etunen on sen kokoinen, ettei se kaikkii räkkeihin meinaa suosiolla mennä. Jos sulla on etunen suoraan päätteen päällä räkissä (ja pääte luonnollisesti aivan räkin pohjalla), niin jätä niiden väliin yksi unitti tyhjää tilaa tai laita jokin todella pieni laite siihen väliin. Esim. pieni vatkain tai viritin käy hyvin. | |
![]() 27.02.2009 22:50:53 | |
Mulla oli Suzuki GSX1170cc sellanen vika että rupesi lämpimänä röpöttää eikä ottanu jengaa... vaidoin uudet konkat ni rupesi pelittään :) eli sillä puolen sytytyskonkat alkoi lämmetessään kiukuttelemaan.. tosin kovasti olen kysellyt aina konkkien testauksen perään kun täsä ollut ohjelmaa omankin päätteen kanssa ja kovasti ne gurut vaan väittää "ei tän ikäset konkat vielä voi olla paskana" vasta 20v ikää.... toiset kestää ja kukkuu hyvin 40V jälkeenkin, ei kannata alkaa mittailee :=) Ei tästäkään varmaan mitään hyötyä ollu.... mutta tuohon lämpenemisen itsekin kallistuisin, rupiaa tuleen tehohäviöitä kun osa karkaa lämpönä ilmaan... taitaapi putkivehkeistä karkaa melkein 90% muutenkin? Tunteella päin vittua. | |
![]() 27.02.2009 23:01:39 | |
pekurides: Mulla oli Suzuki GSX1170cc sellanen vika että rupesi lämpimänä röpöttää eikä ottanu jengaa... vaidoin uudet konkat ni rupesi pelittään :) eli sillä puolen sytytyskonkat alkoi lämmetessään kiukuttelemaan.. tosin kovasti olen kysellyt aina konkkien testauksen perään kun täsä ollut ohjelmaa omankin päätteen kanssa ja kovasti ne gurut vaan väittää "ei tän ikäset konkat vielä voi olla paskana" vasta 20v ikää.... toiset kestää ja kukkuu hyvin 40V jälkeenkin, ei kannata alkaa mittailee :=) Ei tästäkään varmaan mitään hyötyä ollu.... mutta tuohon lämpenemisen itsekin kallistuisin, rupiaa tuleen tehohäviöitä kun osa karkaa lämpönä ilmaan... taitaapi putkivehkeistä karkaa melkein 90% muutenkin? skål, kippis ja pohjanmaan kautta sielläkin? :D Hyvää alkanutta uuttavuotta 2009! "Kauhee hevi-metalli soi päässä, eikä se vaikene" | |
![]() 27.02.2009 23:35:47 | |
Juicy: skål, kippis ja pohjanmaan kautta sielläkin? :D Hyvää alkanutta uuttavuotta 2009! juu, kippis ja kohta baariin.... Tunteella päin vittua. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)