petrin1 27.02.2009 13:47:55 | |
---|
todella hyvän tuntuinen keppi josta olisi kiva repiä jotain tietoa irti kun tuntuu olevan suht tuntematon tuttavuus.. olisi kiva jos joku osaisi varmistaa onko tämä japanin malli ja minkä vuotinen ja muita tietoja..onko tässä eben vai ruusupuu otelauta.(tosi tummaa puuta mutta en mene takuuseen.. sarjanumero olisi J401214. |
Mr. Speed 27.02.2009 14:12:15 (muokattu 27.02.2009 14:19:57) | |
---|
petrin1: todella hyvän tuntuinen keppi josta olisi kiva repiä jotain tietoa irti kun tuntuu olevan suht tuntematon tuttavuus.. olisi kiva jos joku osaisi varmistaa onko tämä japanin malli ja minkä vuotinen ja muita tietoja..onko tässä eben vai ruusupuu otelauta.(tosi tummaa puuta mutta en mene takuuseen.. sarjanumero olisi J401214. Jos sulla on mitenkään mahdollista ottaa kuvaa kyseisestä kitarasta, niin se helpottaisi kummasti! E: Onko se mahdollisesti tämän http://audiozone.dk/images/proconf/soloiststd.jpg näköinen? Täältä: http://audiozone.dk/index-filer/jackson-pro-professional.htm saat todella kattavaa tietoa Jacksonin Professional sarjalaisista. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
petrin1 27.02.2009 14:34:09 | |
---|
|
taskumatti 27.02.2009 16:12:07 | |
---|
Kyllä tuon kuvan mukaan otelauta on ehdottomasti ruusupuuta.. Ellei kontrastit ole aivan pielessä :) Hello musician. I want to play a game. |
petrin1 27.02.2009 16:16:40 | |
---|
taskumatti: Kyllä tuon kuvan mukaan otelauta on ehdottomasti ruusupuuta.. Ellei kontrastit ole aivan pielessä :) joo..tossa "mun" jacksonissä on kyllä tosi tumma otelauta..mutta kai se silti ruusupuuta on pakko olla..minkä arvoiseksi porukka arvelee tuollaista std soloist professionaalia?ainoo ero on vissiin tuo ruusupuu otelauta ja sitten noi otelautamerkit, talla on tuossa vaihdettu ihan original floyd roseen. tosi paljon kolhuja ja maaliakin lähtenyt monesta kohtaa(silti jotenkin komean näköinen) kaulassa ei ole mitään jälkiä ja nauhat on hyvässä kunnossa. ja kaikki toimii.. |
DZN 27.02.2009 18:04:53 | |
---|
Vuosimalli 1994 ja ruusupuu otelauta. Aka. Dino and 6077dino |
petrin1 27.02.2009 19:16:38 | |
---|
minkä arvonen tollanen keppi on? siis vähän rähjääntynyt mut nauhat hyvässä kunnossa ja original floikka.. |
DZN 27.02.2009 19:40:47 | |
---|
petrin1: minkä arvonen tollanen keppi on? siis vähän rähjääntynyt mut nauhat hyvässä kunnossa ja original floikka.. Onko se routattu sille floikalle? JT590 on hiukka lyhyempi, kuin OFR. Jos routtausta ei ole tehyt, ei sillä kammella paljoa kiskota. Halvempi se on, kuin Soloist Pro. Mikset saman tien hankkis soloist Prota? Mä tiedän yhden. Lähetä mulle pikaviestiä jos kiinnostaa. Aka. Dino and 6077dino |
petrin1 27.02.2009 20:04:16 | |
---|
DZN: Onko se routattu sille floikalle? JT590 on hiukka lyhyempi, kuin OFR. Jos routtausta ei ole tehyt, ei sillä kammella paljoa kiskota. Halvempi se on, kuin Soloist Pro. Mikset saman tien hankkis soloist Prota? Mä tiedän yhden. Lähetä mulle pikaviestiä jos kiinnostaa. emt..kyllä sillä pystyy tekee vaikka mitä.. |
Mr. Speed 27.02.2009 21:52:51 | |
---|
DZN: Onko se routattu sille floikalle? JT590 on hiukka lyhyempi, kuin OFR. Jos routtausta ei ole tehyt, ei sillä kammella paljoa kiskota. Halvempi se on, kuin Soloist Pro. Mikset saman tien hankkis soloist Prota? Mä tiedän yhden. Lähetä mulle pikaviestiä jos kiinnostaa. Miten JT580LP eroaa JT590:sestä? Tuon taulukon mukaanhan siinä pitäisi olla siis JT580LP talla. Eikö tuo LP tarkoita low profilea, mutta mites muuten eroja? Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
Mr. Speed: Miten JT580LP eroaa JT590:sestä? Tuon taulukon mukaanhan siinä pitäisi olla siis JT580LP talla. Eikö tuo LP tarkoita low profilea, mutta mites muuten eroja? LP on juurikin se low profile. Tallapalat vähän erimuotoisia, pohjalevy erilainen. JT580LP ja JT580 ja JT500 on niitä lisenssifloikkia. Niistä kannattaa pysyä erossa. Ne ei ole hyviä. JT590 on se Schallerin valmistama floikka. Se on kunnollinen. Aka. Dino and 6077dino |
petrin1 27.02.2009 22:58:32 | |
---|
edelleen kiinnostaisi tietää että minkä arvonen toi keppi on noilla tiedoilla mitä kerroin? 500€ olis hinta laukun kanssa,,tuleeko takkiin tolla hinnalla jos jatko myyntiä ajattelee.. |
Mr. Speed 28.02.2009 01:23:51 | |
---|
petrin1: edelleen kiinnostaisi tietää että minkä arvonen toi keppi on noilla tiedoilla mitä kerroin? 500€ olis hinta laukun kanssa,,tuleeko takkiin tolla hinnalla jos jatko myyntiä ajattelee.. Vaikea sanoa. Joka tapauksessa tuon tallan kanssa tullee samat ongelmat nopeasti vastaan kuin sillä Jaskalla jonka jo palautit. Kannattanee mennä kokeilemaan sitä 650XL Charvelia joka torilla majailee. Eli itse en tuota keppiä ottaisi. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
Henkka1000 28.02.2009 01:49:29 | |
---|
Mr. Speed: Vaikea sanoa. Joka tapauksessa tuon tallan kanssa tullee samat ongelmat nopeasti vastaan kuin sillä Jaskalla jonka jo palautit. Kannattanee mennä kokeilemaan sitä 650XL Charvelia joka torilla majailee. Eli itse en tuota keppiä ottaisi. Paitsi että tähän yksilöönhän oli vaihdettu OFR..? :) Juot viinaa ja tapat aikaa kunnes sinut on aika tappaa (Pasila) |
Antti1 28.02.2009 01:50:22 | |
---|
Henkka1000: Paitsi että tähän yksilöönhän oli vaihdettu OFR..? :) Silti tuo Charveli kyl... Imo ihan toisen laatuluokan keppejä. |
Henkka1000 28.02.2009 01:55:45 (muokattu 28.02.2009 01:55:56) | |
---|
Antti1: Silti tuo Charveli kyl... Imo ihan toisen laatuluokan keppejä. Mä en noiden eroihin osaa sanoa, mut ton vireenpidon kannalta vaan =) Juot viinaa ja tapat aikaa kunnes sinut on aika tappaa (Pasila) |
Antti1 28.02.2009 01:58:30 | |
---|
Henkka1000: Mä en noiden eroihin osaa sanoa, mut ton vireenpidon kannalta vaan =) No sehän on asia ihan erikseen. Ei se laatutallakaan enää kuluneena pidä virettään juuri ollenkaan, kulutustavaraa ovat aktiivisessa käytössä kyllä. Osaava käyttäjä saa kyllä vehkeen kuin vehkeen kestämään pienen ikuisuuden. Vaatii vaan huolellista säätöä, säännöllistä huoltoa ja sensellaista. Tietty se tallan blokkaaminen on myös hyvä vaihtoehto vireen pysymiselle, mutta ehkä mieluummin voi hoitaa sen kiinteätallaisenkin vehkeen. :) |
Henkka1000 28.02.2009 02:01:18 | |
---|
Antti1: No sehän on asia ihan erikseen. Ei se laatutallakaan enää kuluneena pidä virettään juuri ollenkaan, kulutustavaraa ovat aktiivisessa käytössä kyllä. Osaava käyttäjä saa kyllä vehkeen kuin vehkeen kestämään pienen ikuisuuden. Vaatii vaan huolellista säätöä, säännöllistä huoltoa ja sensellaista. Tietty se tallan blokkaaminen on myös hyvä vaihtoehto vireen pysymiselle, mutta ehkä mieluummin voi hoitaa sen kiinteätallaisenkin vehkeen. :) Nojoo, mä oon nyt hiljaa ja painun pehkuihin :D Ja kyllä mäkin suosin ite nykyään kiinteitä talloja, tosin kyllä yks floikkakin pitäis talossa olla. Ehkä joskus Juot viinaa ja tapat aikaa kunnes sinut on aika tappaa (Pasila) |
taskumatti 28.02.2009 09:15:09 | |
---|
petrin1: edelleen kiinnostaisi tietää että minkä arvonen toi keppi on noilla tiedoilla mitä kerroin? 500€ olis hinta laukun kanssa,,tuleeko takkiin tolla hinnalla jos jatko myyntiä ajattelee.. Mitäs, jos kävisit vertikaalissa kysymässä hinta-arviota? ;) Hello musician. I want to play a game. |
DZN 28.02.2009 11:25:12 | |
---|
Vähän lisätietoa. Charvel 5 on rungoltaan käytännössä sama, kuin tuo soloist std. Tuossa Jacksonissa on vain alunperin huonompi hardware. Charvel model 6 = charvel 650 = soloist xl. Soloist pro:ssa sitten oli ne eebenit ja muut kilkkeet. Samasta tehtaasta nuo Japani charvelit ja jackson professionalit tulivat. Aka. Dino and 6077dino |