Aihe: Hei v-mallisen kitaran käyttäjät
1 2
MetalMessiah
20.02.2009 18:09:36
Jaa, itsehän treenaan nimenomaan seisaaltaan, koska ei keikalla tai treenikämpälläkään istuta.

Erittäin hyvin sanottu. Itse treenaan mieluiten seisaaltaan myös... saa hiukan enemmän fiilistä soittoon... :)
Vatasen jalat, omat kädet...
Krice
20.02.2009 20:40:39 (muokattu 20.02.2009 20:40:55)

Erittäin hyvin sanottu. Itse treenaan mieluiten seisaaltaan myös... saa hiukan enemmän fiilistä soittoon... :)

Tosin kyseiset vaihtoehdot ei sulje pois toisiaan. Itsekin treenaan sekä istualtaan että seisten.
Minushuman
21.02.2009 11:38:31
Kyllä ehkä vielä dorkempaa on soitella himassa seisaaltaan :)

WFT? Tässä reilun parinkymmenen vuoden aikana ei oo sähkökitaraa juurikaan tullut soiteltua istualtaan. Yhessä toisessa ketjussa itketään seisaaltaan soittamisen vaikeutta.
"Kun hukun itkuuni, toivon että jää tänne edes Kauniin Kukan nimi elämään"
Krokkelis
22.02.2009 03:10:15
No ite olen soittanut 6 vuotta kitaraa. RR mallia aina. Vasta puoli vuotta sitten olen ruvennut soittamaan seisaaltaan, ja on aivan törkeän vaikea totutella seisaaltaan soittamaan. Varsinkaan kun en halua että kitaran alempi sakara on navan yläpuolella.
seekadetti
23.02.2009 13:23:42
No eka sähkis minkä ostin oli ja on rr-kopio ja mukava tuolla musta on istualtaanki soitella ko tellää sakaran tiukasti jalakain väliin. Käy hyvästä istumalihastreenistäki:D
pystyyhän tuota istualtaan pitähän klassisestikki sylisä, mutta se käy sitte jo käsille.

Ja aina joskus ko siihen tympääntyy ni on mukava napata strato kouraan ja toisinpäin:)
"Taitaa tulla sare ko alaperiläiset nii huutaa"
Ellefson_88
27.02.2009 20:20:58
Remmi kaulas on hyvä olla aina istuessakin soittaessa. Kitaran pitää siis saada tuki hihnasta niin ei opi pöljille tavoille. Soittoasento on about sama ku seisaaltaan.

Tärkeintä on kuitenkin se, että VEELLÄ VEDETÄÄN PEILIN EESSÄ!
MetalMessiah
27.02.2009 21:09:00
Ellefson_88: Remmi kaulas on hyvä olla aina istuessakin soittaessa. Kitaran pitää siis saada tuki hihnasta niin ei opi pöljille tavoille. Soittoasento on about sama ku seisaaltaan.

Tärkeintä on kuitenkin se, että VEELLÄ VEDETÄÄN PEILIN EESSÄ!

Ja munasillaan. xD
Vatasen jalat, omat kädet...
Little Savage
28.02.2009 01:22:45
Ellefson_88: Remmi kaulas on hyvä olla aina istuessakin soittaessa. Kitaran pitää siis saada tuki hihnasta niin ei opi pöljille tavoille. Soittoasento on about sama ku seisaaltaan.

Remmi kaulan ympäri on juu se paras keino kun ei soitto skulaa ja kitara tuntuu V-mäiseltä.
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)