Aihe: lamaa iskee
1 2 3 4
jvakeva
26.02.2009 17:09:16

heh.. nyt näyttäisi torilla olevan ostajan markkinat.. joku kiva combo pitäis saada saunan kaveriksi kuppilakeikoille..

ei ole vissiin ikinä ollut noin montaa sivua tavaraa kaupan.
Bassoneuvos
Ginga
26.02.2009 18:00:22
jvakeva: heh.. nyt näyttäisi torilla olevan ostajan markkinat.. joku kiva combo pitäis saada saunan kaveriksi kuppilakeikoille..

ei ole vissiin ikinä ollut noin montaa sivua tavaraa kaupan.

No ei oo japsi tokaita näkyny nyt oikei... semmone kaveriks mulle. Mut eiköhä vuoden päästä lama ole jo aika kohdalla :). On tosiaan kyll aika monta sivua kamoja...
Meegs86
26.02.2009 19:07:50

Paljon näkyis tavaraa liikkuvan torilla, mutta ostajan markkinat riippuu vähän siitä, mitä hakee. Mä en oo vieläkään löytäny kaksmikkistä Musaria, tai yksmikkistä tarpeeks edukkaasti. Puoltoista tonnia on vähän liikaa pyydetty sellasesta.

Jos olis Presarille tai hevi-kitaralle tarvetta, niin tarjontaa näkyis olevan.
"One step forward, two steps back..."
Seba
26.02.2009 20:26:22

Jos olis Presarille tai hevi-kitaralle tarvetta, niin tarjontaa näkyis olevan.

Missä sitä presaritarjontaa on kun en löydä?
Meegs86
26.02.2009 20:37:09 (muokattu 26.02.2009 20:40:39)

Seba: Missä sitä presaritarjontaa on kun en löydä?

Ei varmaan missään. Perun kaikki sanani kaikesta.

edit. Katkeruuden vaivaamat silmät näkee enemmän presareita kun musareita...
J.Hollström
26.02.2009 20:47:56
Meegs86: Ei varmaan missään. Perun kaikki sanani kaikesta.

edit. Katkeruuden vaivaamat silmät näkee enemmän presareita kun musareita...

Kitarpajalla 7 kpl musareita. Joskus ollut vielä enemmän.

MUSIC MAN STINGRAY: 1979, Black, Case, 4.63kg... 2390e
MUSIC MAN STINGRAY: 1995, natural, Case, 4.20kg... 1250e
MUSIC MAN STINGRAY: 1998, Natural, Case, 4.12kg... 1450e
MUSIC MAN STINGRAY: 2000, Honeyburst, Case,4.10kg... 1500e
MUSIC MAN STINGRAY: 2002, Transparent Orange, Case, 4.44kg... 1490e
MUSIC MAN STINGRAY: 2005, Vintage Sunburst, Case, 4.59kg... 1450e
MUSIC MAN STINGRAY: 2006, Cherryburst, Case, 4.66kg... 1190e
"Tehkää omakustanne niin saatte maistaa omaa kustanne!" - Miri Miettinen
Meegs86
26.02.2009 20:56:46

juki68: Kitarpajalla 7 kpl musareita. Joskus ollut vielä enemmän.

MUSIC MAN STINGRAY: 1979, Black, Case, 4.63kg... 2390e
MUSIC MAN STINGRAY: 1995, natural, Case, 4.20kg... 1250e
MUSIC MAN STINGRAY: 1998, Natural, Case, 4.12kg... 1450e
MUSIC MAN STINGRAY: 2000, Honeyburst, Case,4.10kg... 1500e
MUSIC MAN STINGRAY: 2002, Transparent Orange, Case, 4.44kg... 1490e
MUSIC MAN STINGRAY: 2005, Vintage Sunburst, Case, 4.59kg... 1450e
MUSIC MAN STINGRAY: 2006, Cherryburst, Case, 4.66kg... 1190e

Noista kaksi on sellaisissa hinnoissa, että budjetti saattaisi kestää, ja kumpikaan ei miellytä silmää ollenkaan. Ei viitsi laittaa reilua tonnia soittimeen, jonka ulkonäöstä ei pidä.

Mutta itse pointti on kyllä oikea, kyllähän noita musareita on liikkeellä, ei vaan mun budjetille sopivaa.
T.Nick
27.02.2009 09:14:22
Voi että. Kyllä lama vaan iskee. Täs joutuu kiitoksena menneiden vuosien ahkeroinnista maksamaan KELALLE opintotukensa takasin maaliskuussa, joten saas nähdä, että meneekö sen kunniaks iso-A:n rantis ja SVT-nuppi torille.

Ihan vaan tällänen ennakkovaroitus, että ne jotka tarvii, niin kannattaa jo varmuuden vuoks alkaa rikkoo niitä säästöpossuja. Vaihdos varmaan sit sellanen GK:n läjä ja välirahat valtiolle.
"Tästä meidän ohjelmatoimistosta löytyy Viron ja Eestin asiantuntijat."
aho
27.02.2009 09:56:59
Thominisk: Voi että. Kyllä lama vaan iskee. Täs joutuu kiitoksena menneiden vuosien ahkeroinnista maksamaan KELALLE opintotukensa takasin maaliskuussa, joten saas nähdä, että meneekö sen kunniaks iso-A:n rantis ja SVT-nuppi torille.

Ihan vaan tällänen ennakkovaroitus, että ne jotka tarvii, niin kannattaa jo varmuuden vuoks alkaa rikkoo niitä säästöpossuja. Vaihdos varmaan sit sellanen GK:n läjä ja välirahat valtiolle.

Ne tekee ihan kohtuullisia osaridiilejä. Nimim. kokemusta on, eli älähän vielä hötkyile.
www.myspace.com/boristheconductor
balzary
27.02.2009 10:01:10

aho: Ne tekee ihan kohtuullisia osaridiilejä. Nimim. kokemusta on, eli älähän vielä hötkyile.

Max määrä maksukuukausia taisi olla 30 tai 40? Siitä ei tule montaa kymppiä per kuukausi.
absqua
27.02.2009 10:24:46
Thominisk: Voi että. Kyllä lama vaan iskee. Täs joutuu kiitoksena menneiden vuosien ahkeroinnista maksamaan KELALLE opintotukensa takasin maaliskuussa, joten saas nähdä, että meneekö sen kunniaks iso-A:n rantis ja SVT-nuppi torille.

meitsi joutui joskus 5v sitten myymään samasta syystä '65 presarin pois. auts.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Seba
27.02.2009 11:17:15 (muokattu 27.02.2009 11:18:20)

Ihan vaan vinkkinä, että kelalle ei tarvitse maksaa mitään takaisin..

Ne ei voi tehdä mitään muuta kun lähetellä laskuja. Ne ei ole perintä eikä ulosottokelpoisia.

Ainoa tapa niiden saada takaisin rahansa on jos joku hölömö maksaa, tai sitten mahdollisista tulevista tuista nipistellä.

Nimim. Monasti ja palio ollu velekaa, penniäkään en ole maksanut ja nollilla olen.
Pirkka
27.02.2009 11:36:21
Seba: Ihan vaan vinkkinä, että kelalle ei tarvitse maksaa mitään takaisin..

Ne ei voi tehdä mitään muuta kun lähetellä laskuja. Ne ei ole perintä eikä ulosottokelpoisia.

Ainoa tapa niiden saada takaisin rahansa on jos joku hölömö maksaa, tai sitten mahdollisista tulevista tuista nipistellä.

Nimim. Monasti ja palio ollu velekaa, penniäkään en ole maksanut ja nollilla olen.

KERRO LISÄÄ!!! NYT!!!
rijopu
27.02.2009 11:36:51 (muokattu 27.02.2009 11:39:26)

Aika järkyttävä toimintamalli. Tällaisella asenteella tämä yhteiskunta ajaa vääjäämättä itsenstä tuhoon...

Hyi hirveetä!

EDIT: Tässä ilmenee Mulle! Kaikki! Heti! Nyt! -Asenne, mutta omaa vastuuta asioista ei kanneta.
Yksi kaikkien puolesta! Ja se riittää... kalamies#14 >-)))> Osta basso!: Antitrendi Cityman
Visakoivu
27.02.2009 11:46:53
rijopu: Aika järkyttävä toimintamalli. Tällaisella asenteella tämä yhteiskunta ajaa vääjäämättä itsenstä tuhoon...

Hyi hirveetä!

EDIT: Tässä ilmenee Mulle! Kaikki! Heti! Nyt! -Asenne, mutta omaa vastuuta asioista ei kanneta.

Tosin toimii se toisinkin päin. Parille kaverille tullut KELAlta lasku takaisin perittävistä opintotuista vaikka kaverit eivät opiskelujen aikana kertaakaan nostaneet niitä...
"Kaikki on paskaa paitsi tekotaide ja ihankiva kaupallinen poppi." - TommiW
rijopu
27.02.2009 12:06:33
Visakoivu: Tosin toimii se toisinkin päin. Parille kaverille tullut KELAlta lasku takaisin perittävistä opintotuista vaikka kaverit eivät opiskelujen aikana kertaakaan nostaneet niitä...

Toimii toimii. Mutta oma vastuu pitää kantaa. Mullekin tuli reilu 2000 euron Kela-lasku ja tarkempien laskujen jälkeen summa tipahti 400 euroon. Sovittujen pelisääntöjen mukaan toimittiin ja kumpikin osapuoli hoiti vastuunsa ja velvollisuutensa.
Yksi kaikkien puolesta! Ja se riittää... kalamies#14 >-)))> Osta basso!: Antitrendi Cityman
aho
27.02.2009 12:20:04

Ai ei vai?!

Mulla on kokemus, että ovat hyvinkin ulosottokelpoisia...
www.myspace.com/boristheconductor
absqua
27.02.2009 12:21:12
aho: Ai ei vai?!

Mulla on kokemus, että ovat hyvinkin ulosottokelpoisia...

veit sanat suustani
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Seba
27.02.2009 13:16:03 (muokattu 27.02.2009 13:21:45)

rijopu: Aika järkyttävä toimintamalli. Tällaisella asenteella tämä yhteiskunta ajaa vääjäämättä itsenstä tuhoon...

Hyi hirveetä!

En viitsi sen enempiä puida, mutta omalle kohdalle kelalta on tullut aikoinaan niin paljon paskaa niskaan ilman omaa syytä, perusteettomasti evätty tukia, pistetty elämään 600 markalla 3kk joista piti vielä maksaa 1400mk /kk vuokria ym, valituksia ei edes käsitellä, ne heitetään suoraan hylkynä 99 prosenttisesti lukemati eteenpäin (tieto kelan sisältä) ym suoraa vittuilua että kun tilaisuus tuli vittuilla takaisin, niin tein sen varsin puhtaalla omallatunnolla.

Omien laskelmieni mukaan sain silloin takaisin melkein kaiken minkä ne periaatteessa oli mulle jättänyt perusteettomasti maksamatta.

Vastuuni hoidan sellaisten laitosten kanssa jotka itse kantavat myös omista teoistaan vastuun. Kokeumuksen karvaisella rintaäänellä ei kela eikä työvoimatoimisto ole kumpikaan sellainen, ja niiden puheet, ohjeet ja lupaukset aiheuttivat juuri pari vuotta sitten lankomiehelle 2500€ laskun, eivät myönnä virheitään ja peittelevät jälkensä asiakirjaväärennöksillä ym.

Väärennöksistä kun yrittää niitä pistää vastuuseen, niin ketään virallista tahoa ei voisi vähempää kiinnostaa.

Eli lieviä antipatioita on kyseisiä laitoksia kohtaan, koska ne kusettaa itse minkä kerkiää eikä kanna vastuutaan, niin miksi mun pitäisi sitten kantaa vastuuni niille?

Tarinoita kyseisistä paskalaitoksista olisi enemmän kun foorumin kapasiteetti riittää, ja vinkkinä sellainen että älkää IKINÄ menkö kelaan ilman sanelukonetta tai vastaavaa jolla voi keskustelun nauhoittaa. Muuten et voi todistaa mitään.
Niiden kirjoittamat paperit ei ole paskan väärttejä.

Ulosottokelpoisuudesta en sitten tiedä miten nykyään on, mutta itselleni ei muuta pystytty tekemään kuin laittaa lappuja, ja viisaampi taho (sosiaalitoimiston sisältä) sanoi että ne ei muuta pysty tekemäänkään. Voi olla tietenkin että tämä on nykyään muuttunut, mutta itse totesin sen silloin mahdolliseksi.

Siitä on jo niin kauan että jos jossain on olleet vielä merkattuina, on ne silti vanhentuneet jo vuosia sitten.

Rahattomana omaa syytään häätöä peläten 3kk vuokrat rästissä nuorena poikana rahaa jokapuolelta lainaillen että hengissä säilyy saattaa aiheuttaa pienen vastareaktion.

Toisaalta olen osaltani siitä lähtien jättänyt keräämättä kaiken mulle kuuluvan mm 2 lapsen isyyslomarahat ym kaikki hakematta, koska en enää aio olla ikinä missään tekemisissä moisten laitosten kanssa.

Mieluummin asun veneen alla kuin anelen niiltä tukea jos nikseen tulee.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)