makeRiot 27.01.2009 14:25:14 (muokattu 27.01.2009 14:25:32) | |
---|
Nyt on tilaus tehty! Dual Terror & PPC212! :) Sama fiilis kun joulupukkia odottaisi! onnittelen! ite näin viime yönä unta dual terrorista ja koko päivän on pyöriny päässä =) samanmoista settiä ajatuksena ehkä hommailla, ilmotteleppa tänne miten asia sun kohdalla edistyy eli mitä ne lupaa toimitukselle jne. edit. typo do you do you dig destruction! |
StJerky 27.01.2009 14:50:28 | |
---|
Nyt on tilaus tehty! Dual Terror & PPC212! :) Sama fiilis kun joulupukkia odottaisi! Toivottavasti et joudu odottamaan ensi jouluun asti. Itse kun tilasin aikaan Tiny Terrorin, sellainen ilmestyi paikalliseen kauppaan ennen kuin nettikauppaan. Peruin sitten tilauksen ja ostin paikallisesta. |
makeRiot 28.01.2009 16:49:32 | |
---|
mites tossa ennakkovaraushommissa menee toi maksu, haluaako ne maksun siitä samantien vai onko maksu vasta sitten ku niillä tulee tuotetta varastoon? nimittäin rupee tästä liikkumaan vanha kalusto ja vaihtuu samantien tohon jahka tulee markkinoille do you do you dig destruction! |
HC-Audio 23.02.2009 18:50:34 | |
---|
Laittakaas kommentia tänne sitten, ku ootte päässy luukuttamaan. Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin".
Kalamies #18 >-)))> |
makeRiot 24.02.2009 11:25:24 | |
---|
HC-Audio: Laittakaas kommentia tänne sitten, ku ootte päässy luukuttamaan. toki, kunhan joskus tulis (edes markkinoille) do you do you dig destruction! |
capa 25.02.2009 18:11:36 | |
---|
Jos toi Dual Terror on soundiltaan sama vehje kuin rocker, niin pakko myöntää, että ihan mielenkiintonen vehje. Rocker on kieltämättä vähän nihkeä kotona ku on niin pirun äänekäs - käy erittäin kovin sääliksi jotain 100w marsumiehiä :D Myös siksi, että orangella on parempi "marshall soundi" kuin marshallilla (ups, sanoinko jotain ääneen) Rockerista saa ainakin pääteputket vaihtaa ilman biasointia, taino jotkut väittää tässäkin vastaan - ite vaihdoin ilman ongelmia ainakin. Todennäkösesti Dual terrorissakin voi, kun noi pienemmät oranget on perinteisesti ollu katodibiasoituja(auto-bias nimityksellä kulkee myös). Se on ainakin mun mielestä suuri plussa, kun ei biasointi suju itseltä ja ei ole täysin ilmaista teettää ammattilaisella. Oli se kiva kun vaan repis putket pois ja uudet tilalle ja r'n'r. Ton ja kaapin roudaaminen on kyllä vaikeempaa kuin pelkän combon - tuskin sitä kotona tulee soitettua pelkästään tolla. Taino jos ostaa kaapin kotiin sekä treenikselle niin mikäs siinä... Että noi Oranget on hienoja =) |
capa: Rockerista saa ainakin pääteputket vaihtaa ilman biasointia, taino jotkut väittää tässäkin vastaan - ite vaihdoin ilman ongelmia ainakin. Todennäkösesti Dual terrorissakin voi, kun noi pienemmät oranget on perinteisesti ollu katodibiasoituja(auto-bias nimityksellä kulkee myös). Voi vaihtaa molemmista ilman biasointia. Nimim. "käytin Rockerin biasoitavana". |
sylttytehdas 27.02.2009 15:03:49 | |
---|
chriso: Nyt on tilaus tehty! Dual Terror & PPC212! :) Sama fiilis kun joulupukkia odottaisi! Onko mitään tietoa siitä, kauanko pukkia saa odottaa? |
makeRiot 04.03.2009 14:33:46 | |
---|
sylttytehdas: Onko mitään tietoa siitä, kauanko pukkia saa odottaa? ei ainakaan mulle oo tullu tarkempaa tietoa. viikko sitte kysyin ja ilmottivat et odotteleevat varastoon, mut ei ton tarkempaa. 20.2 piti tosiaan olla, mut ETA siirty do you do you dig destruction! |
J-Roller 11.03.2009 14:44:24 | |
---|
Vähän ohi keskustelualueen, mutta kysyin tuon saatavuutta: http://www.thomann.de/fi/orange_tiny_terror_head_hard_wired.htm Vastaus oli että kenties loka-marraskuuksi, tai sitten menee kauemmin. Eli toisin sanoen eivät varmaan tiedä asiasta mitään konkreettista. Mulla on Rocker ja TT. Molemmat on aivan mahtavia. TT piti ostaa uudelleen kun Rockeria hankkiessa luovuin ensimmäisestä. Nyt pitäis hankkia joko PPC-212 tai PPC412. Onko kellään vertailukokemuksia näistä? PPC412 ei näillä lihaksilla yksin liiku, 212 voisi ehkä liikkuakin... Jos siis 412 olisi kevyempi en varmaan miettisi asiaa sen kummemmin. |
TURTA 19.03.2009 19:05:04 | |
---|
Itse olen myöskin hankkimassa vahvistinta lähiaikoina, noh, toi Orange AD 30 TC combo kiinnosti ensin, mut sit silmiin osui tämä samainen Tiny Terror Dual nuppi, jotta prkle! Se ois varmasti oikea ratkaisu myös mulle. Mutta kysymys kuuluu, eiks ton nupin kaa riitä pienempikin kaappi, ku ORANGE PPC212-COB? Esim. ORANGE PPC112? Paino erohan ei ole kuin 5kg mutta onko sit soundi eroa? Ja sit vielä. Missähän liikkeissä Suomessa noita vahvistimia vois päästä testaamaan? Onko ainut vaihtoehto ostaa netistä ja sit odottaa, että "Pukki tulee"? Sanovat, että testaamatta ei mitään pidä mennä hankkimaan, eiks je! markustapäässä |
makeRiot 21.03.2009 14:30:14 | |
---|
TURTA: Itse olen myöskin hankkimassa vahvistinta lähiaikoina, noh, toi Orange AD 30 TC combo kiinnosti ensin, mut sit silmiin osui tämä samainen Tiny Terror Dual nuppi, jotta prkle! Se ois varmasti oikea ratkaisu myös mulle. Mutta kysymys kuuluu, eiks ton nupin kaa riitä pienempikin kaappi, ku ORANGE PPC212-COB? Esim. ORANGE PPC112? Paino erohan ei ole kuin 5kg mutta onko sit soundi eroa? Ja sit vielä. Missähän liikkeissä Suomessa noita vahvistimia vois päästä testaamaan? Onko ainut vaihtoehto ostaa netistä ja sit odottaa, että "Pukki tulee"? Sanovat, että testaamatta ei mitään pidä mennä hankkimaan, eiks je! ite ainakin otin dualin kylkeen dv247sta ton 1x12" kaapin, jonka sain jo etukäteen koska dualit tulossa jahka tulee (ehkä kesällä?). kaappia testannu kerran nopee marshallin 50 wattisen putkinupin kanssa ja ihan maukas on, eihän toi niin maailman isoimmalle kuulosta mut tykkään kuitenki. testaushommathan ei hetkeen tuu onnistumaan do you do you dig destruction! |
makeRiot 18.04.2009 16:58:23 | |
---|
onkos kellekään tullu mitään tietoa koska dualit alkais rantautumaan markkinoille? do you do you dig destruction! |
The Metal 18.04.2009 22:03:07 | |
---|
itteekin kiinnostais koska saan tälläsen omaan kotiin soiteltavaksi :P ihan kivalta vehkeeltä ainakakin vaikuttaa enkä jaksa odottaa että pääsen testailemaan. |
tinman 19.04.2009 14:51:30 (muokattu 19.04.2009 14:52:21) | |
---|
Röyhkeä ketjun lainaus... Miten äänekkäitä pelejä noi Orangen 30wattiset on ylipäätään. Itse oon enemmän kyllä kiinnostunut tosta AD30 HTC mallista, mutta kiva olis kuulla dualista ja rockeristakin. Lähinnä toi arveluttaa että saako ne kotona säröille miten maukkaasti. Rivarissa kun pitäis kaiketi naapurisopuakin vaalia. |
Jamppa2 19.04.2009 16:42:25 | |
---|
tinman: Röyhkeä ketjun lainaus... Miten äänekkäitä pelejä noi Orangen 30wattiset on ylipäätään. Itse oon enemmän kyllä kiinnostunut tosta AD30 HTC mallista, mutta kiva olis kuulla dualista ja rockeristakin. Lähinnä toi arveluttaa että saako ne kotona säröille miten maukkaasti. Rivarissa kun pitäis kaiketi naapurisopuakin vaalia. Pikku pelottelija, jos täytyy kotonakin luukutella. Tai on toi Tiny terrorikin aika äänekäs. Osta koko paketti jo tänään ja naura paskainen nauru iloisena Esso-vahvistimen omistajana tavallisille hölmöläisille. |
Jamzku 19.04.2009 17:14:36 | |
---|
Minulla on Rocker kerrostalossa ja hyvin toimii. Toisaalta en olekaan sitä ihmistyyppiä jonka mielestä soundi paranee äänenvoimakkuuden noustessa. Rockerissa on hyvin toimiva master volume jolla metelin saa pidettyä hyvin kurissa. Tarvittaessa mökää sitten lähteekin niin paljon etten minä kestä kuunnella sitä edes korvatulpat päässä. "Music is a safe kind of high" - Jimi Hendrix |
tinman 19.04.2009 17:48:22 (muokattu 19.04.2009 17:49:04) | |
---|
Jamzku: Minulla on Rocker kerrostalossa ja hyvin toimii. Toisaalta en olekaan sitä ihmistyyppiä jonka mielestä soundi paranee äänenvoimakkuuden noustessa. Rockerissa on hyvin toimiva master volume jolla metelin saa pidettyä hyvin kurissa. Tarvittaessa mökää sitten lähteekin niin paljon etten minä kestä kuunnella sitä edes korvatulpat päässä. Sehän just kiinnostikin, että saako sitä varsinaista soundia esille sopivilla volyymeillä. Ilmeisesti siis rockerilla ainakin onnistuu, miksei sitten AD30HTC:kin siihen kykenisi. |
Mars Mountain Music 19.04.2009 18:09:28 | |
---|
Katoin thomannilta että tuota AD30HTC on myös mustana. Mikäköhän siinäkin on ideana? |
tinman 19.04.2009 18:11:43 | |
---|
Saa myös valkoisena... Valkoinen oikeastaan aika hieno, eikä maksa extraa. Mustasta taitaa joutua vähän enemmän pulittamaan. Taidan kuitenkin oranssin... |