Aihe: M-audio Ozonella musiikin nauhoittaminen
1
Otto_Otto
26.02.2009 21:13:14
Käytössä on M-audio Ozone midikiippari/äänikortti. Koetan tässä bassoa nauhoitella Logic 8:lla sen kanssa. Basson olen pistänyt linjasta Instrument In -sisääntuloon. Nauhoittaminen kuitenkin onnistuu vain jos raidalla on päällä stereo -asetus, jolloin sisään tuleva monoääni jää talteen vain oikeaan kanavaan. Aiemmin olen käyttänyt minulla lainassa ollutta Firewire 410 -äänikorttia. Tuon laitteen kanssa vastaavaa ei tapahtunut, vaan mono tallentui molempiin kavaviin.

Mistä kiikastaa, mitä kannataa kokeilla? Ei kai se mikään ominaisuus voi olla, että toista kanavaa ei tule ollenkaan?
tommiot
26.02.2009 21:17:59
Otto_Otto: Käytössä on M-audio Ozone midikiippari/äänikortti. Koetan tässä bassoa nauhoitella Logic 8:lla sen kanssa. Basson olen pistänyt linjasta Instrument In -sisääntuloon. Nauhoittaminen kuitenkin onnistuu vain jos raidalla on päällä stereo -asetus, jolloin sisään tuleva monoääni jää talteen vain oikeaan kanavaan. Aiemmin olen käyttänyt minulla lainassa ollutta Firewire 410 -äänikorttia. Tuon laitteen kanssa vastaavaa ei tapahtunut, vaan mono tallentui molempiin kavaviin.

Mistä kiikastaa, mitä kannataa kokeilla? Ei kai se mikään ominaisuus voi olla, että toista kanavaa ei tule ollenkaan?

Ei monoa kannata tallentaa stereoraidalle, et hyödy siitä mitään. Se basso varmaan menee kakkos inputtiin Logicissa, kokeilepa vaihtaa se sisääntuloksi, jos lähtis rullaa monona?
How do mix drums?!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)