Aihe: Flanger meni paskaksi
1
Stain
22.02.2004 13:38:28
Eilisissä treeneissä meni pari kuukautta vanha flangeri paskaksi, nyt ihmettelen miksi. Yhdessä välissä kuului vahvistimesta sellainen kova "prrrrr" -ääni joka tuli varmaankin flangerista. Seuraavan biisin aikana huomasin että vehje on pimeänä.

Patterinkin olin vaihtanut juuri ennen treenejä. Minkä takia se siis meni pimeäksi, ja voisiko sen korjata omin avuin?
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Fortune
22.02.2004 14:01:34
Jos se on pari kuukautta vanha, niin sillähän on takuu.

Eikun takuuhuoltoon tai vaihtoon.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Stain
22.02.2004 14:54:56
Jos se on pari kuukautta vanha, niin sillähän on takuu.

Eikun takuuhuoltoon tai vaihtoon.

Joo, mutta kun ei ole kuittia, lahjakortilla ostin.
kivi
22.02.2004 15:22:03
Ei ne mee tuolla tavalla rikki. Kokeile toista patteria.

Ja kyllä se takuu on olemassa vaikka lahjakortilla ostaakin. Lahjakortti on maksettua rahaa sekin.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Stain
22.02.2004 17:15:59
Ei ne mee tuolla tavalla rikki. Kokeile toista patteria.

Ja kyllä se takuu on olemassa vaikka lahjakortilla ostaakin. Lahjakortti on maksettua rahaa sekin.

Joo, tiedän, mutta paha mennä väittämään että: "Kyllä mä tämän teiltä ostin, lahjakortilla." -No onkos sulla kuittia?
"No kun ette antaneet..."
fox
22.02.2004 17:20:09

Joo, tiedän, mutta paha mennä väittämään että: "Kyllä mä tämän teiltä ostin, lahjakortilla." -No onkos sulla kuittia?
"No kun ette antaneet..."

No on se niillä siellä kummiskin omissa kirjanpidoissa.. Että sinne vaan, sitävartenhan ne takuut on, oli sitte mikä vermes hyvänsä niin aina on mahdollisuus rikkoontumiseen .. Myymälään siis. Hop.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)