Armoton 19.02.2004 17:22:06 | |
---|
En koskaan päässyt näkemään livenä, ja nyt harmittaa. Yksi suosikeista, juuri vähän aikaa sitten totesinkin, että varmaankin paras tällä hetkellä koossa oleva yhtye. Rest in peace. "Järkevä ihminen sopeuttaa itsensä maailmaan; järjetön yksilö sopeuttaa maailman itseensä. Siksi kaikki kehitys maailmassa on sidoksissa järjettömiin." - Bernard Shaw |
Cathi777 20.02.2004 12:36:53 | |
---|
En koskaan päässyt näkemään livenä, ja nyt harmittaa. Yksi suosikeista, juuri vähän aikaa sitten totesinkin, että varmaankin paras tällä hetkellä koossa oleva yhtye. Rest in peace. Kai nyt kävitte jo lukemassa uutisen Sonera Plazalta, että ei bändi mihinkään hajoa ja uutta materiaalia ollaan juuri menossa purkittamaan. Veri on vettä sakeampaa |
parinc. 20.02.2004 13:19:26 | |
---|
Kai nyt kävitte jo lukemassa uutisen Sonera Plazalta, että ei bändi mihinkään hajoa ja uutta materiaalia ollaan juuri menossa purkittamaan. Se QOTSA mitä tässä on viime vuodet diggailtu on hajonnut. Homme tekee omillaan satavarmasti helvetin kovan levyn QOTSAn debyytin tyyliin, mutta kyllä se mun listoilla on eri bändi ilman Oliveria. "Queens Lite", kyllä. Myy mulle lippu Monster Magnetiin 8.3.2004! |
bastardo 22.02.2004 01:54:52 | |
---|
Eikös Homme suhtaudu tuohon kiertueilla bilettämiseen muutenkin vähän nihkeästi? I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands... |
Se QOTSA mitä tässä on viime vuodet diggailtu on hajonnut. Homme tekee omillaan satavarmasti helvetin kovan levyn QOTSAn debyytin tyyliin, mutta kyllä se mun listoilla on eri bändi ilman Oliveria. "Queens Lite", kyllä. No mut sehän on vaan niinq... sun ongelma... niinq. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
vanttera 22.02.2004 13:30:58 | |
---|
hemmo in our hearts, 4-ever. |