Muovinen 26.02.2009 08:57:44 | |
---|
Miksi minä en vieläkään usko tähän? |
kkaarre 26.02.2009 09:09:19 | |
---|
Muovinen: Miksi minä en vieläkään usko tähän? Sama... Täydellistä ja vielä levy. Maailman paras bändi, ehdottomasti! Ressi se on pienikin ressi |
WyW 26.02.2009 09:23:07 | |
---|
Aika mukavia aamu-uutisia nämä. Kyl kelpaa. The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm |
kyseinen 26.02.2009 09:47:56 (muokattu 26.02.2009 09:48:23) | |
---|
onko niin että Pattonkin on vain ihminen, eikö se olekaan Jumala? Se on vaan rahanahne jenkkimulkku siinä missä muutkin. Tosin jumalallinen sellainen. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
päänahka 26.02.2009 10:02:37 | |
---|
Mistä toi levy nyt tuli, tostako että "add something to the present"? En mä ainakaan sitä ihan niin kirjaimellisesti ottaisi. Tai voihan se tarkoittaa vaikka muutamaa uutta biisiä keikkoja varten. No joo, kuka tietää. Up and down, that's how energy stays alive. |
bedlam 26.02.2009 10:02:41 (muokattu 26.02.2009 10:03:25) | |
---|
Cinerama: Voi hemmetti mieletöntä. Sitä ajatteli että PATTONin sanaan voi luottaa eikä FNMää enää nähdä mutta onko niin että Pattonkin on vain ihminen, eikö se olekaan Jumala? Eihän Pattonkaan joskus pari vuotta sitten tehdyssä haastiksessa sulkenut pois tätä mahdollisuutta. Itte oisin toivonut Mr Bunglen paluuta ennemmin, mutta kyllä FNM myös maistuu. Ja varmasti lähen kattomaan jos Suomeen tulevat. |
Torniojaws 26.02.2009 10:26:20 | |
---|
Itte oisin toivonut Mr Bunglen paluuta ennemmin, mutta kyllä FNM myös maistuu. Ja varmasti lähen kattomaan jos Suomeen tulevat. Jotenkin jäi mieleen tuosta virallisesta julkaisusta, että aikovat olla pidempäänkin kasassa kuin tuon euroopankiertueen. Eli aika hyvät todennäköisyydet on, että tulevat Suomeenkin (Pattonihan aina kehuu Suomea). |
firecane 26.02.2009 11:55:41 | |
---|
Tunttone: Jos tulee ilosaareen niin ejakuloin itseni tyhjäksi. Toisaalta itsekin veikkaan Sonispherea. Se tosin mahtaa olla jo sold out. Pakko oli ottaa lausunto allekirjoitukseksi :-D Jos tulee ilosaareen niin ejakuloin itseni tyhjäksi. - Tunttone 25.02.2009 19:14:14 |
HaloOfFlies 26.02.2009 13:12:07 | |
---|
firecane: Pakko oli ottaa lausunto allekirjoitukseksi :-D Käytännössä 90-luvun alternativehuipuista paluun ovat nyt tehneet kaikki muut paitsi Nirvana, Suede ja Soundgarden (ensinmainittua tosin ei valitettavasti kokoon enää saadakaan). Kaikki muut tuon ajan kärkibändit ovatkin nyt koossa, osa tosin ei ole koskaan mihinkään mennytkään. Tänä vuonnahan myös Jane's Addiction palasi originaalikokoonpanossaan, kuten myös Blur. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
bedlam 26.02.2009 13:15:32 | |
---|
No Kyuss vielä ainaskin puuttuu. Meinasin sanoa Living Colour, mutta niiltäkin on näemmä tulossa tänä vuonna levy :D |
kyseinen 26.02.2009 13:55:27 (muokattu 26.02.2009 13:56:55) | |
---|
bedlam: No Kyuss vielä ainaskin puuttuu. Meinasin sanoa Living Colour, mutta niiltäkin on näemmä tulossa tänä vuonna levy :D Joo, ja tuli jo moooooonta (2003) vuotta sitten Collideoscope (ihan paska). Comeback tapahtui siis tuon levyn aikoihin. Kierrelleet sen jälkeen siellä täällä ympäriinsä. Jonkin live-DVD:n katselin vuosi pari takaperin, väsynyttä menoa. Sehän tässä onkin, että onko yhteen palannut FNM väsynyt? Vieläkö sedät jaksaa heilua? Bordin on ainakin Ozzyn kannujen takana edelleen ihan eläin. Ja kaikkihan luottaa vaihtoehtoisen musiikin ylijumalaan Pattoniin kuin vuoreeen. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
Mielenkiintoista nähdä, että miten yhteenpalannut Faith No More sopii 2000-luvun musailmastoon, joka on ollut huomattavasti erilaisempi (lue: tylsempi) kuin 90-luvulla, ja silloinhan ei ollut toista samanlaista bändiä. Luulenpa, että tulevat dominoimaan nykymusaa mielinmäärin. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Lord of the strings 26.02.2009 15:23:00 | |
---|
Aiva älyttömän loistavan uskomattoman upeaa! "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
Folcce 26.02.2009 15:30:45 | |
---|
OT:ksi menee mut tekikö myös Blind Melon paluun? Tässä valossahan Nirvanan paluu olisi myös teknisesti mahdollinen. Frances Bean solistiksi. Music's my life, Moxey. |
Nunez 26.02.2009 18:45:26 | |
---|
Jumalauta sydän hyppäsi kurkkuun kun tajusin että Pattonkin on remmissa mukana! Nyt vaan jännäämään mihin kiertue iskeytyy "Avaruus on ääretön ja minä olen kännissä." - Veksu |
Exhausted 26.02.2009 19:29:23 | |
---|
bedlam: No Kyuss vielä ainaskin puuttuu. Meinasin sanoa Living Colour, mutta niiltäkin on näemmä tulossa tänä vuonna levy :D Kyuss on tehnyt pienimuotoisen comebackin jonkun QOTSAn encorella joitain vuosia sitten, mutta sitä nyt ei ehkä lasketa. |
kyseinen 26.02.2009 21:17:26 | |
---|
Nyt vaan jännäämään mihin kiertue iskeytyy Mulle tää on oikeastaan aivan yhdentekevää. Will travel for Faith No More. Kaks kertaa oon ylijumala Pattonille elämäni aikana päässyt hätäseen jotain heittämään. Josko kolmas kerta toden sanois ja pääsis ihan kättä paiskaamaan. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
Teme007 27.02.2009 09:45:33 | |
---|
Upeeta mahtavaa!! Jonkunaikaa oon salaa haaveillu FNM:n paluusta ja nyt se tapahtu =) Ja saatana kun keikalle tännepäin tulevat niin perkeles!!!!! Vingt mille lieues sous les mers. |
Muovinen 27.02.2009 11:20:38 | |
---|
Minä en keikalle jaksa vääntäytyä jos eivät tule tänne pohojolaan, mutta levyn ostaisin heti ja vaikka kahteen kertaan. Kyllä mä ainakin uskon että rytmiryhmä Gould/Bordin on kunnossa ja jos Patton pidättäytyy ihan pahimmista ylilyönneistä, niin tiukkaa kakkaa tulee. Kitarapuolesta vähän vaikiampi sanoa, paitsi että Spruance ois tietty kova... |
Torniojaws 27.02.2009 11:52:01 | |
---|
Muovinen: ja jos Patton pidättäytyy ihan pahimmista ylilyönneistä, niin tiukkaa kakkaa tulee. Eikös tuo jälkimmäinen kumoa edeltävän? |