Margarita 17.02.2004 03:05:34 | |
---|
Negative on ainakin livenä ihan menevää. Jonne Aaronkin on ihan karismaattinen rokkikukko Ihan menevää. Aargh! Pointti ois kuitenkin se, että joku voisi yrittää välillä tehdä jotain mielenkiintoista ja omaperäistäkin. Vois vähän raivata tilaa ihmisille joilla on jotain tähdellistä sanottavaa! Miksi kliseiden loputon kierrätys tuntuu kiinnostavan ihmisiä enemmän kuin uuden ja elinvoimaisen musiikin tekeminen? (...puhumattakaan siitä kuinka kukaan jaksaa katsoa Jonne Aaronin kaltaista narsistista maitonaamanulikkaa, joka kaiken lisäksi näyttää n. 13 -vuotiaalta?) No, ehkä tämä nyt oli väärä paikka vinkua tästä asiasta. Ehkä mun pitäisi olla ymmärtäväinen teinipoppareita kohtaan. Teki vaan mieli vähän päästää höyryjä tästä aiheesta. Kiitos. |
D-Kay 17.02.2004 09:19:07 | |
---|
Ihan menevää. Aargh! Pointti ois kuitenkin se, että joku voisi yrittää välillä tehdä jotain mielenkiintoista ja omaperäistäkin. Vois vähän raivata tilaa ihmisille joilla on jotain tähdellistä sanottavaa! Miksi kliseiden loputon kierrätys tuntuu kiinnostavan ihmisiä enemmän kuin uuden ja elinvoimaisen musiikin tekeminen? Yleensä jos joku "mielenkiintoista ja omaperäistäkin" musiikkia tekevä artisti nousee julkisuuteen, se julistetaan trendiksi tai muuten vaan paskaksi. Itse en erityisemmin Negativesta pidä, mutta ei se minua vaivaakkaan. Olen kerran nähnyt bändin livenä ja ihan hauskaa keekoilua se oli, kun oli muistanu jättää rokkipoliisin asenteen kotiin. Myydään: Marshall 4x10" |
Cathi777 18.02.2004 12:42:44 | |
---|
Siis mitä vittuu jonku sinkun nimel o ees välii?? Miettikääs nyt Negative ja the Crash. Ne on molemmat ihan eri planeetoilta, et tuskin tuossa mikään kopiointi on kyseessä. Ja toi Still Alive on jollain Negativen vanhalla demollaki vissiin. Niin toi Still Alive on jo aivan törkeän vanha biisi ja todellakin mitä väliä sillä nimellä on?? Ihan puhdasta sattumaa tuollaiset asiat on. Veri on vettä sakeampaa |
UltimateFlavor 21.02.2004 04:36:06 | |
---|
Niin toi Still Alive on jo aivan törkeän vanha biisi ja todellakin mitä väliä sillä nimellä on?? Ihan puhdasta sattumaa tuollaiset asiat on. Joo mutta onhan se aivan kauhea biisi noin sinäänsä? Laulaja ei osaa edes lausua englantia, sanat ovat ERITTÄIN kliseisiä ja soolo on hirveä. Muuta sanottavaa biisistä tuskin on! pois tästä maasta ja maailmasta koko negative. Nimikin on paska. Aina vaan tulee Type mieleen.. |
Älkää pojat kuunnelko vaan Still Alivee..kuunnelkaa niitten muita "nopeita" biisejä!!! Siinä teille rokkia!!! Kuunnelkaa tytöt vaikka vanhaa Hanoi Rocksia, siinä on teille rokkia. Huomaatte aika pian että ei niistä Negativen paskarenkutuksista oo mihinkään ja tollanen Negativen jumalaton ylistys on aivan naurettavaa kun katsoo minkälaisia biisejä niillä on.. Kuinkahan moni tyttö vielä hehkuttaisi tätä bändiä jos Jonne Aaronin tilalla mikin varressa olisikin Paavo Lipposen näköinen köriläs joka omaisi kuitenkin aivan uskomattoman lauluäänen? Ei varmasti kukaan. Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
Mimi 22.02.2004 13:16:59 | |
---|
Kuunnelkaa tytöt vaikka vanhaa Hanoi Rocksia Nä jätkäthän muuten näyttää ihan hanoin jätkiltä. Musiikillisesti ei kyllä voi verrata. Eilen emma-gaalassa huomioin erittäin samanlaisen ulkonäön (vaatetuksen), mitä niitä nyt kerkes näkemään sielä lavalla. mutta kylläpä meni vähän pelleilyks koko touhu niiltä ku vetivät pleibäkkinä. Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |
rockitsb 22.02.2004 18:34:30 | |
---|
mutta kylläpä meni vähän pelleilyks koko touhu niiltä ku vetivät pleibäkkinä. No niin, mutta ei tommosessa tilanteessa nyt pysty monikaan bändi vetää laadukkaita live soundeja. Ja Jonnehan huuteli sieltä jotain omiaan eikä yrittänykään koko ajan esittää laulavansa eli sinänsä ihan asia meininki. En kuuntele bändiä, mutta en nyt silti jaksa vetää hernettä nokkaani siitä että se on olemassa. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
vanttera 22.02.2004 18:42:40 | |
---|
Nä jätkäthän muuten näyttää ihan hanoin jätkiltä. Musiikillisesti ei kyllä voi verrata. Eikun oikeesti Hanoi Rochsin jäbät on matkinu kledjut Nekativelta. hemmo in our hearts, 4-ever. |