Aihe: Vielä nimetön. Arvostelkaa olkaa hyvä!
1
spinningthingintheceiling
17.02.2009 23:36:50

Elikkäs tällaisen sain aikaan tuossa..Haluan sanoa, että en omaa sen suurempia käsityksiä ns. "oikeanlaisesta" tavutuksesta tai muista rytmityshässäköistä vaan kirjoitan sillee kun runosuoni sattuu sykkimään. Ko. sanailuun mulla on päässä jo jonkinlainen melöödiakin, joten ajattelin, että uskallan sen tänne läiskästä..

Laittakaa kommenttia varauksetta, kaikki käy ja on tervetullutta. Kiva saada täysin ulkopuolisen kommaakin. Nimee ei oo.. :|

On this flesh I carve this now
a mark by which all can see
whose time is it to go
to the south and beyond the line

Captured by a hail of fire
who was the first in line
frost take away all the sin
minute by minute, hour by hour

Dirt and dust all around
shrapnels only care to mind
penetrating man made anger
no one can save this now

Ripped and torn is this soul
known only to the body
severed limbs and white bone
a void of hate and ignorance

Kiitos.
Salaliitto
24.02.2009 15:28:14 (muokattu 24.02.2009 16:30:45)
e.
tyhjä tai lyhyt tmstmstms
24.02.2009 20:35:44

Salaliitto: e.
tyhjä tai lyhyt tmstmstms

Kiitti, tästä oli oikeesti apua. Oisko lisää neuvoja? Ehkä kaikki aakkoset?
Salaliitto
25.02.2009 08:56:06
No voinhan minä arvostellakin, editoin sen eka kun suutuspäissäni kirjotin epäsovinnaisuuksia.
Itse lyriikkat on perseestä, joku juttu mitä kutsut lyriikaksi, ei kiinnosta. Ei voi mitään. Jatka hommaa.
25.02.2009 13:06:24

Noh noh. Olihan tossakin jo jotain. Siis perseestä, eli toisinsanoen paskaa? Ok, tulihan sieltä ihan arvosteluksikin kelpaavaa tavaraa kun jakso odottaa. Sanoinkin kyllä, että kaikki kommentit käyvät. Yritän jatkossa kirjoittaa materiaalia, joka on vähemmän perseestä ja joka kiinnostaisikin...ehkä. Kiitos.
25.02.2009 18:07:13

Noniin. Ihan jees, en aiokaan kyllä antaa millekkään nettifoorumille valtaa niin paljoa, että antaisin sen tekemisiini vaikuttaa. Varsinkaan tälläisessa asiassa. Mut en koe itseäni siis mitenkään hyvänä "sanoittajana", mulla on vaan sellanen fiilis, että sanat tarvii kuitenkin sen musan siihen messiin ja sillon sanat ittessään luettuna voi antaa väärän kuvan.

Sai ehkä vähän paskan maun tää mun ketju täs mut ei se mitn...itsekin syypää. Mut joo, en oo kattonu sun sanojas, ehkä katon tossa kohtiiiisa. Tää terapia oli täs.Loppu.
Salaliitto
25.02.2009 19:14:56
Mut en koe itseäni siis mitenkään hyvänä "sanoittajana", mulla on vaan sellanen fiilis, että sanat tarvii kuitenkin sen musan siihen messiin ja sillon sanat ittessään luettuna voi antaa väärän kuvan.

Jep, oon samaa mieltä musiikin kanssa. Siltikään en sanoisi että olipas hyvät sanat jos biisi on hyvä, ei ne siitä miksikään muutu. Tunnelma voi muuttua.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)