Aihe: Jos hommais pojalle tämmösen..
1
Rev600sdix
25.02.2009 11:46:29
.......http://www.thomann.de/fi/fender_squier_classic_vibe_strat_60s.htm Antakaapa ammattimiehet kommentteja kyseisestä soittopelistä !!
Dunga
25.02.2009 11:49:59 (muokattu 25.02.2009 11:50:14)
Ammattimies en ole, mutta eiköhän tuo olisi aika nappihankinta aloittelijalle (?). Ei tarvitse heti olla vaihtamassa, laatukamaa ainakin nuo testaamani CV-sarjalaiset.
War... war never changes.
duc
25.02.2009 11:50:23
Haulla löytyy juttua. Hyvä kitara hintaisekseen.
Y3J
25.02.2009 12:02:27
Hankala mennä väärään Classic Viben kanna, omistan CV-telen ja viimeistelyltäänkin parempi mitä useat meksikolaiset Telet.
Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen.
Nacher
25.02.2009 12:27:08
Niin kauan kuin poika ei halua soittaa heviä, tuo on hyvä ensikitara.
JuSu
25.02.2009 12:34:51
Nacher: Niin kauan kuin poika ei halua soittaa heviä, tuo on hyvä ensikitara.

Ja vaikka haluaisikin, niin tallamikiksi vähän tymäkämpi (vaikka jokin singlecoilin kokoinen humbucker), niin taittuu hevitkin.

JuSu
Mitäs sulle kuuluu?
adretlan
25.02.2009 13:32:57
Ei se hevin soittaminen single-coileihin kaadu.
On kivaa olla kalamies#35 >-)))>
oiva tumpeloinen
25.02.2009 13:37:12
Mun mielestä Nacherilla on ihan hyvä pointti tuossa. Aloittelijat harvemmin vaihtaa mikkejä kitaraan, vaan soittaa sillä, mitä on annettu. Vaihdot tulee kysymykseen vasta vähän myöhemmin. Sen lisäksi asiaan vaikuttaa paljon myös mielikuvat aiheesta. Jos jokainen "kova jätkä" heiluu ties minkä näköisen piikikkään pitsalapion kanssa, niin erilainen keppi voi olla aika nöynöy. Siksi mä lähtisin nuorelle tulevaisuudenlupaukselle hankkimaan soitinta ensimmäisenä "oikeanoloisten" soitinten seasta.
Janne19691
25.02.2009 13:59:31

oiva tumpeloinen: Siksi mä lähtisin nuorelle tulevaisuudenlupaukselle hankkimaan soitinta ensimmäisenä "oikeanoloisten" soitinten seasta.

Kannattaa ehkä kuitenkin kysyä mitä poika itse haluaa eikä arvailla täällä.
Rule #1: There are no rules.
oiva tumpeloinen
25.02.2009 14:13:55
jlummaa: Kannattaa ehkä kuitenkin kysyä mitä poika itse haluaa eikä arvailla täällä.

Mä luulin, että se olis tullut selväksi tuosta mun tekstistä, mut ei kai sitten.....
Janne19691
25.02.2009 14:17:00

oiva tumpeloinen: Mä luulin, että se olis tullut selväksi tuosta mun tekstistä, mut ei kai sitten.....

Joo toi viimenen lause hämäs mua vaan, ihan hyvä kirjotus se oli.
Rule #1: There are no rules.
Rev600sdix
25.02.2009 15:30:38
Korjataan sen verran ett tämmösellä http://www.thomann.de/fi/fender_squier_affinity_fat_stratrw.htm kundi 13v. on 1,5 vuotta jyystänyt menemään ja ainaskin tää peli on kaikin puolin ollut ihan käteen käypä peli kun käytettiin kitara huollossa jossa ylätallaa hieman madallettiin joten ns.ihan eka soittopeli ei siis olisi kyseessä
Punisher
25.02.2009 15:36:20

Ei se hevin soittaminen single-coileihin kaadu.

Ei niin. Mulla oli 7 vuotta Hohnerin '59-stratokopio jolla veivailin heviäkin katu-uskottavasti. Vasta viime vuonna vaihdoin toisen kitaran. :D
"There is no need for torture: hell is other people." - Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944)
Mandarax
25.02.2009 15:39:08
Rev600sdix: Korjataan sen verran ett tämmösellä http://www.thomann.de/fi/fender_squier_affinity_fat_stratrw.htm kundi 13v. on 1,5 vuotta jyystänyt menemään ja ainaskin tää peli on kaikin puolin ollut ihan käteen käypä peli kun käytettiin kitara huollossa jossa ylätallaa hieman madallettiin joten ns.ihan eka soittopeli ei siis olisi kyseessä

Nuo on kyllä niin samankaltaiset ja -hintaiset soittopelit keskenään, että enpä usko suurta parannusta soitinarsenaaliin tapahtuvan... Siis toisen squjun vaihtaminen satasta kalliimpaan squjuun ei ihmeitä muuta - ehkä vaihtelu virkistää, muttei muuta. Sitä paitsi noin aloittelutouhuissa tuo kaksikelainen mikki FatStratin tallassa tuo enemmän monipuolisuutta mukanaan. Ellei nyt oikein tietoisesti olla sinne kevyemmälle linjalle hivuttautumassa tuon 3xsinglecoilin kera(?)...
Säästäisin ennemmin sen pari sataa lisää tai myisin wanhan luutun alta pois, jotta voisi hankkia esim. n.500e hintaisen KÄYTETYN laatukepin tilalle. Vähän mielipidejuttujahan nuo on, mutta mielipidettähän tässä kysyttiinkin..heh.
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
Rev600sdix
25.02.2009 15:58:27
Harvey666: Nuo on kyllä niin samankaltaiset ja -hintaiset soittopelit keskenään, että enpä usko suurta parannusta soitinarsenaaliin tapahtuvan... Siis toisen squjun vaihtaminen satasta kalliimpaan squjuun ei ihmeitä muuta - ehkä vaihtelu virkistää, muttei muuta. Sitä paitsi noin aloittelutouhuissa tuo kaksikelainen mikki FatStratin tallassa tuo enemmän monipuolisuutta mukanaan. Ellei nyt oikein tietoisesti olla sinne kevyemmälle linjalle hivuttautumassa tuon 3xsinglecoilin kera(?)...
Säästäisin ennemmin sen pari sataa lisää tai myisin wanhan luutun alta pois, jotta voisi hankkia esim. n.500e hintaisen KÄYTETYN laatukepin tilalle. Vähän mielipidejuttujahan nuo on, mutta mielipidettähän tässä kysyttiinkin..heh.

Joo totta turiset mä luulen ett nostetaan vähän budjettia ja katellaan kerralla vähän parempi peli . Eikos noita ns. aitoja Fendereitä rupee jo saamaan 500-700e jotenkin vaan toi käytetyn osto ei iske vaan uus se pitää olla joka sit säädätetään mieleiseksi ja ei tota nykyistä Squieria viitti mihinkään hukata kun ei siitä mitään saa ja voihan kundi sit vanhemmalla iällä katella millä tuli soitot aloiteltua
kivi
25.02.2009 16:06:16
Rev600sdix: Joo totta turiset mä luulen ett nostetaan vähän budjettia ja katellaan kerralla vähän parempi peli . Eikos noita ns. aitoja Fendereitä rupee jo saamaan 500-700e jotenkin vaan toi käytetyn osto ei iske vaan uus se pitää olla joka sit säädätetään mieleiseksi ja ei tota nykyistä Squieria viitti mihinkään hukata kun ei siitä mitään saa ja voihan kundi sit vanhemmalla iällä katella millä tuli soitot aloiteltua

...Jos into riittää sisäänsoittaa uutta kitaraa. Meinaan, tehtaankarhea uus kitara vaatii sen 6 viikkoa-puoli vuotta jatkuvaa soittoa ennen kuin se alkaa kuulostaa hyvältä, mikä ei jo valmiiksi soittotaitoiselle oo mikään ongelma, mut saattaa olla alkumetreillä paha rasti kun ei osaa vielä arvioida mitkä ongelmat on kitarassa, mitkä soittajassa.

Et sikäli suosittelen sisäänajettua. Englannissa (missä mä siis asun) Meksikon-Fendereitä saa käytettynä alkaen 200 euroa/puntaa. Ei olis paha investointi, ja olis "oikea" logo lavassa.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)