Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Placebo
1 2 3 4 57 8 9 10 11
miscage
21.02.2004 20:12:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tutustuin bändiin ihan sattumalta, kun sain lahjaksi Black Market Musicin kasetin, ja kyllä kolahti..nyt löytyy kaikki levyt.
En tiedä mikä musassa viehättää, mutta se jokin siinä on.
Onko muita diggareita?
Osaako kukaan kategorisoida tätä musaa?
 
-comedy doesn`t pay
Antsa
21.02.2004 21:03:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä bändi. Itseltäni löytyy kolme ekaa lättyä, uusin on hankinnassa.
Oma suosikkini on debyytti, ylivoimaisesti. BMM on heikoin.
 
Placebo on hintahtavaaalternativepoprockia. lolz
 
T. Issi
jannu
21.02.2004 21:45:11 (muokattu 22.02.2004 13:02:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki albumit löytyy hyllystä. Vaatii oikean mielentilan että jaksaa kuunnella, mutta silloin kuulostaakin erityisen hyvältä. Eniten mulle kolahtaa ensimmäinen albumi.
 
Ärsyttää, kun bändistä ei julkisuudessa yleensä mainita mitään muuta kuin että Brian Molko on bi-seksuaali ja että hänellä on vilkas seuraelämä.
 
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
sa-ku
22.02.2004 11:37:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekin aloitin kuuntelun black marketin aikoina. Oma suosikki on kyllä uus Sleeping with ghosts. Selkeästi tasokkain levy kaikin puolin. Minun mielestä ensimmäinen Placebo levy joka todella kestää kulutusta.
 
~life is just a lullaby~ http://www.overlee.cjb.net
DeathBlooms
22.02.2004 11:44:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno yhtye. Tykkään kovasti. Henk. koht. suosikki juuri tuo Black Market Music levy..
 
- "Trisolam and zanex, serotonin, mdma, ibogaine, dopeamine, Tetra-hydro-chloride, atenolol, Amanita muscaria, Boric oxide, arrabinitol, psilocin, and flamizine, Cylotec and harmaline Give this all to me, I want it"
MrGuitarist
22.02.2004 18:03:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseltä löytyy BMM ja Sleeping with ghosts. Molemmat levyt mielestäni loistavia ja Molkon omaperäinen lauluääni viehättää.
 
Lähikauppias
22.02.2004 22:35:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se eka levy on loistava. Sen jälkeen kiinnostus on hyvin pitkälti lopahtanut.
 
Aldarion
25.02.2004 11:03:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kolisee ja kovaa. Kaikki levyt hyllyssä ja ahkerassa käytössä ovat olleet. Jopa viehättävän epätasaisia levyjä. Timattibiisien joukossa on välillä sellaista tuubaa ettei uskoisi, mutta ne hyvät pätkät on sitten aivan omaa luokkaansa. Kaikista levyistä pidän, uusin on ehkä sittenkin suosikki, vaikka mulle merkittävimmät biisit löytyy kakkosalbumilta.
 
Tämän kun vielä näkisi livenä. Provinssiin 97 en osallistunut ja nyt poppoolle taitaa olla kovin vaikeaa löytää sopivaa keikkapaikkaa Suomesta.
 
Alttoviulisti
25.02.2004 15:52:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tykkään Placebosta.
Mulla on koneella joitain biisejä.
Oon sitä kesästä asti kuunellu. joku siin vaan viehättää.
 
jarkkkk
05.11.2004 18:48:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kolahtaa kyllä erittäin, erittäin paljon (eli minua voi kutsua myös nimellä fani). kaikki levyt omistan ja just ostin uuden kokoelman ja dvd:n..
eka levy on ehdoton suosikki, mutta kaikki levyt on tasaisessa käytössä.
 
ärsyttävää vain on se miten Molko on ikonisoitu (onko tuo edes oikea sana?). ainoa mistä voi lukea on hänen bi-seksuaalisuudestaan ja söpöydestään
(vaikka mielellänihän minä brian molkolta näyttäisin..).
 
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
ganesha
05.11.2004 19:01:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

placebo on taustamusiikkia heroiiniaddiktiolle, mutta siitäkin huolimatta tai juuri sen takia hemmetin hienoa musaa.
 
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
jannu
05.11.2004 19:09:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen hankkimaan Soulmates Never Die- live DVD:n.
 
"Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä:
Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa.
Kuritushuone o yhdys-sana...
Noilla pärjääpi."
-fox
Lateralus
05.11.2004 19:27:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen hankkimaan Soulmates Never Die- live DVD:n.
 
Totta on muuten aivan loistava live DVD. Täytyy sanoa et tuo on yks parhaista live DVD:stä mitä olen ikinä nähnyt.
 
"When you got nothing you got nothing to lose."
waukku
05.11.2004 23:52:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään oikein kovasti. Oon aina luullu että m.netissä ei yleisesti bändistä pidetä,kun en oo enne keskusteluun törmänny. Black market on kyl se huonoin. Levyn alussa on hyviä biisejä, loppupää onkin sitten mitä on...Placebolla on ihan hiton hyviä biisejä ja sit on niitä mitkä ei varsinaisesti oo huonoja mut ei kyl hyviäkään. Without you im nothing on mielestäni se paras placebo albumi,ei oikeastaan yhtään surkeata biisiä. Mutta mielipiteeni voi tietysti johtua siitä että levy on eka mitä bändiltä kuulin. Nyt kysymys: Kuinka moni tajuaa noin yleisesti bändin lyriikoista mitään?
 
Uuuh, you touch my tralalaa...Mmm, my ding ding dong...
jannu
06.11.2004 03:56:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kysymys: Kuinka moni tajuaa noin yleisesti bändin lyriikoista mitään?
 
Niin... Mitä pitäisi tajuta?
 
"Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä:
Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa.
Kuritushuone o yhdys-sana...
Noilla pärjääpi."
-fox
voltasparta
06.11.2004 12:10:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nyt soi slackerbitch. mahtava kappale!
 
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Ilmari123
06.11.2004 15:37:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan mahtava bändi!! Bitter end ja every me, every you ovat ihan helmi tavaraa!!
 
paranoid android
06.11.2004 15:38:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kuullut muutaman hitin ja aika kauheaa musaa se on. Laulajan ääni on persoonallinen, siis hyvällä tavalla.
 
Nahkaliivit paukkuu.
miscage
06.11.2004 21:39:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä bändi...tälläkin hetkel kuuntelen. Sleeping With Ghosts on loistava levy!
 
- Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää)
sienimies
06.11.2004 21:58:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja se Soulmates never die-live in paris dvd on nannaaa!!!! Yksi parhaista livetaltioinneista ikinä. Ja Brian Moloko on ihQQQ!!! =)
 
I cut down trees. I wear high heels, Suspendies, and a bra. I wish I'd been a girlie, Just like my dear Papa...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 57 8 9 10 11

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «